AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Del Skrevet 11. september 2010 Hvordan vil dere single feire julen (og nyttårsaften)? Helt alene eller men en date? Ka tru' dokke? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 11. september 2010 #2 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg feirer med familien og drar jo ikke akkurat med meg en "date" hjem på julaften om jeg ikke har kjæreste -det ville jeg sett på som merkelig! Romjula består av familie, slekt og venner. På nyttårsaften er jeg stort sett med venner -og drar heller ikke med meg en date på en sånn fest uten at det er noen jeg har noe på gang med. Nå er det jo sånn at man ikke vet hva som skjer i fremtiden, men hadde jeg møtt en fyr som jeg rakk i bli kjæreste med før jul så hadde jeg heller ikke kommet til å planlagt noen julefeiring med ham -muligens nyttårsaften, men jula er såpass "hellig" at å dra med en fyr jeg ikke har vært kjæreste med i mer enn et par måneder hadde vært uaktuelt for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 11. september 2010 #3 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har alltid feiret jul og nyttår hjemme, og noen ganger har jeg feiret nyåret med venner. Har alltid vært singel, så det har vært naturlig for meg å være hjemme hver jul. Har ikke tenkt på å feire jul alene enda iallfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medlem Skrevet 11. september 2010 #4 Del Skrevet 11. september 2010 Julaften tilbringes sammen med den nærmeste familie. Romjula med en fin miks mellom familie og venner, mens nyttårsaften tilbringes med venner. Når det er sagt så er det vanskelig å spå i fremtiden, så om det blir slik forestående jul er ikke godt å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #5 Del Skrevet 11. september 2010 Tar ikke nordmenn med venner/dates med hjem når det er jul? Merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 11. september 2010 #6 Del Skrevet 11. september 2010 Kommer an på, ettersom jeg er singel så blir det til at jeg må jobbe på disse aftenene - kunne nektet, men det er greit å ha noen tjenester i kreditt. Jul feires med familien uansett og ettersom jeg ikke har noe sånt hjertelig forhold til foreldrene mine så synes jeg ofte at det blir heller "kleint". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 11. september 2010 #7 Del Skrevet 11. september 2010 Tar ikke nordmenn med venner/dates med hjem når det er jul? Merkelig. Om jeg skulle tatt med noen hjem til jul, må det ha vært en jeg hadde en fremtid med og som jeg hadde vært sammen med en del mnd. Hadde jeg møtt noen ikveld så tror jeg ikke han hadde feiret jul med meg denne julen, men kanskje neste jul, for da hadde vi vært sammen en stund og blitt godt kjent. Hadde ikke bare tatt med en date som jeg nesten ikke kjente, nei, det hadde nok ikke blitt godtatt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 11. september 2010 #8 Del Skrevet 11. september 2010 For to år siden feiret jeg jul med familien og kjæresten. Ikke fordi vi hadde vært sammen lenge, men fordi han ikke hadde lyst til å feire med sin mor (som er narkoman). Men familien min har alltid vært veldig greie når det kommer til å ta inn folk i julen. I de fleste tilfeller har det selvsagt vært bare familien, men det har skjedd noen ganger at andre, som noen i familien kjenner fra før, har vært med oss på julaften fordi de ellers ville vært alene Jeg feirer fortsatt jul med familien. Nyttårsaften er jeg enten alene eller på fest med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. september 2010 #9 Del Skrevet 11. september 2010 jula feires alltid med familie, romjula jobber jeg gjerne og er ellers med venner. Nyttårsaften har variert, av og til er jeg med familie, av og til med venner og noen ganger alene. Har igrunnen kost meg godt både med familie og venner, og de få gangene jeg har valgt alene, så har det vært bra, annerledes, valgt for å fokusere på noe jeg vil for året som kommer, og bra. Hva som skjer i år får tiden vise, jula blir med familie uansett, romjula og nyttårsaften vet jeg ikke hva jeg gjør med enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. september 2010 #10 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Det er (fortsatt) ikke jul 11. september. Heldigvis! Endret 11. september 2010 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #11 Del Skrevet 11. september 2010 jula feires alltid med familie, romjula jobber jeg gjerne og er ellers med venner. Nyttårsaften har variert, av og til er jeg med familie, av og til med venner og noen ganger alene. Har igrunnen kost meg godt både med familie og venner, og de få gangene jeg har valgt alene, så har det vært bra, annerledes, valgt for å fokusere på noe jeg vil for året som kommer, og bra. Hva som skjer i år får tiden vise, jula blir med familie uansett, romjula og nyttårsaften vet jeg ikke hva jeg gjør med enda. Er du fortsatt single, det var du for noen år siden på KG også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. september 2010 #12 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Er du fortsatt single, det var du for noen år siden på KG også? jeg er singel igjen ja, og er det virkelig underlig at noen er single i år 2010? jeg må si jeg undres litt over slike svar.. jeg kjenner ganske mange som er single, de aller fleste av de har vært single før.. pleier du ofte å fundere over når du sist fikk med deg at en singel var singel? tror du at det sier deg noe om den personen? til tross for at du ikke aner noe om hva som har vært og hva som er grunnen, hva man har hatt av forhold i mellomtiden og hvorfor man ikke lenger er der. jeg underer meg stadig over at folk legger merke til slike ting, og må innrmme at jeg lurer litt på hvor kjedelig liv man selv har, dersom det man bruker energi på er andres sivilstand over tid.. Har du egentlig noe MED det? Har det slått deg at det kunne ha vært vanskelig og sårt for meg at jeg ble singel igjen? eller at jeg kanskje priser emg lykkelig for å ha blitt singel igjen? man vet ingenting om andres grunner til singelhet, så av og til kanskje man skal tenke litt. Endret 11. september 2010 av aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.A. Skrevet 11. september 2010 #13 Del Skrevet 11. september 2010 Hvordan vil dere single feire julen (og nyttårsaften)? Helt alene eller men en date? Skjønner ikke helt hva jul og singel har med hverandre å gjøre. Om jeg er singel eller ikke, feirer jeg jul sammen med familien. Har ikke hatt et forhold ennå som var så seriøst at jeg feiret med familien hennes. Uansett er julen en familiefeiring for mitt vedkommende. Ikke noe dating eller denslags, det har jeg ikke hørt om engang. Nyttårsaften, sammen med familie og venner. Skjønner igjen ikke hvordan det å være singel skulle gjort at jeg hadde feiret alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. september 2010 #14 Del Skrevet 12. september 2010 Selve julaften feirer jeg alltid med moren min. I romjula besøker jeg familie og venner. I år drar jeg til Costa Rica i romjula med noen venninner, gleder meg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 12. september 2010 #15 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) jeg er singel igjen ja, og er det virkelig underlig at noen er single i år 2010? jeg må si jeg undres litt over slike svar.. jeg kjenner ganske mange som er single, de aller fleste av de har vært single før.. pleier du ofte å fundere over når du sist fikk med deg at en singel var singel? tror du at det sier deg noe om den personen? til tross for at du ikke aner noe om hva som har vært og hva som er grunnen, hva man har hatt av forhold i mellomtiden og hvorfor man ikke lenger er der. jeg underer meg stadig over at folk legger merke til slike ting, og må innrmme at jeg lurer litt på hvor kjedelig liv man selv har, dersom det man bruker energi på er andres sivilstand over tid.. Har du egentlig noe MED det? Har det slått deg at det kunne ha vært vanskelig og sårt for meg at jeg ble singel igjen? eller at jeg kanskje priser emg lykkelig for å ha blitt singel igjen? man vet ingenting om andres grunner til singelhet, så av og til kanskje man skal tenke litt. Haha, ja jeg må jo si at jeg også reagerer på sånne spørsmål aline! Lurer på om "Anonym Bruker" blei skuffa over at du var singel, du som har vært på KG sååå lenge?! Du vet -å være registrert her må jo enten bety at man er i et forhold eller at man får seg kjæreste med en gang man nevner "jeg er jo på kvinneguiden vet du"! Jeg har vært i hele to forhold jeg siden jeg registrerte meg på KG første gang -og nå er jeg singel! Merkelig ikke sant? Endret 12. september 2010 av Colargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trajan Skrevet 12. september 2010 #16 Del Skrevet 12. september 2010 med familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 13. september 2010 #17 Del Skrevet 13. september 2010 Julaften med familien Nyttår alene med hundene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå