Gå til innhold

ALLE JENTER/DAMER DER UTE!

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Uniform har aldri vært noen slager hos meg, men jeg tenner veldig på dominante menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jente og hetero, liker gutter, men allikevel blir jeg tent av meg selv eller av å se på andre sexy, utfordrende eller pene, søte, uskyldige jenter.

Viss jeg har tatt på meg fint undertøy blir jeg veldig kåt av meg selv, eller om jeg har tatt på meg enten noe utfordrende eller noe uskyldig for å pirre kjæresten min. Da blir jeg også veldig kåt selv.

Når det gjelder menn tenner ekstremt på at den jeg liker sier ting til meg og tar på meg. Da er det gjort :rødme:

Tror jeg ikke tenner på å se på en mann... jeg vet faktisk ikke.

Skrevet

Det pleier vel å være sånn at gutter/menn tenner på det de ser, mens jenter/damer tenner på hva de hører og hvordan de blir berørt.

Skrevet

Det kan være mange ting som avgjør om jeg tenner på en mann.. Mest av alt personligheten.. er litt svak for menn som er en del eldre enn meg også..Også syntes jeg det er sexy når menn er velstelte og litt pent kledd på en mandig måte! Og morsomme menn, da er jeg solgt! ((:)))

Skrevet

Jeg tenner på selvsikre menn som veit hva de vil og tar det de vil ha ;D hehe.. Men ikke sjølopptatte og sjølgode menn. Stor forskjell her!

Kan jo ikke se ut som et dass, men om en fyr ikke fremstråler usikkerhet, så blir jeg tent altså !

Hiv meg over skuldra å gå bestemt mot soverommet med et mål i sikte, DA er jeg solgt ! Klar på sekundet ;D hehe..

Litt håpløs, ja !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...