AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Vet ikke helt hvor denne passer inn..men jeg prøver her. En jeg holder litt på med, er omskjært. Før noen spør, nei han er ikke utlending. Føler meg litt dum som spør også :gjeiper: , men hvor stor er forskjellen (om det er noen forskjell da) å runke en uten forhud?
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Hva mener du med forskjellen? det er vel ingen forskjell? .. Men kanskje greit med glidemiddel eller lignende, kan bli litt sårt uten når man mangler forhuden
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 omskjærete peniser er mye vakrere!
Fanta Exotic Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Hei hei! Samboeren min er omskjært, og jeg kan godt innrømme jeg ble litt sjkka første gang jeg så den (selvom jeg forsåvidt visste at han var det fra før) Alle mine tidligere sexpartnere har jo hatt forhuden på plass. Når man runker en med forhud, så drar man på en måte forhuden opp og ned på penishodet, når gutten er omskjært er på en måte ikke denne mellomhuden her, så man runker rett på penishodet. Sambo er veldig følsom der, og vi må ofte bruke glidemiddel, fordi det blir så tørt og sårt uten. Jeg runker han også lengre ned mot rota, enn de tidligere jeg har hatt, for hodet er så følsomt. Jo, så må jeg si en ting til; når man runker en med forhud, så holder man et fast grep på forhuden, og drar denne opp og ned, men når forhuden ikke er der, så må du la penisen gli gjennom hånda di (hvis du skjønner hva jeg mener) Håper jeg var litt til hjelp, ihvertfall Bare spør hvis du lurer på noe mer
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Hei hei! Samboeren min er omskjært, og jeg kan godt innrømme jeg ble litt sjkka første gang jeg så den (selvom jeg forsåvidt visste at han var det fra før) Alle mine tidligere sexpartnere har jo hatt forhuden på plass. Når man runker en med forhud, så drar man på en måte forhuden opp og ned på penishodet, når gutten er omskjært er på en måte ikke denne mellomhuden her, så man runker rett på penishodet. Sambo er veldig følsom der, og vi må ofte bruke glidemiddel, fordi det blir så tørt og sårt uten. Jeg runker han også lengre ned mot rota, enn de tidligere jeg har hatt, for hodet er så følsomt. Jo, så må jeg si en ting til; når man runker en med forhud, så holder man et fast grep på forhuden, og drar denne opp og ned, men når forhuden ikke er der, så må du la penisen gli gjennom hånda di (hvis du skjønner hva jeg mener) Håper jeg var litt til hjelp, ihvertfall Bare spør hvis du lurer på noe mer TS her, Takk for svar. Det var det jeg lurte på om det var noe forskjell på hvordan-man-gjør Vil jo ikke gjøre noe som vil være ubehagelig eller evt vondt for han. Har aldri vært borti en som er omskjært før, er vandt til den der "polohalsen" Så man skal være litt "lettere" med hånden enn det man er når det er forhud der? Dette er jo en vitenskap i seg selv, lol! Vil bare ikke gjøre noe "feil", så vil være litt forberedt i tilfelle det utvikler seg til sex.
Fanta Exotic Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Jeg ante jo virkelig ikke hvordan det skulle gjøres første gangen, men jeg er ikke veldig flau, så jeg bare "hehe, her må du nesten forklare meg. Jeg veit ikke åssen dette gjøres. si ifra hvis jeg gjør noe feil a!" Men folk er veldig forskjellige når det kommer til det også, vil jeg tro. Han er jo den første og eneste jeg har hatt som er omskjært. Jeg har hørt fra mange at mange omskjærte gutter er veldig lite følsomme, og de kan holde på (sex) veldig lenge før han kommer, men med min er det helt annerledes, det går som regel fort. Og han rekker å komme 2 og 3 ganger før det er min tur.. Men til spørsmålet: Når jeg runker en med forhud, så tar jeg liksom tak i forhuden, og beveger den opp og ned på penisen. Men når jeg runker en som ikke har forhud, så må liksom hånda mi være erstatter for forhuden som beveges opp og ned. Sånn at penisen glir i hånda. Skjønner du hva jeg mener? Blir veldig fort tørt og sårt, som sagt, så bruke noe fuktighet:) I starten da vi ikke hadde glidemiddel, pleide jeg å suge han først, så den ble våt, før jeg satt i gang med hånda:) Svarte jeg på spørsmålet? Skjønte du hva jeg mente?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Jeg ante jo virkelig ikke hvordan det skulle gjøres første gangen, men jeg er ikke veldig flau, så jeg bare "hehe, her må du nesten forklare meg. Jeg veit ikke åssen dette gjøres. si ifra hvis jeg gjør noe feil a!" Men folk er veldig forskjellige når det kommer til det også, vil jeg tro. Han er jo den første og eneste jeg har hatt som er omskjært. Jeg har hørt fra mange at mange omskjærte gutter er veldig lite følsomme, og de kan holde på (sex) veldig lenge før han kommer, men med min er det helt annerledes, det går som regel fort. Og han rekker å komme 2 og 3 ganger før det er min tur.. Men til spørsmålet: Når jeg runker en med forhud, så tar jeg liksom tak i forhuden, og beveger den opp og ned på penisen. Men når jeg runker en som ikke har forhud, så må liksom hånda mi være erstatter for forhuden som beveges opp og ned. Sånn at penisen glir i hånda. Skjønner du hva jeg mener? Blir veldig fort tørt og sårt, som sagt, så bruke noe fuktighet:) I starten da vi ikke hadde glidemiddel, pleide jeg å suge han først, så den ble våt, før jeg satt i gang med hånda:) Svarte jeg på spørsmålet? Skjønte du hva jeg mente? Ja, jeg tror det. Med forhud tar du tak i forhuden og holder et grep der mens du drar opp og ned, og uten forhud, så må du være forhuden, bevege hånden din mer opp og ned fordi det er ikke noe å "holde fast i"?
Fanta Exotic Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Ja, jeg tror det. Med forhud tar du tak i forhuden og holder et grep der mens du drar opp og ned, og uten forhud, så må du være forhuden, bevege hånden din mer opp og ned fordi det er ikke noe å "holde fast i"? Jepp! Helt riktig! Og under en forhud så er det jo fuktighet, og denne forsvinner jo når du ikke har den der, så husk fuktighet, hvis ikke blir det nok vondt for han;)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Jepp! Helt riktig! Og under en forhud så er det jo fuktighet, og denne forsvinner jo når du ikke har den der, så husk fuktighet, hvis ikke blir det nok vondt for han;) Tusen hjertelig takk for flotte svar! Jeg er en av de som blir litt flau av å måtte spørre dem "hva vil du jeg skal gjøre med den da?" Så det er godt å ha noen tips i bakhodet! Fuktighet skal jeg huske!
Fanta Exotic Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Hehe, jeg ante jo ingenting. Jeg hadde jo hørt rykter om at det ikke går an å runke når man er omskjært osv, så jeg ante jo ikke hva jeg skulle gjøre, så derfor bestemte ejg meg for å spørre. Han er jo ikke den flaue typen, heller, så da var det greit å være åpne, men jeg skjønner jo at ikke det like lett å spørre rett ut for alle;) Men når sant skal sies, så syns jeg omskjært er bedre enn forhud! Den ser penere ut, og gutta som er det, har ofte bedre hygiene, fordi de får jo vaska skikkelig. De alle fleste av gutta jeg tidligere har hatt har ikke klart å vaske seg ordentlig, så det kunne lukte fra tid til annen, men aldri merka noe på han jeg har nå , hehe. Værsegod, forresten! Håper det var til hjelp!
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #11 Skrevet 11. september 2010 Tusen hjertelig takk for flotte svar! Jeg er en av de som blir litt flau av å måtte spørre dem "hva vil du jeg skal gjøre med den da?" Så det er godt å ha noen tips i bakhodet! Fuktighet skal jeg huske! Syns du skal ha fanta exotic sine tips i bakhodet, men husk, folk liker forskjellige ting, så greit å spørre alikevel Men slår ikke feil med det fanta dama skreiv da
Fanta Exotic Skrevet 11. september 2010 #12 Skrevet 11. september 2010 Syns du skal ha fanta exotic sine tips i bakhodet, men husk, folk liker forskjellige ting, så greit å spørre alikevel Men slår ikke feil med det fanta dama skreiv da Ja, jeg har jo sagt at alle er forskjellige, men snakker bare av mine erfaringer Hadde jo satt pris på om noen hadde fortalt meg sine erfaringer, før jeg hoppa i høyet, men det skjedde jo ikke, så derfor tenkte jeg å hjelpe deg. Men helt rett som Daniel sier; alle er forskjellige:)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #13 Skrevet 11. september 2010 Syns du skal ha fanta exotic sine tips i bakhodet, men husk, folk liker forskjellige ting, så greit å spørre alikevel Men slår ikke feil med det fanta dama skreiv da Hehe, vet at folk liker forskjellige ting, men greit å vite litt hva forskjellen er sånn at jeg ikke gjør noe som rett og slett er vondt.
Daniel84 Skrevet 11. september 2010 #14 Skrevet 11. september 2010 Hehe, vet at folk liker forskjellige ting, men greit å vite litt hva forskjellen er sånn at jeg ikke gjør noe som rett og slett er vondt. Da regner jeg med at du får høre det ganske fort...
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #15 Skrevet 11. september 2010 Forresten, hva med suging? Noe der som er/ kan være litt anderledes? Vet at han faktisk liker litt tenner
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #16 Skrevet 11. september 2010 Det kan sikkert variere fra mann til mann, men ingen av de jeg har holdt på med har måtte bruke noen form for hjelpemiddel, hverken for sex eller onani. Det har vært helt ukjent for dem. De har vært helt alle andre, eneste forskjell at de ikke hadde forhud.
Gjest anonym Skrevet 11. september 2010 #17 Skrevet 11. september 2010 Er selv omskjært - og syns det gjør vondt når en jente prøver å bruke sin hånd til "erstatning" for "forhud"- som jeg ikke har. Det skal mye glidekrem til før den måten blir ok. Glans på penis(penishode) blir for følsom til at det er godt. Da er det bedre om dama runker skaftet på penis og heller bruker tunga/munnen på glans/penishodet samtidig. Og husker på at det er godt med tunge på urinrørsåpning og området rett "under" penishode på baksiden av skaftet. Pluss at en mann har følsomme baller og følsomt område mellom penis og anus. TS- du må nesten be han vise deg selv hva han gjør og hva han liker. Så får du satse på å "kopiere" sånn han ville gjort det sjøl. Å bruke tenner kan jeg ikke inbille meg i halvsøvne at noen liker- med mindre de er masochist og du er dominant som " bestemmer"at han skal tåle det...
Beauté Skrevet 11. september 2010 #18 Skrevet 11. september 2010 Mmmm deilig. Omskjærte menn er de beste. Min er det og har fantastisk sex med meg. Om jeg runker han eller noe annet, så er det bare en pluss at han er omskjært.
Gjest gjest Skrevet 12. september 2010 #19 Skrevet 12. september 2010 Mmmm deilig. Omskjærte menn er de beste. Min er det og har fantastisk sex med meg. Om jeg runker han eller noe annet, så er det bare en pluss at han er omskjært. Eh.. På hvilken måte var den skryte opplysningen svar på TS sitt spørsmål? Fint at du nyter sex med kjæresten din altså, men...
Daniel84 Skrevet 12. september 2010 #20 Skrevet 12. september 2010 Jeg MÅ ikke ha glidemiddel når jeg runker / blir runka, men selvfølgelig er det mye bedre. Det er det vel for de som ikke er omskjært og? Og det at typen din liker tenner? Are you sure about that? ... Da er han veldig ulik meg isåfall. Suging funker på samma måte som alle andre vil jeg tro
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå