AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Er det mulig at rennende vann hele naten med litt grønnsåpe i vasken kan gjøre at den ikke blir så tett? Salmiakk? Annet?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Renner vannet gjennom da? Hvis det renner tregt, kan du våknet opp til et totalt oversvømt kjøkken i løpet av natten..... Grønnsåpe, zalo er fettløsende, det du kan prøve å gjøre er å sprute litt zalo eller grønnsåpe ned i vasken, og koke opp noen liter vann. Kokende vann vil smelte fett og dritt som har tettet til vasken, og grønnsåpen eller zaloen vil hjelpe til med å løse det så det renner lettere gjennom. Uten plumbo, avløpsrens eller mekking, er dette mitt beste forslag. Anbefaler deg å gjøre det flere ganger på rad, og senere 1 gang i uken. Fungerer kjempebra, og holder rørleggeren og plumbo unna.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Smart med kokende vann fra kjele!! Skal prøve! Vasken er ikke helt tett nei.
Virreliten Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Hell en boks med bakepulver i vasken. Fyll på med en flaske eddik og la det kose seg en halvtimes tid. Så skyller du med mye varmt vann.
MissStiles Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Tar med meg disse tipsene jeg og.
Coronas Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Hell masse zalo oppi og skyll godt med varmt vann.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Hell en boks med bakepulver i vasken. Fyll på med en flaske eddik og la det kose seg en halvtimes tid. Så skyller du med mye varmt vann. Skal jeg prøve!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Enkleste er jo å åpne vannlåsen og rense den.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #10 Skrevet 18. september 2010 Kanskje Cola fungerer? Det må være "ordentlig" Cola, ikke light eller Zero. Hell i vasken og la stå over natten. Skyll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå