Gå til innhold

diare i Syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg reiser til Kanariøyene med sønnen min på 1 år. Hva gjør jeg hvis han får diare der?

Trenger tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så små barn tåler dårlig kombinasjonen varme/diare, hvis det verste skjer kontakter du reiseselskapet ditt og får legehjelp. Regner med du har reiseforsikring?

Mest sansynlig går det bra om du tar forhåndsregler som å ikke drikke vann fra kranen og ellers følge de vanlige rådene.

Skrevet (endret)

Vi reiste til Lanzarote i Januar og var der i 1 uke. Vi kjøpte vann på 5 liters flasker og brukte det til nesten alt. Når man skal dusje/vaske seg så kan man fint bruke vannet i springen/dusjen. Det stod i en brosjyre som reiseselskapet gav oss når vi kom fram.

Jeg er ikke sikker på hvordan så små barn reagerer på varme, da vårt yngste barn var 6 år når vi reiste. Han ble litt dårlig i magen 4dje dagen vi var der, men det var nok fordi han ikke spiste så mye den dagen ( det var ikke så mye han ville ha av maten som var der. Veldig kresen

unge ).

Men så lenge man kjøper vann på flasker/koker vannet først og følger de vanlige rådene, så er man trygg. Skulle han bli dårlig, så kan du ringe reiseselskapet og få legehjelp.

Ønsker dere en flott tur!

Endret av Kittykat
Skrevet

takk!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...