AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg skal være alene julaften og sikkert de første juledagene også. Hva gjør du i disse dagene? Lager du julemiddag og har juletre eller kryper du opp i sofaen og forteller deg at det er en vanlig helg? Altså en tråd med tips for alle oss som skal være alene. TS
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Jeg var alene i fjor. Det var helt greit. Jeg lagde favorittmaten min (ikke julemat), også hadde jeg kjøpt en flaske dyr sprudlevin. Jeg hadde på kosedressen, hørte på fin musikk og var litt trist, men koste meg også. Også så jeg en dvd. Det var bare én kveld og den gikk fort. Dagene rundt gjorde jeg ikke noe spesielt men forsøkte å kose meg og ta vare på meg selv
Aubree Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jeg skal være alene julaften og sikkert de første juledagene også. Hva gjør du i disse dagene? Lager du julemiddag og har juletre eller kryper du opp i sofaen og forteller deg at det er en vanlig helg? Altså en tråd med tips for alle oss som skal være alene. TS Jeg har aldri vært alene julaften. Men flere år har jeg vært alene frem til sent på kvelden den 23. og stort sett hele romjulen pga jeg jobbet en time unna mine foreldre, og side jeg jobbet skift, brukte jeg ikke å kunne pendle. Jeg brukte å ha eget juletree, og hadde jeg måtte vært der julaften hadde jeg absolutt laget meg julemiddag ja Jeg brukte å diske opp med noe stort på nyttårsaften for meg og mine venner... Håper du klarer og kose deg alene
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Hva med å hjelpe til å gjøre julen hyggelig for de hjemløse/fattige/narkomane? Kunne det vært noe? Der får du helt sikkert julestemning, og i tillegg får gjort en god gjerning.
Wonders Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Jeg var alene i fjor. Det var helt greit. Jeg lagde favorittmaten min (ikke julemat), også hadde jeg kjøpt en flaske dyr sprudlevin. Jeg hadde på kosedressen, hørte på fin musikk og var litt trist, men koste meg også. Også så jeg en dvd. Det var bare én kveld og den gikk fort. Dagene rundt gjorde jeg ikke noe spesielt men forsøkte å kose meg og ta vare på meg selv
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 Hadde jeg blitt alene i julen hadde jeg brukt julaften på å hjelpe til ved tilstelninger for ensomme/hjemløse/narkomane e.l. Man får møte masse mennesker som setter stor pris på det man gjør, man får nok masse julestemning og man slipper å sitte alene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå