Gjest Dallis Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg trenger office (dvs, word = skriveprogram jeg kjenner) til min macbook og er blitt tipset om at det går an å kjøpe og laste ned fra nettet. Og jeg kikker. Og finner. Mye. Mange steder. Men hva er det jeg skal ha? Og hvorfra skal jeg kjøpe/laste ned? Har noen gjort dette før med hell slik at de kan anbefale noe?
Gjest Thefainter Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 (endret) Open Office LINK Penere og bedre enn MS Office, bare husk å lagre dokumentene som ".doc". Endret 11. september 2010 av Thefainter
Gjest Dallis Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Ja, Open Office fungerer sikkert fint, men det jeg har bruk for nå er det skriveprogrammet jeg kjenner ut og inn fra før.
Gjest Thefainter Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Why? Writer er nesten som Word da, det er ikke så stor forskjell. Men du kan jo kjøpe MS Office til 900kr LINK
Gjest Dallis Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Det er akkurat den forskjellen jeg vil unngå. Med flere større oppgaver som skal skrives i høst og dårlig tid til å skrive dem har jeg ikke tenkt å bruke tid på å knote med et skriveprogram jeg ikke er helt fortrolig med. Og jeg spurte etter anbefalinger av steder hvor jeg kan kjøpe og LASTE NED office, ikke bestille og få tilsendt i posten.
Gjest Thefainter Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 http://www.microsoft.com/norge/mac/products/office2008/shop-now.mspx verre var det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå