Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Så jeg tenker jeg gjør det slutt, dvs at jeg bare gir faen. Som faen. Han sa han skulle komme til meg i kveld, men han har slått av tlf og ikke gitt noen beskjed. Er det noen vits i å tilgi da?? Nei, jeg tror ikke det. En beskjed kunne han uansett gitt.
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Oj. Fort sint du da gitt? Høres ut som om dere har flere problemer ettersom du blir så sint pga det der.. Du burde vel kanskje prate med han først, tilfelle det faktisk har skjedd noe? Greit nok at han kunne gitt beskjed, men ro ned litt.....
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Uff, jeg føler med deg. Gutter som ikke holder avtaler og attpåtil ikke sier i fra er det verste som finnes. Man blir så såret og skuffet og lei gang på gang.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Oj. Fort sint du da gitt? Høres ut som om dere har flere problemer ettersom du blir så sint pga det der.. Du burde vel kanskje prate med han først, tilfelle det faktisk har skjedd noe? Greit nok at han kunne gitt beskjed, men ro ned litt..... Å sitte alene en hel lørdagskveld er ikke særlig koselig. Barnefri hadde jeg også. Selvsagt finnes det ingen unnskyldning. Han sa han skulle komme! Han har slått av tlf og ikke gitt noen beskjed. Han gir faen. Så enkelt er det. Og det er ikke første gangen. For meg sier det bare en ting; han vil ikke ha mere med meg å gjøre.
Plommetreet Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Ikke noe å samle på. Med mindre det faktisk HAR sskjedd noe... Men siden du reagerer som du gjør er det vel ikke første gang heller..?
Gjest mann Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Å sitte alene en hel lørdagskveld er ikke særlig koselig. Barnefri hadde jeg også. Selvsagt finnes det ingen unnskyldning. Han sa han skulle komme! Han har slått av tlf og ikke gitt noen beskjed. Han gir faen. Så enkelt er det. Og det er ikke første gangen. For meg sier det bare en ting; han vil ikke ha mere med meg å gjøre. Våkn opp. Mannen har dame- og de er muligens samboer og de har barn. Han kom ikke fordi hun ikke godtok at han skulle et annet sted i kveld.(Til det han bruker som unnskyldning når han skal til deg.) Kanskje svigermor/ungen/dama hans har bursdag eller noe sånnt. Derfor passer det ikke med telefon fra sidespranget- så da slo han av tlf og ignorerer deg til det passer for han å ta kontakt- Du får nok en tynn unnskyldning etterhvert- og da kan du jo svare med å slå opp
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Våkn opp. Mannen har dame- og de er muligens samboer og de har barn. Han kom ikke fordi hun ikke godtok at han skulle et annet sted i kveld.(Til det han bruker som unnskyldning når han skal til deg.) Kanskje svigermor/ungen/dama hans har bursdag eller noe sånnt. Derfor passer det ikke med telefon fra sidespranget- så da slo han av tlf og ignorerer deg til det passer for han å ta kontakt- Du får nok en tynn unnskyldning etterhvert- og da kan du jo svare med å slå opp Han bor alene, men det er godt mulig han har dame! Og tlf hans er uregistrert, sikkert bare en av flere tlf. Nei, jeg har i alle tilfelle fått nok. Det burde han vite, så da vet han jo hva som skjer. Og jeg kommer ikke til å svare på noe til han mer.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Og dette er mannen som sa han ville bli samboer med meg, som ville ha barn med meg (er jeg gravid så blir jeg alenemor), som sa han elsket meg...Han får leve videre i drømmeland. Men han har også vært voldelig og gitt meg ribbeinsbbrudd så han er ingenting å samle på eller vente på. Bare så synd jeg ikke gikk ut og fann meg en ny mann i kveld. Når jeg hadde en frikveld/lørdagskveld alene mener jeg.
