muffeline Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Ble inspirert av tråden "Høyde på menn". Så, nå spør jeg mannfolka her inne: Hva tenker dere om kvinners høyde, hva er "akseptabelt" for dere, hva tenner dere ikke på, etc? Det vanket jo mye pepper for dem som hadde klare høydepreferanser i den andre tråden, så da får vi se her da, om menn er bedre på dette feltet..
Rights Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Foretrekker lavere kvinner enn meg selv.. Jo lavere jo bedre er min erfaring. Forøvrig så er jeg 1.86m og driter en lang i hva andre skulle mene om mine preferanser
Medlem Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Foretrekker at kvinnene er litt kortere enn meg, men ikke så mye. Er selv 187 cm, så 170-180 cm passer bra. Er de kortere enn som så er det mest trolig jeg takker pent nei. Lange bein er SÅ sexy!
Gjest Thefainter Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Jeg foretrekker at hun er på min høyde (jeg er 171), ikke så veldig mye lavere enn meg hvertfall. Om hun er høyere enn meg gjør ikke noe
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Foretrekker at kvinnene er litt kortere enn meg, men ikke så mye. Er selv 187 cm, så 170-180 cm passer bra. Er de kortere enn som så er det mest trolig jeg takker pent nei. Lange bein er SÅ sexy! Så du hadde takket nei til kvinner flest? Til og med Salma Hayek, Natalie Portman, de fleste Playboy-modellene, Hollywood-skuespillerinner osv?
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Jeg foretrekker at hun er på min høyde (jeg er 171), ikke så veldig mye lavere enn meg hvertfall. Om hun er høyere enn meg gjør ikke noe Hehe Finnes mange lave menn som har en fetisj for høye kvinner ja.
Gjest Taxmannen Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Ett fett for meg. Ser ikke på høyden. mere på kjemi og hva vi har til felles osv:)
Medlem Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Så du hadde takket nei til kvinner flest? Til og med Salma Hayek, Natalie Portman, de fleste Playboy-modellene, Hollywood-skuespillerinner osv? Mest trolig ja. Men heldigvis finnes det mange kvinner over snitthøyden også...
Monica1968 Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Jeg foretrekker at hun er på min høyde (jeg er 171), ikke så veldig mye lavere enn meg hvertfall. Om hun er høyere enn meg gjør ikke noe Hehe, en lav mann med festisj for høye kvinner, med andre ord? Jeg er for øvrig 178 cm(kvinne), og har aldri hatt inntrykk av at høyde har vært et tema for menn når det kommer til kvinner. Rett som det er har jeg vært sammen med menn på både 169 cm og 196 cm, og det har vitterlig nesten samtlige av venninne mine også; både de høye, de lave og de som har en middels høyde.
Monica1968 Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Mest trolig ja. Men heldigvis finnes det mange kvinner over snitthøyden også... Personlig kan jeg garantere at jeg hadde takket nei til deg dersom jeg fikk vite at du ikke ville vært sammen med meg dersom jeg var 10 cm lavere. Snakk om å være overfladisk!
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #11 Skrevet 11. september 2010 Mest trolig ja. Men heldigvis finnes det mange kvinner over snitthøyden også... Har litt vanskeligheter med å tro deg, men for all del. Veldig høye kvinner har selvfølgelig også sine fans, selv om det høres ut som du har en fetisj og ikke bare en preferanse.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #12 Skrevet 11. september 2010 Personlig kan jeg garantere at jeg hadde takket nei til deg dersom jeg fikk vite at du ikke ville vært sammen med meg dersom jeg var 10 cm lavere. Snakk om å være overfladisk! +1
Gjest Dainty Skrevet 11. september 2010 #13 Skrevet 11. september 2010 Har litt vanskeligheter med å tro deg, men for all del. Veldig høye kvinner har selvfølgelig også sine fans, selv om det høres ut som du har en fetisj og ikke bare en preferanse. Så kvinner mellom 170 og 180 cm er veldig høye? Og disse har "sine fans"? Høres ut som om det er sirkusaper du beskriver. Isåfall finnes det mange sirkusaper i dette landet
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #14 Skrevet 11. september 2010 Så kvinner mellom 170 og 180 cm er veldig høye? Og disse har "sine fans"? Høres ut som om det er sirkusaper du beskriver. Isåfall finnes det mange sirkusaper i dette landet Du får tolke det som du vil. Jeg sa bare at de fleste kvinner (i verden) er litt lavere enn det han nevnte som sin preferanse. Så han er litt spesiell, ja. I alle fall i forhold til menn flest. En ting er å foretrekke høye kvinner, men å si nei til de fleste av skjønnhetene i verden er litt sært. Absolutt.
