Gjest yasmina Skrevet 5. oktober 2003 #1 Skrevet 5. oktober 2003 jeg har hudormer i heeele fjeset..jeg blir gæærn!!!noen som vet hva som hjelper mot de?jeg vil ikke ha de der leeeeeengeeeer!!!!!!!! :evil: !! pleeease help mey....
Sirin Skrevet 5. oktober 2003 #2 Skrevet 5. oktober 2003 Er du flink og renser huden din morgen og kveld da? Isåfall for å forbedre problemet og forebygge kan du rense huden med en god rensemelk morgen og kveld. Invister også i et bra rensevann. Det lukker porene og oppretholder riktig ph - verdi på huden. Bruker du pudder og foundation kan det være lurt å kutte ut det i en periode. Huden trenger å puste og mange kremer dekker til porene og det legger seg urenheter i de hvis du ikke renser huden godt nok. Vær mye ute i frisk luft og sørg for et godt kosthold og ikke klem på hudormene uten at du har tatt et dampbad først. Ja ja det ble noen råd fra meg. Gid jeg hadde fulgt de selv bestandig men det hender jeg slurver jeg også og da blir huden straks gusten og jeg velger å dekke den til med pudder. Moralen er vel å forebygge i stedet for å dekke over. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå