Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye penger? Synes ærlig talt ikke 300 000 er så mye, iallafall ikke nok til at jeg ville fremstilt meg sååå sleip på tv. Da skulle jeg hatt mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye penger? Synes ærlig talt ikke 300 000 er så mye, iallafall ikke nok til at jeg ville fremstilt meg sååå sleip på tv. Da skulle jeg hatt mer..

For noen som ikke har så god lønn og råd f.eks så er 300 000 mye penger. Synes ikke Stian er så sleip egentlig. Atle er jo like sleip som sitter å vil skape splid mellom han og David og de med å si masse løgner for å få alle til å stemme på Stian.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kan helt ærlig si at jeg lett kunne gjort det samme som Stian, men jeg ville vært mer forsiktig med hva jeg sa foran kamera.

Skrevet

At Stian er litt småsleip og taktisk gjør meg forsåvidt ingenting.. Men det er et eller annet med han jeg ikke klarer. Han virker så..slesk liksom? Altfor glætt og usjarmerende. Mulig tv3 gjør en god jobb i å fremstille han slik, og at han er en kjernekar "i virkeligheten", men det jeg har sett så langt er ikke tiltalende!

• Liker 1
Skrevet

At Stian er litt småsleip og taktisk gjør meg forsåvidt ingenting.. Men det er et eller annet med han jeg ikke klarer. Han virker så..slesk liksom? Altfor glætt og usjarmerende. Mulig tv3 gjør en god jobb i å fremstille han slik, og at han er en kjernekar "i virkeligheten", men det jeg har sett så langt er ikke tiltalende!

Enig! Han minner meg faktisk veldig om en karakter som Robert Stoltenberg spilte i Borettslaget, det var en sånn vestkantsoss som var skikkelig overlegen.

Skrevet

Drømte i natt at jeg hadde sex med David :eeeh::fnise:

Skrevet

De parene kan ikke ha vært tilfelig da. Alita sa hun overhode ikke ville på lag med Atle også kommer hun med han og David sa han ikke ville med Bjørnar også kom han med Bjørnar? Hmm merkelig.

Jeg heier på David, Alita og Stian :)

Skrevet

Den kappestriden var skikkelig latterlig, det kan ikke ha vært SÅ gøy å gå med ansiktet oppi rumpa på personen foran...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg synes den konserten var latterlig, det er akkurat sånne ting som gjør robinson så veldig konstruert.

"Oi, plutselig så er tre av norges mest profilerte rappere i malaysia.. oi oi! Og de skal spille (les reklamere for) robinsonsangen OG sin egen låt!"

Det var sikkert en fin opplevelse for deltagerne, men jeg tenkte med en gang at det var kjøpt g betalt og reklamestunt..

Skrevet

Den kapestriden var sikkelig teit! Men glad Bjørnar røyk ut å ikke David.

Tone er sleip da :gjeiper: Bare venter på at David og Bjørnar skulle bli ferdig med å grave for å så gå under hullet. Hehe hadde nok blitt ganske så irritert jeg å.

Skrevet

Jeg synes den konserten var latterlig, det er akkurat sånne ting som gjør robinson så veldig konstruert.

"Oi, plutselig så er tre av norges mest profilerte rappere i malaysia.. oi oi! Og de skal spille (les reklamere for) robinsonsangen OG sin egen låt!"

Det var sikkert en fin opplevelse for deltagerne, men jeg tenkte med en gang at det var kjøpt g betalt og reklamestunt..

Jeg skjønner ikke problemet. Vi snakker jo tross alt om en kommersielt tv - kanal.....

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke problemet. Vi snakker jo tross alt om en kommersielt tv - kanal.....

Les innlegget mitt igjen: jeg har ikke noe problem med at tvkanalen er komersiell. Men jeg har litt problemer med dårlig skjult reklame inni tvinnslag.

Og så lenge tvkanalen følger vær varsom plakaten og andre etiske retningslinjer bør de være forsiktige med skjult reklame.

Endret av Kevlarsjäl
Skrevet

Big whoop :filer:

Skrevet

Den kapestriden var sikkelig teit! Men glad Bjørnar røyk ut å ikke David.

Tone er sleip da :gjeiper: Bare venter på at David og Bjørnar skulle bli ferdig med å grave for å så gå under hullet. Hehe hadde nok blitt ganske så irritert jeg å.

Det jeg reagerte på, var at de tok så jævla stor plass, at det var umulig for alle å ligge på kne å grave ett hull som var stort nok å krabbe gjennom.. Digget det Tone gjorde, og syntes at David fortjente den..

Skrevet

Det jeg reagerte på, var at de tok så jævla stor plass, at det var umulig for alle å ligge på kne å grave ett hull som var stort nok å krabbe gjennom.. Digget det Tone gjorde, og syntes at David fortjente den..

Hva så? Skal de liksom gi andre plass til å grave? Det er jo en konkurranse. Er ikke David sitt probem at andre ikke kom i tide og ikke fikk plass til å grave.

Skrevet

Greit at David gikk videre ihvertfall!

Enig. Likte han ikke så mye i begynnelsen men nå liker han mer og mer. Håper han eller Alita vinner :)

Skrevet

Hvis det er sant det som står i Altaposten at David og Alita blir et par, skal jeg for det første vri ballene av Ole Lukkøye og forlange at han tar tilbake Alita-drømmen med joikakakene, og dernest synes dritsynd på kjæresten til David.

Skrevet

Hvis det er sant det som står i Altaposten at David og Alita blir et par, skal jeg for det første vri ballene av Ole Lukkøye og forlange at han tar tilbake Alita-drømmen med joikakakene, og dernest synes dritsynd på kjæresten til David.

Jeg leste på Seher at de var blitt sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...