Inx Skrevet 11. september 2010 #15 Skrevet 11. september 2010 Jeg synes det er mest sexy når damen er lavere eller samme høyde som meg. Jeg er svak for kvinner som har litt muskler også, litt pussig kanskje.
sophiaM Skrevet 11. september 2010 #16 Skrevet 11. september 2010 Du får tolke det som du vil. Jeg sa bare at de fleste kvinner (i verden) er litt lavere enn det han nevnte som sin preferanse. Så han er litt spesiell, ja. I alle fall i forhold til menn flest. En ting er å foretrekke høye kvinner, men å si nei til de fleste av skjønnhetene i verden er litt sært. Absolutt. Det har jo kanskje litt å si på hvor høy man er selv. En gutt på 1.90 sammen med en jente på 1.60 kan jo få en følelse av å gå rundt med et barn, på grunn av høydeforskjellen. Jeg sier ikke at alle høye menn tenker sånn, men forstår faktisk også at noen gjør det. Og hva så ? Det er jo akkurat samme greia at en jente ikke vil ha en gutt som er lavere enn seg...
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #17 Skrevet 11. september 2010 Det har jo kanskje litt å si på hvor høy man er selv. En gutt på 1.90 sammen med en jente på 1.60 kan jo få en følelse av å gå rundt med et barn, på grunn av høydeforskjellen. Jeg sier ikke at alle høye menn tenker sånn, men forstår faktisk også at noen gjør det. Og hva så ? Det er jo akkurat samme greia at en jente ikke vil ha en gutt som er lavere enn seg... Folk skal tenne på hva de vil, men hvis du finner de fleste kvinner nærmest litt "frastøtende" fordi de er litt for lave, da har du et litt spesielt tenningsmønster. I alle fall hvis du er en heterofil mann. Uansett så synes jeg du setter ting litt for mye på spissen her. Det finnes tross langt flere kvinner på 1.60 enn det finnes menn på 1.90. Og da snakker jeg om verden generelt, ikke bare Norge.
Gjest Thefainter Skrevet 11. september 2010 #18 Skrevet 11. september 2010 (endret) Hehe Finnes mange lave menn som har en fetisj for høye kvinner ja. Jeg har ikke noen fetish for høye kvinner men skulle jeg falle for en dame som var høyere enn meg så hadde ikke det vært noen big deal, hadde ikke følt meg noe mindre mann av den grunn. Vanligvis faller for de på min egen størrelse Edit: det er ikke høyden jeg tenner på liksom Endret 11. september 2010 av Thefainter
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #19 Skrevet 11. september 2010 Høyde er ikke på topp 10 lista over ting jeg bryr meg om når jeg treffer en dame, men mindre hun er svært kort eller svært høy. De fleste kvinner er innenfor det som er helt greit for meg. Dersom alle andre variabler er like er nok en jente på min egen høyde til 5 cm kortere det optimale, men som sagt det er ikke noe stort poeng. Er hun høyere enn meg så ville jeg foretrekke at hun er slank. En prydblondine kan jo godt være høyere enn meg for eksempel.
Gjest Anjelika Skrevet 11. september 2010 #20 Skrevet 11. september 2010 da har du et litt spesielt tenningsmønster. Hva er problemet om han så har et "litt spesielt tenningsmønster"? Er det ikke lov å ha preferanser? SÅ utrolig spesielt er det heller ikke å like lange bein, det er vel tvert imot et helt vanlig skjønnhetsideal. Profesjonelle modeller er høye, og de korte hollywood-skjønnhetene du liker så godt blir filmet for å virke høyere og får beina sine dratt ut til uante proporsjoner på promobilder (må være den vanligste photoshop-teknikken i bransjen). Har møtt et par kjendiser, og man får alltid litt sjokk når de er lave for man tror de er så høye. Plutselig ser personen helt annerledes ut. For å svare på tråden så er mitt inntrykk at menn flest ikke bryr seg noe særlig. Man har noen som synes det er ubehagelig med ei dame som er høyere enn dem, men jeg tror ikke det er en så big deal når alt kommer til stykket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå