AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Men det jeg lurer på er hvorfor unge menn dynker seg med aftershave og parfyme. Når jeg kommer inn i heisen spyr jeg nesten. Sa til en venninne som stemmer rødt, at fy faen det stinker pakistanerparfyme her. Hun begynte å le, men det luktet ille. Jeg hadde omgangsyke og var i stand til å spy i heisen og det første jeg gjorde var å kaste opp på badet da vi kom opp til henne. Hvorfor dynker noen seg i kvalm parfymelukt? Det gjelder alle og ikke bare pakkiser. Jeg har par venner fra Pakistan, og de vil le av meg om jeg begynner å mobbe litt. Burde jeg ha dårlig samvittighet nå?
Gjest Thefainter Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Jeg liker heller ikke at folk dynker seg i parfyme. Får både astma og hodepine av det. Det holder lenge med litt!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Nei, hvorfor skal du ha dårlig samvittighet? Overdreven bruk av parfyme stinker like jævlig som røyk og gammel hvitløksånde!
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Hvorfor skulle du ha dårlig samvittighet? Dersom en mann har en parfyme jeg liker på kan jeg fint snu nesen etter og sniffe litt ekstra, men det er ikke så sterke parfymer og ikke dynker de seg heller. Den verste parfymen for menn som finnes må være Axe! Den skulle vært forbudt, og det er av en eller annen grunn ofte unge gutter fra et eller annet land som kaster på alt for mye av denne grusomme parfymen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå