Gå til innhold

Jente for enhver pris.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 Gutter! :fnise: Jeg skjønner at dama ble desperat. Hun hadde sikkert prøvd lenge å få jente, men endte bare opp med guttunger.

"Ok, vi har 6 unger... kan vi ikke prøve en gang til?" :sengekos:

"Pokker, det ble en gutt igjen! Denne gangen skal det bli en jente!" :kjefte:

Neida... er sikker på at de elsker guttene sine over alt i verden, men hvis man lenge har ønsket seg en liten pike kan man bli litt kreativ.

Har ikke noe i mot dette - for det blir jo resultatet et sunt barn. Har også lest at dette kan endre hårfarge og øyanfargen på barnet? Eller er jeg helt på blåbærtur? : p

Skrevet (endret)

håper det er snakk om det programmen jeg så i går om mødre som var desp etter å få en jente..så fall så mener jeg dette:

ja jeg så det og jeg ble direkte lei meg ovenfor de barna. Å ha en mor som aldri er fornøyd forde hun ikke fikk en jente. Det er bare sykt. Jeg blir direkte kvalm av slike mennesker. Her har de født mange mange friske barn ,så klager de!

Endret av mirandaa
Skrevet

Jeg tenker at det i utgangspunktet ikke spiller noen rolle hvilket kjønn barnet har.

Men skal jeg være helt ærlig med meg selv, synes jeg tanken på aldri å kunne få en datter er tung. Har egentlig ikke noe rasjonell forklaring på det heller. Kansje pga det spesielle forholdet jeg har med min mor.

Skrevet

Barnets kjønn er i utgangspunktet ikke så viktig for meg. Får jeg gutt så blir jeg glad for det. Får jeg jente så blir jeg glad for det også. Men jeg kunne tenkt meg å fått en av hver ;)

Skrevet

jeg har en av hver :) Må innrømme at jeg virkelig ønsket meg en gutt da nr 2 var på vei . Men jeg hadde sikkert blitt like glad for en jente .

Vi fikk vite ganske tidlig i svangerskapet at det var en gutt , husker ikke helt når men ...

Skrevet

Jeg så alltid for meg at jeg skulle få jente, så da vi fikk vite på ultralyden at det ble gutt ble jeg veldig overrasket (men ikke skuffet). Nå som gutten er født er jeg superfornøyd med å ha fått gutt, og får gjerne flere gutter. Mao: Kjønn er virkelig ikke viktig - jeg kommer ikke til å få åtte barn bare for å få jente ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...