Gå til innhold

Seriemorder gjør foreldre fly forbanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nerve.com/scanner/2010/09/07/dexter-serial-killer-action-figure-angers-parents-at-toys-r-us

Foreldre blir sint fordi Toys R Us selger leker av serie morderen Dexter.

Hva synes du om dette? Bør en lekebutikk kun være for barn og da bare selge barneleker eller burde de være for alle aldersgrupper? Er det galt å lage leker av filmer for ungdomm/voksne?

Tror du barn tar skade av lekene?

Ville du kjøpt de lekene til dine barn? Hvis ikke, når er det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg men...HVA FAEN?

Skrevet

Å herregud....

Dette synes jeg var ille! Ville aldri kjøpt slike leker til mitt barn, nei...

Skrevet

Det var ikke helt enkelt å vite om reaksjonen deres er til foreldrene som reragerer eller Toys R Us som selger lekene :sjenert:

Gjest Thefainter
Skrevet

Det var ikke helt enkelt å vite om reaksjonen deres er til foreldrene som reragerer eller Toys R Us som selger lekene :sjenert:

Mitt :sjokkert: var til Toys R Us :ler:

Skrevet

Først ble jeg litt overrasket over foreldrenes reaksjon, men når alt kommer til alt så er jo virkelig ikke Dexter en barnevennlig serie og egner seg derfor ikke som actionfigurer for barn.

Som samleobjekt for voksne fans, ja. For barn, nei. Burde heller selges i tegneseriebutikker etc.

Skrevet

Vet du hva...Jeg trodde jeg hadde lest/hørt det meste. Men dette virkelig tar kaken. Det burde være fengselsstraff for å produsere sånt. Jeg blir så forbanna.

Foreldrene må virkelig være totalt forskrudde om de går med på å kjøpe noe sånt. Hadde jeg stått på ToysRus og sett en hadde kjøpt dette, så hadde jeg jaggu, steike meg sagt noe. For dette er å gå over en grense.

Skrevet

Jeg tenker at slike "leker" er beregnet på dem som faktisk ser på Dexter. Forhåpentligvis er det ikke barn? Det er vel strengt talt 15 års aldersgrense på serien? Så disse "lekene" burde bli solgt i Outland-liknendes butikker og ikke en leketøysbutikk....

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er nå en priser seg lykkelig for at en ikke ser på tv og ikke aner hva eller hvem Dexter er...

Skrevet

Det er nå en priser seg lykkelig for at en ikke ser på tv og ikke aner hva eller hvem Dexter er...

Serien er morsom :ler:

Men for voksne...ikke barn!

Skrevet (endret)

Jeg faktisk måtte tenke meg om fem-seks ganger før jeg skrev her. Dexter er en serie på canal +. Klokken ti på åtte en lørdags kveld satt alle mine tre barn og ventet på Charlie og sjokoladefabrikken som skulle begynne. Vi laget popcorn, hadde pizza og brus. Rett før filmen så kom det en jævla reklame. En Dexter reklame, der de viste gørr og blod som var sprutet oppover kritthvite vegger og tak. Jeg holdt på å miste pusten, rett og slett. Der satt mine barn, som den gang var ca 4 år, 8 og 12 år gamle. De var alle i sjokk.. Jeg skrev en jævla sinnamail til canal+ kan jeg love. Ble selv helt kvalm.

Endret av Beauté
Skrevet

Jeg ser ikke helt at det er verre å produsere actionfigurer av Dexter enn av f.eks. Freddy Kreuger, Jason eller liknende, men man trenger jo ikke akkurat selge noen av dem i en butikk der målgruppen er barn.

Skrevet

Serien er morsom :ler:

Men for voksne...ikke barn!

Voksne folk som syns en seriemorder er morsom har en skrue løs...

Skrevet

Dexter er hjernevask for å få amerikanere til å ikke stille spørsmålstegn ved dødsstraff.

Så da er det klart de må begynne tidlig og selge figurene på ToysRUs...

Håper ToysRUs får samme "skjebne" som DixieChicks.

Skrevet

If you say so :lur:

...jeg er iallefall såpass tilstede at jeg skjønner at en ikke skal introdusere slike ting for barn, så da er det vel ikke så gale allikevel :jepp:

Skrevet

Og hva da med personene bak filmen SAW?

Skrevet

Ser virkelig ikke problemet.

Det produseres da utrolig mange syke ting der ute, og dersom du ikke liker dem er det bare å avstå fra å kjøpe dem.

Skrevet

Det er greit at voksne ser på Dexter, Saw og alle de andre greiene. Voksne folk som blir påvirket av tv-programmer som må ha en skrue løs fra før av, så...

Har ikke noe i mot tv-programmet, men det at de selger det på toys r us er litt sprøtt. Hva med outland istedenfor?

Men herregud. Å komme med "folk er syke i hodet!" er å overdrive. Hvis du ikke liker leken å finner den støtende er det bare å gå forbi den. Tror neppe den ble en bestselger uansett :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...