Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har surret litt med en fyr i sommer, ikke hatt sex. Han og jeg er veldig ulike. Han har litt komplekser for bl.a. overvekt, har blitt mobbet endel osv. Jeg var alltid den "populære" blandt gutta på videregående osv. Jeg har kjent han i mange år, og han har alltid kikket veldig og kommet med komplimenter ol.

Han var hos meg en kveld i juli, og vi bare "fallt" for hverandre. Han sa så mye fint, ting om fremtiden osv. Så plutselig unngår han meg, og bruker "jeg er ikke bra nok for deg, du fortjener noen bedre" osv. Han klarer ikke se meg i øynene, unngår meg. Her en dag traff jeg hans beste venn. De har vært venner siden de var små. Jeg spurte han hvordan det gikk med X og han sa "Ikke så bra" "Han elsker deg vet du". Jeg sa at jeg tvilte på det, siden han unngikk meg, men da svarte han "Jeg VET at han elsker deg".

Jeg er SÅ glad i han og mener så absolutt han er mer enn bra nok! Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å si noe, men han viker unna, klarer ikke se på meg, unngår meg, noen ganger er han direkte ufin, eller er helt taus...

Jeg får lyst til å riste han og si at jeg er SÅ glad i han, men han klarer ikke treffe meg mer...... Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

:klemmer:

SÅ nå VET du at han elsker deg, og du er glad i han...Kan du ikke få kompisen hans til å snakke med han og få vett i hode hans da?

Skrevet

Har surret litt med en fyr i sommer, ikke hatt sex. Han og jeg er veldig ulike. Han har litt komplekser for bl.a. overvekt, har blitt mobbet endel osv. Jeg var alltid den "populære" blandt gutta på videregående osv. Jeg har kjent han i mange år, og han har alltid kikket veldig og kommet med komplimenter ol.

Han var hos meg en kveld i juli, og vi bare "fallt" for hverandre. Han sa så mye fint, ting om fremtiden osv. Så plutselig unngår han meg, og bruker "jeg er ikke bra nok for deg, du fortjener noen bedre" osv. Han klarer ikke se meg i øynene, unngår meg.

Denne fyren har psykisk problem med selvtilliten sin og sier til seg sjøl at han ikke fortjener den han elsker pga han er for "dårlig". Det kan henge sammen med mobbing som han har opplevd, eller noe helt annet.

Uansett er det tegn på mindreverdighetskompleks og jeg vil tro han trenger psykolog...

Skrevet

Denne fyren har psykisk problem med selvtilliten sin og sier til seg sjøl at han ikke fortjener den han elsker pga han er for "dårlig". Det kan henge sammen med mobbing som han har opplevd, eller noe helt annet.

Uansett er det tegn på mindreverdighetskompleks og jeg vil tro han trenger psykolog...

Den der var litt vel hard syns jeg.

Bare treng han opp i ett hjørne, spør han hva han driver med, si hva kompisen sa til deg, og si at du er glad i han. Videre etter det kommer det jo ann på hva han sier.

Skrevet

Han er overbevist om at han ikke er verdig. Og at du bare kødder eller kommer til å dumpe ham. Dårlig selvbilde ja.. og en psykolog er slett ikke en dum idè.

Du må finne på noe for å overbevise ham at du mener det. En offentlig erklæring med digre hjertenballonger, roser på døra.. et eller annet. Så han ser at du virkelig mener det og overhodet ikke ville hatt "noe bedre fordi du kan få". Men at du vil ha HAM.

Håper det ornær`sæ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...