Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christer har jo uttalt opptil lere ganger (både i media og til robinsondeltagere) at han virkelig misliker de som gir seg og får andre til å stemme seg hjem fordi de er sultne eller savner kjærsten og sånn. Jeg regner med det var derfor han stilte det spørsmålet.

Og jeg er egentlig enig med ham.

Jeg tror ikke Daniel er et svakt menneske, men han visste hva han hadde meldt seg på, så det han gjorde var ganske feigt synes jeg.

Du har nok rett i det med Cecilie, hun virker som et ekte menneske.

PS: er det bare jeg som reagere på at hun er såå søt og pyntelig og nusselig og babystemme - men har fem (?) piercinger i tunga?

Hun har nok noen skjulte sider..

Det er ingen som vet hvordan man vil reagerer i en sånn setting. Daniel sier jo selv at han slet psykisk. Noen mennesker takler ikke slike omveltnigner og selv sier han at han sliter med sin ADHD. Man så jo tydelig at han var deprimert.

Jeg bryr meg ikke om hvordan folk snakker. Selv om det er irriterende, så er det hvordan mennesker er som menneske som teller. :)

Skrevet

Cecilie er jo kranfører slash glamourmodell, så hun har nok en del skjulte sider ja!

Gjest Raindrops
Skrevet

Synes de er så smålige mot de som kommer inn i ettertid. Sittet og sultet? Har de ikke nettopp vært på hotell da?

Skrevet

Synes de er så smålige mot de som kommer inn i ettertid. Sittet og sultet? Har de ikke nettopp vært på hotell da?

Jo men de fikk ikke lov til å forlate hotell rommet. Måtte holde seg der mens de var på hotellet pga smittefaren. Tror ikke de fikk så mye mat egentlig. Var det jeg leste en plass.

Skrevet

En av deltakerne SA faktisk når de var på hotelrommet i isolat : når vi kommer hit og har fri tilgang på mat"

Kan dessverre ikke huske hvem som sa det, men det er ikke like viktig som setningen ;)

Synes Cecilie virker som en ok jente jeg :)

• Liker 1
Skrevet

Synes Atle var dritflink som var ærlig med Randi-anette og påpekte hvor syykt falsk hun har vært!

Go atle!

Tja. I samme program sa han noe sånt som at "det er på tide å begynne å spille spillet her, gå litt bak ryggen på folk og slikt, og det passer meg utmerket". :fnise:

Alita er så søt! :ler:

Skrevet

Jeg kan godt forstå de som trekker seg pga en skade de har fått sånn at de ikke kan fortsette lengere eller at de har blitt syke. Men jeg liker ikke de som vil hjem pga de savner kjæresten eller er sulten eller en anna grunn som ikke holder. Suck it up! De fleste vet hva robinson går ut på og da får du bli der å når du selv har meldt deg på. Jeg hadde faktisk ikke turt å trekke meg pga hadde vel blitt skjelt ut av Christer. Liker heller ikke de som bare sutrer for alt mulig.

Skrevet

En av deltakerne SA faktisk når de var på hotelrommet i isolat : når vi kommer hit og har fri tilgang på mat"

Kan dessverre ikke huske hvem som sa det, men det er ikke like viktig som setningen ;)

:)

Det stemmer det. Det husker jeg også at noen sa, men husker heller ikke hvem.

Skrevet

Jeg kjempeheier på Alita. Håperhåper at hun bevarer "uskylden" og "naiviteten" i forhold til spillet helt til siste slutt.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg tørr ikke heie på Alita. Hele programmet legger opp til at det er henne man skal heie på, så da ryker hun sikkert ut før finalen:p

Endret av Raindrops
Skrevet

Jeg tørr ikke heie på Alita. Hele programmet legger opp til at det er henne man skal heie på, så da ryker hun sikkert ut før finalen:p

Eller hun gjennomgår en personlighetsforvandling og blir den største spilleren av dem alle :forvirret:

Skrevet

Alita og David er blitt sammen :)

Skrevet

Alita og David er blitt sammen :)

Dette visste jeg allerede, av en eller annen grunn. Jeg lurer på om det var VG som skrev om det rett før ekspedisjonen startet? :klø:

Skrevet

Dette visste jeg allerede, av en eller annen grunn. Jeg lurer på om det var VG som skrev om det rett før ekspedisjonen startet? :klø:

Jeg leste det på Seher.no men det sto sikkert i vg å.

Skrevet

Vg- tv intervjuet disse to flotte menneskene som hang omkring hverandre for litt over en mnd siden. Tydelig at de var kjærester da.

Skrevet

Lurer på hvem som ryker idag :popcorn:

Siden det er 6 mot 5 nå så tipper jeg Stian kanskje ryker i dag.

Skrevet

Håper Stian ryker hverfall :) Eller en av de nye..

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Synes taktikken til David var genial under konkurransen i dag. At han valgte å tape, for å virke psykisk underlegen er jo kjempesmart. Spesielt siden han visste at han kom til å få premie uansett. :D

Skikkelig vinn-vinn-situasjon.

Stian er virkelig en god taktiker og fortjener sånn sett å vinne hele greia. Men jeg synes det er litt ekkelt å se hvor falsk han kan være. Skjønner at det er fordi han virkelig vil vinne 300.000 kroner, men hvis jeg var venn med ham privat tror jeg at jeg hadde holdt øynene ekstra åpne rundt ham, etter å ha sett oppførselen hans på øya..

Skrevet

Synes taktikken til David var genial under konkurransen i dag. At han valgte å tape, for å virke psykisk underlegen er jo kjempesmart. Spesielt siden han visste at han kom til å få premie uansett. :D

Skikkelig vinn-vinn-situasjon.

Stian er virkelig en god taktiker og fortjener sånn sett å vinne hele greia. Men jeg synes det er litt ekkelt å se hvor falsk han kan være. Skjønner at det er fordi han virkelig vil vinne 300.000 kroner, men hvis jeg var venn med ham privat tror jeg at jeg hadde holdt øynene ekstra åpne rundt ham, etter å ha sett oppførselen hans på øya..

Ja men det er ikke sikkert han er sånn til vanlig. Er jo mye penger det er snakk om og da kan man sikkert bli litt desperat.

Men jeg tror han ryker i dag ja. Nå skal jo Atle skape splid i gruppa så

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...