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Og dette er mannen som sa han ville bli samboer med meg, som ville ha barn med meg (er jeg gravid så blir jeg alenemor), som sa han elsket meg...Han får leve videre i drømmeland. Men han har også vært voldelig og gitt meg ribbeinsbbrudd så han er ingenting å samle på eller vente på. Bare så synd jeg ikke gikk ut og fann meg en ny mann i kveld. Når jeg hadde en frikveld/lørdagskveld alene mener jeg. Han måtte la være å komme på besøk for at du skulle finne ut at han var en drittsekk? Så fort han viser voldelige tegn er det på tide å forlate han. Du får finne deg en ny mann neste helg Good luck!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Han måtte la være å komme på besøk for at du skulle finne ut at han var en drittsekk? Så fort han viser voldelige tegn er det på tide å forlate han. Du får finne deg en ny mann neste helg Good luck! Han har jo angret og bla bla da...Men ja jeg har vært dum. Men jeg ville nok uansett gjort det slutt for jeg har ALDRI fått igjen tryggheten med han (følte det senest i går), og jeg trengte denne bekreftelsen, både at min intuisjon stemte og at han viste seg å virkelig være en drittsekk.
Gjest meg Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Da kjæresten min plutselig forsvant og mobilen var av, så hadde han omkommet i en bilulykke. Før en blir sint og fornærmet, bør en kanskje tenke over at det kan finnes en grunn til at ens kjære ikke dukker opp. Men jeg ser at dette ikke er første gangen, og at han behandler deg dårlig -så forstår din reaksjon. Håper du er sterk nok til å gå ifra ham denne gangen(når han forhåpentligvis dukker opp med en dårlig unnskyldning), og lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Da kjæresten min plutselig forsvant og mobilen var av, så hadde han omkommet i en bilulykke. Før en blir sint og fornærmet, bør en kanskje tenke over at det kan finnes en grunn til at ens kjære ikke dukker opp. Men jeg ser at dette ikke er første gangen, og at han behandler deg dårlig -så forstår din reaksjon. Håper du er sterk nok til å gå ifra ham denne gangen(når han forhåpentligvis dukker opp med en dårlig unnskyldning), og lykke til! Det er neppe noen ulykke. Han er en ond jævel. Det er helt vanlig at han stenger av telefonen. Men han pleier å holde ord, men nå gjorde han ikke det heller. Han visste jeg hadde barnefri og da anledning til å gå ut, men jeg ville jo helst være med han. Men han unte meg altså ikke denne muligheten.
Jade Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 (endret) Tilgi han som du alltid gjør. Han har sikkert en god unnskyldning på lur denne gangen også. Kanskje han innrømmer at han gjorde det for å være jævlig mot deg, som han har gjort tidligere. Men han kan jo bli bedre, så hvorfor ikke tilgi han denne gangen også? Ja, han kommer nok til å være jævlig mot deg flere ganger, men hva gjør det? Det hender jo at han er kjekk og grei også! Ihvertfall sier han at han skal bli det. Han vil jo bli samboer med deg. Han mener det sikkert! Helt sikkert. Han ringer sikkert og avtaler en ny date med deg neste helg også. Da kan du sette av hele helgen og vente på han da også! Som du alltid gjør. Du sier du skal dumpe han gang på gang. Du sier at du skal la han lide for hva han har gjort. At du innser at han ikke er noe å samle på. Likevel tilgir du han gang på gang, og tror på han når han kommer med løftene sine! Jeg kan skrive IGJEN at du bør dumpe han, men du hører ikke på meg eller noen andre her likevel. Så tilgi han du. Det er tydeligvis slik du vil ha det. Bare synd at ungene dine må ta del i denne såpeoperaen... Endret 12. september 2010 av Jade
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Tilgi han som du alltid gjør. Han har sikkert en god unnskyldning på lur denne gangen også. Kanskje han innrømmer at han gjorde det for å være jævlig mot deg, som han har gjort tidligere. Men han kan jo bli bedre, så hvorfor ikke tilgi han denne gangen også? Ja, han kommer nok til å være jævlig mot deg flere ganger, men hva gjør det? Det hender jo at han er kjekk og grei også! Ihvertfall sier han at han skal bli det. Han vil jo bli samboer med deg. Han mener det sikkert! Helt sikkert. Han ringer sikkert og avtaler en ny date med deg neste helg også. Da kan du sette av hele helgen og vente på han da også! Som du alltid gjør. Du sier du skal dumpe han gang på gang. Du sier at du skal la han lide for hva han har gjort. At du innser at han ikke er noe å samle på. Likevel tilgir du han gang på gang, og tror på han når han kommer med løftene sine! Jeg kan skrive IGJEN at du bør dumpe han, men du hører ikke på meg eller noen andre her likevel. Så tilgi han du. Det er tydeligvis slik du vil ha det. Bare synd at ungene dine må ta del i denne såpeoperaen... Haha, du er faktisk litt morsom. Nei, jeg har fått nok nå. Han har jo ikke noe annet enn utseendet sitt, og når jeg heller ikke lenger synes den er så bra så blir det enkelt.
Jade Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 Ok, da håper jeg du VIRKELIG dumper han denne gangen Godt du skjønte at jeg egentlig ikke mente at du skulle tilgi han. Bare litt frustrerende at du ikke har dumpet han enda, når han behandler deg så dårlig gang på gang. Han kommer jo aldri til å bli bedre!
Gjest anonym Skrevet 12. september 2010 #16 Skrevet 12. september 2010 Been there, done that!! Var sammen med en kar for ei stund siden og han slutta plutselig å ta tlf og var totalt utilgjengelig for meg. Det var hans måte å slå opp på det!!! Helt ut av det blå... Jeg skjønte jo tegninga rimelig fort da men gud så feigt da!! Så hvis han ikke dumper deg, så dump han du. Feige mannfolk...
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #17 Skrevet 12. september 2010 Been there, done that!! Var sammen med en kar for ei stund siden og han slutta plutselig å ta tlf og var totalt utilgjengelig for meg. Det var hans måte å slå opp på det!!! Helt ut av det blå... Jeg skjønte jo tegninga rimelig fort da men gud så feigt da!! Så hvis han ikke dumper deg, så dump han du. Feige mannfolk... Dumpe og dumpe, mener du at jeg skal gjøre det muntlig/skriftlig? Jeg anser selvsagt dette helt klart som dumping fra hans side, uansett så vet han utfallet. Jeg har fortalt at jeg har skrevet om han her så håper han leser!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #18 Skrevet 12. september 2010 Men herregud du får det til å høres ut som du ikke klarer deg selv! "Sitte alene en hel lørdagskveld". Ja, og ? Er ikke det koselig da? Du kunne tatt deg et glass vin, sett på en film, kost deg med en god bok, tv, hva som helst! Klarer ikke folk å være alene i 2010 eller? Drit i han gubben, han er tydligvis en fjott!
wahaj Skrevet 12. september 2010 #19 Skrevet 12. september 2010 Men herregud du får det til å høres ut som du ikke klarer deg selv! "Sitte alene en hel lørdagskveld". Ja, og ? Er ikke det koselig da? Du kunne tatt deg et glass vin, sett på en film, kost deg med en god bok, tv, hva som helst! Klarer ikke folk å være alene i 2010 eller? Drit i han gubben, han er tydligvis en fjott! Er jo ikke så enkelt det når man faktisk sitter å venter på en person.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #20 Skrevet 12. september 2010 Men herregud du får det til å høres ut som du ikke klarer deg selv! "Sitte alene en hel lørdagskveld". Ja, og ? Er ikke det koselig da? Du kunne tatt deg et glass vin, sett på en film, kost deg med en god bok, tv, hva som helst! Klarer ikke folk å være alene i 2010 eller? Drit i han gubben, han er tydligvis en fjott! Jeg har vært så og si alene i 35 år så jeg klarer vel noen år til! Det er prinsippet det går på. Han kunne sagt ifra. Det siste han sa før han dro lørdag formiddag var at vi skulle se det an om vi skulle gå ut på byen eller være hos meg! Jeg hadde foretrukket å gått ut på byen, danset og hatt det moro..og fått masse oppmerksomhet fra menn! Ikke at det betyr at jeg er en flyfille, men jeg trenger vitterlig ikke sitte her og ødelegge en av de få frikvelder jeg har. Han er den dummeste mann jeg noen gang har møtt. Er jeg gravid så skal han jaggu betale barnebidrag (han ville jo så gjerne ha barn..!)Og dette er mannen som har gjort to damer gravid samtidig og som sier at det var et nytt forhold når det kun er seks måneders forskjell på fødslene. Han er en fjott ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå