Gå til innhold

Prøver man hvis man ble gravid?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig
Skrevet

Du ender opp med å bli gravid med en pulekompis. Du ble uplanlagt gravid etter å ha vert sammen med han alt i fra 1måned til 1 år.

Dessverre har du ikke vist om det før det var for sent å ta abort. Du forteller kompisen din hva som hente, dere brukte jo kondom hver gang/du gikk på p-pillen, men noe gikk bare galt.

Dere har begynt å kjenne hverandre, det er ikke hver gang dere tilbringer tid sammen for å ha sex, men dere ble pulekompiser fordi dere begge hadde behov for sex og nærhet.

Dere har det jo relativt sett ganske bra sammen, men det er jo en grunn til hvorfor dere ikke har blitt kjærester.

Du vil beholde barnet, men hva er sjansen for at en mann blir kjæreste med deg for barnets skyld etter å ha vert pulekompiser egentlig?

Jeg syns jeg hører at mannen bare stikker av, men er det da ikke noen sjans for at de prøver?

Jeg tenker, hvis tilstanden her er at dere faktisk har det bra sammen med kos, nærhet, sex. KANSKJE dere ligner hverandre på noen spesielle punkter, men ett eller annet gjør at dere ikke er kjærester.

Men i et annet tilfelle da, hvis det bare var for sexen sin skyld, du blir gravid osv. Hva er sjansen for at begge parter prøver med et forhold??

Begge har skylda for det, tross alt kondomer kan sprekke, piller kan glemmes(piller er også bare 99% sikker), å graviditet-symptomer kan utelukkes.

Takk for svar!

Var bare noe som kom i hode på meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Umulig å si, folk er så forskjellige.

2. Man oppdager vanligvis at man er gravid leeeenge før uke 12

3. Jeg tror vanligste reaksjon er at han freaker ut og forlanger abort, truer, blir depressiv, lager masse faen osv.

Sånn, helt uvitenskapelig på en lørdag.

Skrevet

1. Umulig å si, folk er så forskjellige.

2. Man oppdager vanligvis at man er gravid leeeenge før uke 12

3. Jeg tror vanligste reaksjon er at han freaker ut og forlanger abort, truer, blir depressiv, lager masse faen osv.

Sånn, helt uvitenskapelig på en lørdag.

Ja det var vel noe sånt jeg tenkte meg :P

Men hvorfor er det noen som desperat ikke forteller denne mannen om at de er blitt gravide før det er for sent med abort???

Skrevet

Ja det var vel noe sånt jeg tenkte meg :P

Men hvorfor er det noen som desperat ikke forteller denne mannen om at de er blitt gravide før det er for sent med abort???

Fordi han vel ikke har noe med det. Han kan da uansett ikke tvinge henne til abort om han ønsker det. Det er alltid en risiko å bli gravid under sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...