Michelin Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg har tenkt til å kjøpe meg et digitalt kompaktkamera, men lurer på hvilket jeg bør gå for. Det skal helst ikke koste mer enn 1000,- da jeg har ett dyrt kamera fra før. Men jeg savner et lite hendig ett... Noen forslag? Har sett på Canon Digital Powershot A495 til 789,- men det irriterer meg litt at det er vanlige batterier, og ikke et oppladbart batteri som hører til kameraet....
Safira Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 (endret) Du kan jo kjøpe oppladbare AA-batterier? Disse skal visstnok være bra. Ellers koster Canon Ixus 105 noe over 1000 kr (avhengig av hvor du kjøper det). Tror det skal være et greit kamera, men har selv kun erfaring med en litt eldre modell i samme serie. Prisguiden er forresten kjekke når du skal sjekke priser Endret 11. september 2010 av Safira
bananbåt Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 (endret) Jeg brukte maaange timer på å lese anmeldelser for kameraer mellom 1-2000 kroner. Endte opp med et rosa panasonic kamera som jeg ga rundt 1300 kroner. Er kjempefornøyd! Bra kvalitet på bildene. Mange innstillinger! Akkurat vært en uke på ferie, ladet det før jeg dro, tok rundt 200 bilder, og batteriet var mistet en prikk på hele uka. Så det er knall. Det heter panasonic lumix DMX-FS7... Det er vel et halvt år siden jeg kjøpte dette, så DMX-FS9 og DMX-FS10 er like av utseende men nyere og har bedre zoom og flere megapixel. DMX-FS10 fåes på pixmania for 1118 kr:) Endret 12. september 2010 av bananbåt
Gjest Badabing Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Jeg har hatt flere av både Canon Ixus og Casio Exilim. Nå har jeg Panasonic Lumix, og er mer fornøyd med dette enn de andre, selv om dette er eldre enn Casio-kameraet jeg hadde. Det jeg har heter DMC-FS5, så det bananbåt har er sikkert nyere. Veldig bra kompaktkameraer i alle fall
Kråkesaks Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå