Anjah Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 (endret) Hei hei! En av favorittparfymene mine er Tova's Signature. Her jeg bor (i Drammensdistriktet) er ikke denne parfymen å få kjøpt! Har pleid å kjøpe parfymen i Skien, men jeg skal ikke den veien i nærmeste fremtid. Jeg skal derimot på tur til Oslo om noen uker. Noen som vet om et parfymeri i hovedstaden hvor jeg kan handle Signature? Håper på svar Endret 11. september 2010 av Anjah
reinbue Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Tova parfyme kan dere kjøpe ved å sende mail til denne adressen: [email protected]. Parfymeriet har den på lager og sender omgående.
kona Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Hei hei! En av favorittparfymene mine er Tova's Signature. Her jeg bor (i Drammensdistriktet) er ikke denne parfymen å få kjøpt! Har pleid å kjøpe parfymen i Skien, men jeg skal ikke den veien i nærmeste fremtid. Jeg skal derimot på tur til Oslo om noen uker. Noen som vet om et parfymeri i hovedstaden hvor jeg kan handle Signature? Håper på svar
kona Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 Her får du kjøpt TOVA SIGNATURE. Jeg bruker kun den selv, så derfor vet jeg dette:)) Steen & Strøm på ESTHETIQE. kongensgate 23 0153 Oslo tlf :22004243 Masse Lykke til:)) Mvh Kona
Anjah Skrevet 18. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2010 Her får du kjøpt TOVA SIGNATURE. Jeg bruker kun den selv, så derfor vet jeg dette:)) Steen & Strøm på ESTHETIQE. kongensgate 23 0153 Oslo tlf :22004243 Masse Lykke til:)) Mvh Kona Konge! Tusen takk for svaret! Da skal jeg ramle innom Kongensgate Den parfymen er jo bare helt herlig, eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå