Gå til innhold

Jeg misliker paranoide kvinnfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem. Barbie er sykelig sjalu, hun er blitt paranoid. Hver gang jeg har puttet en ny dame i det siste har jeg hatt på følelsen at noen har observert meg i forkant av jokketuren. Nå vet jeg hvorfor!! Barbie har leid privatdetektiv som har fulgt etter meg i 2 uker, og fått med seg at jeg har plugget 12 damer. Barbie fortalte det selv og jeg er veldig skuffet, faktisk så skuffet at jeg vurderer karantene for henne. Hun skal ikke få smake på jernstanga på 1 måned, mens Bambi skal få dobbel dose. Hele denne episoden bekrefter bare mine tanker om kvinner, de er kyniske og beregnende.

Mvh Michael, skuffet og såret over kvinnens sluhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har et problem. Barbie er sykelig sjalu, hun er blitt paranoid. Hver gang jeg har puttet en ny dame i det siste har jeg hatt på følelsen at noen har observert meg i forkant av jokketuren. Nå vet jeg hvorfor!! Barbie har leid privatdetektiv som har fulgt etter meg i 2 uker, og fått med seg at jeg har plugget 12 damer. Barbie fortalte det selv og jeg er veldig skuffet, faktisk så skuffet at jeg vurderer karantene for henne. Hun skal ikke få smake på jernstanga på 1 måned, mens Bambi skal få dobbel dose. Hele denne episoden bekrefter bare mine tanker om kvinner, de er kyniske og beregnende.

Mvh Michael, skuffet og såret over kvinnens sluhet.

Michael. Du er vel litt vel mye plug and play. Og du burde bli litt mer parranoid selv og ikke parre deg så ofte.

Rent statistisk. Hvis du plugger 100 damer, så vil et antall av disse bli sure når de finner ut om dette. Og ett visst antall er sure fra før- kjønnssykdom. Kanskje en eller to av dem er sjalu, hakke gale stalkere som du aldri blir kvitt. Ei er kanskje sinnsyk , sjalu , morder. To jobber som spioner..

Kanskje to av dem blir følelsesmessig ødelagt for deler av eller hele livet.

Kanskje 3 av dem har fedre eller brødre som er farlige.

Jeg vet ikke hvilke konsekvenser du drar med deg, men hvis du kan begrense deg til 2,3 damer på regelmessig basis, så tar du bort veldig mye risiko.

Endret av I Grosny
Skrevet

Det er det jeg alltid har sagt. De skulle ALDRI bytta bort Ken mot han nye tufsen. Ken var høy, mørk, kjekk og alltid til å stole på :sukk:

Gjest Glad i reiser
Skrevet

Det er det jeg alltid har sagt. De skulle ALDRI bytta bort Ken mot han nye tufsen. Ken var høy, mørk, kjekk og alltid til å stole på :sukk:

:skratte:

Skrevet

Man er ikke paranoid når man har rett!

Skrevet

Holder meg til actionman videre ser jeg! Han ordner ALLTID opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...