AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg kjøpte meg ny mobil i dag, og er veldig misfornøyd med denne. Føler heller ikke at jeg fikk god nok informasjon av selger da jeg fortalte hva som var viktigst med en telefon for meg. Tror dere det er mulig å få byttet denne, selv om jeg egentlig ikke har angrerett? Kommer ev. til å kjøpe en mye dyrere telefon av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #2 Del Skrevet 11. september 2010 Hvorfor har du ikke angrerett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Del Skrevet 11. september 2010 På sidene deres står det at man ikke har angrerett når mobilen er kjøpt i butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #4 Del Skrevet 11. september 2010 hæ? Det kan da ikke stemme. 14 dagers angrerett har du uansett. Les forbrukerkjøpsloven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 11. september 2010 #5 Del Skrevet 11. september 2010 Nope. Det gjeld nettkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #6 Del Skrevet 11. september 2010 Om mobilen ikke er tatt i bruk skal du få byttet den. Men det kommer vel an på hvem du treffer på i butikken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #7 Del Skrevet 11. september 2010 Nope. Det gjeld nettkjøp. Ja.. Det irriterer meg så sinnsykt. Jeg kjøper alltid ting på nett, men siden jeg skulle kjøpe min første plattformtelefon følte jeg at jeg trengte mer hjelp, samt muligheten til å se ordentlig på telefonene. Typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #8 Del Skrevet 11. september 2010 Om mobilen ikke er tatt i bruk skal du få byttet den. Men det kommer vel an på hvem du treffer på i butikken også Ja, hadde jeg ikke brukt den, hadde jeg fått byttet uten problemer. Men jeg måtte jo sjekke den ut for å finne ut at jeg var misfornøyd. Argh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #9 Del Skrevet 11. september 2010 Du får gå tilbake å snakke med selgeren som solgte deg telefonen ! Si det du skreiv lengre opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 11. september 2010 #10 Del Skrevet 11. september 2010 Det er ingenting som heter angrerett så lenge man selv har oppsøkt butikken. Bare se i forbrukerkjøpsloven Men, hvis du er heldig så får du kanskje byttet den. Det skader ihvertfall ikke å høre om det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virreliten Skrevet 11. september 2010 #11 Del Skrevet 11. september 2010 Elkjøp har 30 dagers returrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #12 Del Skrevet 11. september 2010 Elkjøp har 30 dagers returrett. men ikke på mobil leste jeg ista.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #13 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg får lov å bytte! Snille Elkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå