Gå til innhold

Tips til romantisk langhelg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen romantiske tips til en langhelg?

Jeg har så lyst til å reise et eller annet sted i løpet av høsten, men trenger noen tips fra dere :)

Noen som har noen steder å anbefale, evt noen nettsider eller reisebyråer?

Det finnes jo så mange sider og mye å velge mellom, så tenkte kanskje det kunne vært greit å høre med noen som har hatt en fin langhelg et eller annet sted ^^,

Vil reise fra Oslo, ser for meg en 3 netter eller noe, til et eller annet land et eller annet sted i verden :)

Kanskje ikke altfor super mega dyrt men det trenger ikke å være et motell i Skåne :P

New York eller Paris eller noe..?

Tips, forslag og erfaringer mottas med stor takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min mann var i Berlin i fjor sommer, det syns eg jeg var kjempefint! Ikke så lang flyreise og trenger ikke å bli så dyrt fra Oslo siden Norwegian flyr direkte. Veldig fin by. Mye å se sånn sightseeing, og fint å shoppe på kurfürstendam som er hovedhandlegata. Vi var i hvertfall kjempefornøyde, og nå er jo ikke euroen så høy heller!

Ellers er jo alltid New York en hit, men litt langt å reise bare for 3 netter.

Amsterdam er også veldig koselig, men kanskje mer på våren pga blomstene å sånn da.

Skrevet

Hva med en tur til Kiel med en av Color line sine båter. Book 5 stjernes lugaren- den er flott. fri inngang til trim og boblebad. Egen frokostavdeling med flott utsikt og fri minibar hele turen. ( de fyller på igjen på returen).Om bord er der fine show, flere restauranter og puber, danserestauranter å velge mellom og shopping både om bord og i Kiel for de som ønsker det.

Har tatt den turen 3 ganger som en " brake i hverdagen tur " med min mann og kommer nok til å gjøre det igjen. vil si at det å booke 5 stjernes lugaren gjør stor forskjell for meg i alle fall.

Skrevet

First of all i would like to thank very much to Package tours Turkey for providing our trip to Turkey. We were very excited to come to turkey because it was going to be our first time in Turkey http://www.packagetoursturkey.com - http://www.touroperatoristanbul.com we were hoping our trip to be well arranged and to see the nice places we want to visit. we heard very good toughts about istanbul and cappadocia. And finally we visited most of historical places and i can say our guide vas fantastic he was very nice and informative person. The hotel which was choosen by our company was also very nice it was in the exactly old part of istanbul and we were very happy with the organization. We also went to visit cappadocia for 2 days and everything fortunately went on very well. We were welcomed at the cappadocia and the tour was excellent. Turkish people must be very lucky because a lot to see and visit ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...