Gjest Luna Skrevet 11. september 2010 #41 Skrevet 11. september 2010 Kilde?? Hvorfor skal vi ikke ta svarene vi får i denne tråden alvorlig? :klø: Kilde? Se deg rundt omkring da, menneske. Selvsagt finnes det par der dama er høyere enn fyren, men som regel er mannen høyere (mest vanlig), eller de er like høye. Men hva vet jeg, det kan jo godt hende at mange menn ønsker at dama var høyere. Kanskje de er sammen med lavere damer fordi de er tvunget til det?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #42 Skrevet 11. september 2010 Ja, de fleste menn har damer som er lavere, men det er jo nettopp fordi menn generelt ER høyere enn damer. Det betyr ikke at de tenner på lave damer. Som vi ser her i tråden så sier nesten alle at de ikke bryr seg om høyden...
Gjest Luna Skrevet 11. september 2010 #43 Skrevet 11. september 2010 Ja, de fleste menn har damer som er lavere, men det er jo nettopp fordi menn generelt ER høyere enn damer. Det betyr ikke at de tenner på lave damer. Som vi ser her i tråden så sier nesten alle at de ikke bryr seg om høyden... Nei, høyden er ikke det viktigste, og det er selvsagt bra. Men det å si at den lavere høyden IKKE er en del av kvinnenes tiltrekningkraft, er bare tull. Høye jenter bruker mye av energien sin på å vokse, mens lavere kvinner ofte får mere former. Det legger menn merke til, tro det eller ei. Det finnes selvsagt unntak der høye kvinner har nydelige former (og da ser de helt fantastiske ut), men som oftest har de en gutteaktig kropp. Men elegansen deres kan ingen ta ifra dem. Forresten, en av de vakreste kvinnene jeg noensinne har sett var høy og formfull.
Gjest gest gest Skrevet 11. september 2010 #44 Skrevet 11. september 2010 Kilde? Se deg rundt omkring da, menneske. Selvsagt finnes det par der dama er høyere enn fyren, men som regel er mannen høyere (mest vanlig), eller de er like høye. Eee... Gjennomsnittshøyden til menn er en god bit høyyere enn gjennomsnittshøyden for kvinner.... og siden det er ca 50/50 av menn og kvinner så vil mannen være høyest i de fleste tilfellene. Det er ren statistikk. det har ikke bare med preferanse å gjøre. .. selv om det også kan ha med preferanse å gjøre..
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #45 Skrevet 11. september 2010 Eee... Gjennomsnittshøyden til menn er en god bit høyyere enn gjennomsnittshøyden for kvinner.... og siden det er ca 50/50 av menn og kvinner så vil mannen være høyest i de fleste tilfellene. Det er ren statistikk. det har ikke bare med preferanse å gjøre. .. selv om det også kan ha med preferanse å gjøre.. Så da antar jeg at de fleste kvinner heller ikke nødvendigvis tenner på høye menn? Ok.
Gjest gjest Skrevet 11. september 2010 #46 Skrevet 11. september 2010 Høye jenter bruker mye av energien sin på å vokse, mens lavere kvinner ofte får mere former. Det legger menn merke til, tro det eller ei. Det finnes selvsagt unntak der høye kvinner har nydelige former (og da ser de helt fantastiske ut), men som oftest har de en gutteaktig kropp. Men elegansen deres kan ingen ta ifra dem. Makan til vås! De fleste modeller som MENN SIKLER ETTER er høye! De er søren meg ikke mye gutteaktige! De er slanke, men de har en sexy timeglassform.
Gjest gjest Skrevet 11. september 2010 #47 Skrevet 11. september 2010 Så da antar jeg at de fleste kvinner heller ikke nødvendigvis tenner på høye menn? Ok. Spørsmålet i tråden er hva menn foretrekker. Høyere eller lavere kvinner. De fleste mennene sier at det ikke er så farlig, men kansje bittelitt lavere kan være ok. Hva kvinner tenker om samme problemstilling er en annen tråd (faktisk talt).
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #48 Skrevet 11. september 2010 Makan til vås! De fleste modeller som MENN SIKLER ETTER er høye! De er søren meg ikke mye gutteaktige! De er slanke, men de har en sexy timeglassform. Hmmm... Seriøst? Hva slags modeller snakker du om? Catwalkmodeller? Det er kun de som er virkelig høye. Og ja, de har jo en nydelig timeglassfigur. Menn står jo på rekke og rad for å kjøpe moteblader.
Gjest Anjelika Skrevet 12. september 2010 #49 Skrevet 12. september 2010 Høye jenter bruker mye av energien sin på å vokse, mens lavere kvinner ofte får mere former. Den der påstanden bør du iallefall ha en kilde på
Gjest Gjest gjest Skrevet 12. september 2010 #50 Skrevet 12. september 2010 Menn står jo på rekke og rad for å kjøpe moteblader. Menn har vel forstått at de ikke får dama selv om de kjøper bladet da vel.
Gjest licame NK1 Skrevet 12. september 2010 #51 Skrevet 12. september 2010 De som er aller mest attraktiv i mine øyne er som følger; mellom 160-172 Slank, ikke for bredt bygd, men gjerne muskuløse ben og en ellers stram kropp! Høyere jenter kan være sexy de også, men det er noe med de rundt 165+- som gjør det lille ekstra for meg.
Gjest Dainty Skrevet 12. september 2010 #52 Skrevet 12. september 2010 Hmmm... Seriøst? Hva slags modeller snakker du om? Catwalkmodeller? Det er kun de som er virkelig høye. Og ja, de har jo en nydelig timeglassfigur. Menn står jo på rekke og rad for å kjøpe moteblader. Er vel helst Victoria's Secret-modeller en del menn ser på, har jeg fått inntrykk av. Disse ligger vel på en 1.75-1.80 i høyde. http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2009/01/marisa-miller-in-bikini.jpg http://sonsofsimmons.com/wp-content/uploads/2008/11/adriana_lima_bum1.jpg Om disse kan sies å ha former i ordets rette forstand, er jo selvsagt en annen sak.
aline Skrevet 12. september 2010 #53 Skrevet 12. september 2010 Høye jenter bruker mye av energien sin på å vokse, mens lavere kvinner ofte får mere former. Dette er noe av det dummeste jeg har hørt noensinne tror jeg.. Høye jenter bruker mer energi på å vokse??? De har riktignok litt mer høyde å fordele formene sine på, så en høy kvinne kan kanskje ta noen kilo mer en en lav, uten å se like formfull ut. Men det har ikke noe med energien hennes høyde tvinger henne til å bruke på å være høy.. jeg er forøvrig selv i det høyere skiktet i følge denne tråden, 174, og har fine kvinnelige former. Flere av de jeg kjenner som er høye (høyere en meg) har så absolutt kvinnelige former.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #54 Skrevet 12. september 2010 Jeg tror mange menn syns det er sexy med laaange ben, også tror jeg mange menn helst vil være sammen med damer som er litt lavere enn dem selv. Også tror jeg noen lave damer har komplekser for det og prøver å få det til å høres ut som om jenter som er over 170 er unormale og for dem med spesielle fetisher Hvis jeg kunne designet drømmemannen skulle han vært litt høyere enn meg, men jeg utelukker ikke at jeg kan forelske meg i en mann som er lavere enn meg. Og det virker som gjelder for en del menn. Lave menn med lavt selvbilde har det sikkert vanskeligere med å være sammen med kvinner som er høyere enn dem, tror jeg
Sunniva81 Skrevet 12. september 2010 #55 Skrevet 12. september 2010 Jeg vil gjerne ha en mann som er høyere enn meg.Men om han er like høy eller et par cm kortere,er det selvsagt ingen krise. Er 183 cm og slank,og liker at en mann er høyere rett og slett fordi det er mer tiltrekkende for meg, enn om mannen skulle være 15-20cm kortere. Jeg tenner rett og slett ikke på korte menn,så frem til den dagen jeg evt gjør det, forblir det slik. Foreløpig har jeg ikke vært forelsket eller interessert i en kort mann, men plutselig skjer det,og da teller det kanskje ikke så mye hvor "lav" han er. Bare det føles komfortabelt.
Gjest gjest Skrevet 12. september 2010 #56 Skrevet 12. september 2010 Lave menn med lavt selvbilde har det sikkert vanskeligere med å være sammen med kvinner som er høyere enn dem, tror jeg Mener du at lave menn med dårlig selvbilde vil slite mer med å ha en dame som er høyere enn seg, mens en høy mann med dårlig selvbilde ikke vil slite med å ha en dame som er høyere enn seg? Jeg tror personer med lavt selvbilde sliter mer med å finne seg partner enn de med godt selvbilde, men det gjelder korte, høye, kvinner, menn .. ja generelt. Det er ikke avhengig av noe bestemt fysisk kattegori.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #57 Skrevet 12. september 2010 Menn står jo på rekke og rad for å kjøpe moteblader. Jaha. Den var god, du.
Gjest Anjelika Skrevet 12. september 2010 #58 Skrevet 12. september 2010 Mener du at lave menn med dårlig selvbilde vil slite mer med å ha en dame som er høyere enn seg, mens en høy mann med dårlig selvbilde ikke vil slite med å ha en dame som er høyere enn seg? Jeg tror personer med lavt selvbilde sliter mer med å finne seg partner enn de med godt selvbilde, men det gjelder korte, høye, kvinner, menn .. ja generelt. Det er ikke avhengig av noe bestemt fysisk kattegori. Det var nok ikke det som var poenget. Menn som har komplekser for høyden sin vil kanskje ikke like å gå hånd i hånd med en påminnelse på at de er lave. Og det er vel som oftest lave menn som er redde for å føle seg som pygmeer, ikke høye. Det er vel ingen som har skrevet at problemet deres er å finne en dame heller, men å være sammen med en høy dame. Det er snakk om de som på forhånd er veldig bestemte på at de aldri kunne ha vært sammen med ei som var høyere enn dem. Dette kan av og til komme av lavt selvbilde, de tør ikke skille seg ut eller gå ved siden av noen som gjør at de ser lavere ut eller så frykter de at de mister rollen som den store sterke beskytteren osv.
nymfo88 Skrevet 12. september 2010 #59 Skrevet 12. september 2010 er 193 å liker høye damer. ikke monster høye. 175-180 kanskje. når de er veldig lave blir det litt rart
Monica1968 Skrevet 12. september 2010 #60 Skrevet 12. september 2010 SÅ utrolig spesielt er det heller ikke å like lange bein, det er vel tvert imot et helt vanlig skjønnhetsideal. Profesjonelle modeller er høye, og de korte hollywood-skjønnhetene du liker så godt blir filmet for å virke høyere og får beina sine dratt ut til uante proporsjoner på promobilder (må være den vanligste photoshop-teknikken i bransjen). Har møtt et par kjendiser, og man får alltid litt sjokk når de er lave for man tror de er så høye. Plutselig ser personen helt annerledes ut. Og profesjonelle modeller har ikke til hensikt å være pene, men derimot å fremheve klærne. Klær fremheves godt på en høy, sylslank person; men det betyr ikke at kvinner på 185 cm og 45 kilo er det menn flest finner tennende(om homofile menn, som jo de fleste designere er, gjør det, skal jeg ikke uttale meg om). Som du helt sikkert vet, har moteindustrien aldri hatt til hensikt å gi menn ståpikk(for øvrig er jeg 178 cm høy og str. 36, hvis det skulle ha noen betydning). Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men for min del står lengden på beinene i forhold til lengden på resten av kroppen. Selv om jeg har lengre bein(i cm)enn kvinner på 1.60, virker neppe mine leggger lengre enn deres, i forhold til resten av kroppen. Vi har tross alt proposjoner som står i forhold til hverandre. Disse naturlige proposjonene ser dessverre ut til å ikke leve opp til dagens skjønnhetsideal(som er at leggene skal være aldri så mye lengre enn lårene, og at beinene skal utgjøre 2/3 av kroppen, hvilket selvsagt er fysiske umuligheter), og dermed får samtlige kvinnelige kjendiser forlenget leggene sine på bilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå