Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk venneforespørsel fra en tidligere kollega. Veldig koselig syns jeg. Skrev på veggen hennes at det var koselig å få kontakt igjen. Ikke noe svar, men en masse Mafia Wars-forespørsler!

Dama er rundt 50 og har mange hundre venner på Facebook. Ingen aktivitet bortsett fra Mafia Wars. Merkelig!

Syns det var veldig uhøflig og føler meg brukt som en brikke i spillet hennes :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Haha unnskyld at jeg ler, men det er bare tragisk av dama!

Skriv en melding til henne om det, ikke på veggen, men personlig og se om hun svarer da :)

Skrevet

kjære vene, er vel bare å slette hu som venn igjen det ? og ikke tenke no mer på det? hu er vel bare en som samle på venner. nok av dem på facebook.

Skrevet

blokker mafia wars da...ikke verre en det...hahaha

Skrevet

Har blokkert Mafia Wars allerede. Hadde skrevet en melding til henne hvis jeg hadde kjent henne litt bedre.

Hvis dette hadde vært en ung person eller et barn, så hadde jeg skjønt det, men 50 år??!

Snodig. Ja, jeg må le litt av det selv.

Skrevet

Er jo mødre og folk i den alderen som er berst på de spilla da :D

Skrevet

Folk bruker Facebook til forskjellige ting. Denne dama bruker tydeligvis Facebook til spilling. Hvis du ønsker å snakke med henne, så ta heller en telefon, eller lag en kake og stikk på besøk. Verre er det ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...