Gå til innhold

Tett vask - men ikke mekke eller plumbo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig at rennende vann hele naten med litt grønnsåpe i vasken kan gjøre at den ikke blir så tett?

Salmiakk?

Annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renner vannet gjennom da? Hvis det renner tregt, kan du våknet opp til et totalt oversvømt kjøkken i løpet av natten..... Grønnsåpe, zalo er fettløsende, det du kan prøve å gjøre er å sprute litt zalo eller grønnsåpe ned i vasken, og koke opp noen liter vann. Kokende vann vil smelte fett og dritt som har tettet til vasken, og grønnsåpen eller zaloen vil hjelpe til med å løse det så det renner lettere gjennom. Uten plumbo, avløpsrens eller mekking, er dette mitt beste forslag. Anbefaler deg å gjøre det flere ganger på rad, og senere 1 gang i uken. Fungerer kjempebra, og holder rørleggeren og plumbo unna. :)

Skrevet

Smart med kokende vann fra kjele!!

Skal prøve!

Vasken er ikke helt tett nei.

Skrevet

Lykke til :)

Skrevet

Hell en boks med bakepulver i vasken. Fyll på med en flaske eddik og la det kose seg en halvtimes tid. Så skyller du med mye varmt vann.

Skrevet

Tar med meg disse tipsene jeg og.

Skrevet

Hell masse zalo oppi og skyll godt med varmt vann.

Skrevet

Hell en boks med bakepulver i vasken. Fyll på med en flaske eddik og la det kose seg en halvtimes tid. Så skyller du med mye varmt vann.

Skal jeg prøve!

Skrevet

Enkleste er jo å åpne vannlåsen og rense den.

Skrevet

Kanskje Cola fungerer? Det må være "ordentlig" Cola, ikke light eller Zero. Hell i vasken og la stå over natten. Skyll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...