AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har vært singel mange år, og stort sett klarer jeg meg greit. Jeg eier en stor leilighet, har egen bil og en jobb jeg trives i. Økonomisk har jeg det ganske bra. I en periode nå har jeg datet en gutt, og jeg synes det er så trygt og godt. Jeg har prøvd lenge, men jeg blir virkelig ikke forelsket så nå har jeg skjønt at jeg må ende det hele. Likevel blir jeg så trist og lei meg av det. Jeg føler meg ensom og tom også ringer jeg han fordi jeg trenger selskap.Han gjør at jeg føler meg lykkeligere, mer tilfreds og at jeg rett og slett takler livet bedre. Likevel føles alt feil. Jeg er sammen med venner og sånt, men likevel føler jeg denne tomheten. Jeg takler dagene så mye bedre når jeg har ligget inntill han hele natten og å lage middag blir noe helt annet når han skal komme. Når jeg er alene er det lett for at jeg bytter ut middagen med noe knekkebrød greier eller noe ferdigmat. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan føle at hverdagene er givende og meningsfulle når jeg er alene. Jeg er faktisk lykkeligere med en fyr jeg ikke har de rette følelsene for. Hjelp...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 Dette lurer jeg også på... Når jeg har oppmerksomhet fra andre menn føler jeg meg lykkelig og dagene blir lettere. Jeg får en livsgnist som gjør at jeg er glad og vil være sosial og jeg føler meg pen. Når jeg ikke har noen menn som legger merke til meg, så er dagene tunge ... gidder ikke bry meg om noe og driter i utseende. Da gjør jeg bare det jeg må og føler meg som en robot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. september 2010 #3 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Mennesket er et flokkdyr. Og biologisk sett er meningen med livet å få barn (gjennom sex og nærhet) med en av det annet kjønn og samarbeide med h*n slik at barna vokser opp og fører genene deres videre. Problemet er altså de instinktive behov du har som (delvis) oppfylles når du er i sammen med "en-eller-annen" av det annet kjønn; behov som ikke (engang delvis) blir oppfylt når du er alene. Endret 12. september 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. september 2010 #4 Del Skrevet 12. september 2010 Det må vel være bedre å være singel og ha gode venner enn å tvinge deg selv til å være intim med en du ikke har romantiske følelser for? Er jo heller ikke noe bra for han fyren sin del, han blir jo på en måte holdt for narr.. Også må du bare prioritere deg selv. Du KAN klare deg alene. Du trenger ingen mann for å bli akseptert. Snakk ut om dette med noen du stoler på kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #5 Del Skrevet 12. september 2010 Tenk på deg selv. Sett i gang nye prosjekter. Trening kanskje, eller hjelpe noen som trenger det? Kanskje du har ett talent du kan bygge på, eller en hobby du kan tjene penger på? Ikke alt dreier seg om kjærlighet vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #6 Del Skrevet 12. september 2010 Det må vel være bedre å være singel og ha gode venner enn å tvinge deg selv til å være intim med en du ikke har romantiske følelser for? Er jo heller ikke noe bra for han fyren sin del, han blir jo på en måte holdt for narr.. Også må du bare prioritere deg selv. Du KAN klare deg alene. Du trenger ingen mann for å bli akseptert. Snakk ut om dette med noen du stoler på kanskje.. Jeg vet at jeg kan klare meg alene, noe jeg også gjør i og med at jeg er singel. Men jeg har en tomhet inni meg som forfølger meg. Jeg har noen gode venner, men det blir ikke det samme. Gode venner ligger jo ikke intill meg hele natten og støtter meg på den måten en kjæreste ville gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #7 Del Skrevet 12. september 2010 Tenk på deg selv. Sett i gang nye prosjekter. Trening kanskje, eller hjelpe noen som trenger det? Kanskje du har ett talent du kan bygge på, eller en hobby du kan tjene penger på? Ikke alt dreier seg om kjærlighet vel? Jeg har egentlig nok å engasjere meg i, jeg har en jobb jeg elsker men som gjør at jeg som regel er så sliten på kveldene at jeg helst bare vil være hjemme, og da hadde det vært godt å ha noen der sammen med meg i hvertfall et par dager i uka. Jeg har rett og slett ikke kapasitet til å ha noe særlig prosjekter utensom jobb. Nei, ikke alt dreier seg om kjærlighet, men det blir for lite å bare fokusere på materielle ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. september 2010 #8 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg vet at jeg kan klare meg alene, noe jeg også gjør i og med at jeg er singel. Men jeg har en tomhet inni meg som forfølger meg. Jeg har noen gode venner, men det blir ikke det samme. Gode venner ligger jo ikke intill meg hele natten og støtter meg på den måten en kjæreste ville gjort. Skaff deg heller en katt eller hund Dyr er gode å ha, også har du noen å ligge inntil. Den tomheten du føler er noe du må jobbe med, siden du tydeligvis ikke har det noe bra med han du er sammen med nå.. Du fortjener å ha det bra vet du, og da skal du ikke ta til takke med hvem som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #9 Del Skrevet 12. september 2010 Skaff deg heller en katt eller hund Dyr er gode å ha, også har du noen å ligge inntil. Den tomheten du føler er noe du må jobbe med, siden du tydeligvis ikke har det noe bra med han du er sammen med nå.. Du fortjener å ha det bra vet du, og da skal du ikke ta til takke med hvem som helst! Saken er at jeg ikke liker dyr. Det siste jeg vil ha er en katt eller en hund. BTW jeg er ikke sammen med en fyr nå, jeg bare dater litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #10 Del Skrevet 12. september 2010 Skaff deg heller en katt eller hund Dyr er gode å ha, også har du noen å ligge inntil. Den tomheten du føler er noe du må jobbe med, siden du tydeligvis ikke har det noe bra med han du er sammen med nå.. Du fortjener å ha det bra vet du, og da skal du ikke ta til takke med hvem som helst! Men å være med han føler feil, men likevel bra. Det er fordi jeg har skjønt at jeg må dumpe han jeg føler meg tom og ikke har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå