AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Hei, Jeg er tom for et produkt, og må derfor handle fra en norsk butikk for å få det i tide. Det aktuelle produktet er billigst i Vanitystore. Men jeg har aldri hørt om denne butikken før, og lurer derfor på om noen av dere har erfaringer med dem? Trygg side? TS
Ladylucky Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 jepp trygg side. Anbefaler også: blivakker.no beautybay.com makeupmekka.no
Honesty Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg har også handlet derfra, og er superfornøyd, ikke minst pga. rask leveringstid. De norske butikkene kan nok ikke så ofte konkurrere på pris, men på leveringstider er de stort sett suverene.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Oppdatering fra TS her; Jeg la inn en bestilling den 12 september, og en annen den 13 september. Den fra den 13 ble sendt dagen etter og jeg fikk den to dager etter dette igjen - ergo hva jeg forventer fra en norsk butikk. Den fra den 12 har jeg enda ikke fått (har ikke blitt sendt fra dem engang!) Lite vits å bestille fra norsk nettbutikk da gitt, fikk pakke fra Lookfantastic i dag som jeg bestilte 14 september, altså 2 dager etter den fra Vanitystore OG sendt fra England. Ikke imponert over Vanitystore nei.... I og med at de ikke kan konkurrere på pris burde de være uslåelige på levering, og når de ikke er det heller: *stryk*.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå