Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har prøvd Dior sin nye ansiktskrem Hydra Life? Og eventuelle andre produkt i same serie?

Eg har vore veldig godt nøgd med Dior HydrAction. Det eg fekk nyleg høyre var at den kremen eg har brukt (i pumpeflaske) ikkje skulle brukast aleine men i tillegg til serum. Denne kombinasjonen prøvde eg aldri. Vurderar difor å prøve denne nye kremen som skal vere nok i seg sjølv, så er det nokon som har prøvd den og kan kome med attendemeldingar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har prøvd den! Synes den er helt fantastisk. Tror kanskje det er beste ansiktskremen jeg har prøvd. Den er dyr, men verdt hver eneste krone. Jeg har fuktfattig kombinasjonshud og den ga bra med fukt og huden blir kjempegod og myk. Anbefales! :)

Skrevet

Ja, jeg har prøvd den! Synes den er helt fantastisk. Tror kanskje det er beste ansiktskremen jeg har prøvd. Den er dyr, men verdt hver eneste krone. Jeg har fuktfattig kombinasjonshud og den ga bra med fukt og huden blir kjempegod og myk. Anbefales! :)

Høyrest ut som om me har same hudtype! Då skal eg investere i denne :jepp: Har du prøvd andre produkt enn ansiktskremen i den serien? Har du heile renseserien?

Skrevet

Nei, har dessverre ikke prøvd andre produkt i denne serien. Men kremen anbefales virkelig. Håper du blir fornøyd :)

Skrevet

Nei, har dessverre ikke prøvd andre produkt i denne serien. Men kremen anbefales virkelig. Håper du blir fornøyd :)

Då skal eg ha denne når eg skal ha ny ansiktskrem! :) Går den greit inn i huden? Den ligg ikkje som eit lag utanpå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...