Kamikatze Skrevet 17. oktober 2010 #121 Skrevet 17. oktober 2010 Jaaaa, de kunne gjerne sendt en tretimers spesial av Alita som soler seg på stranda.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #122 Skrevet 17. oktober 2010 Er det ikke litt urettferdig for de andre det kommer inn nye folk midt i spillet? virker ikke som at Atle er med i lag S alliansen lengere. Vil at Cecilie ryker jeg. Men tror ikke hun ryker i dag.
smalls Skrevet 17. oktober 2010 #124 Skrevet 17. oktober 2010 For noe drit. Jeg likte Randi Anette. Hun var min favoritt. Er virkelig lei av glamourbaben. Hun er max irriterendes med sin babystemme
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2010 #125 Skrevet 17. oktober 2010 Synes Atle var dritflink som var ærlig med Randi-anette og påpekte hvor syykt falsk hun har vært! Go atle!
rachel who Skrevet 17. oktober 2010 #126 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Synes Atle var dritflink som var ærlig med Randi-anette og påpekte hvor syykt falsk hun har vært! Go atle! Jeg fikk kjemperespekt for Atle nå. Det krever MOT å stå imot de andre sånn. Kjempetaktisk av han. Dritlettet over at hun er ute nå. Hun tabbet seg bigtime ut med å snakke drit om han etter programmet. Skjønner hun ikke at hun bare er et offer for spillet? Ha ha...lo godt da hun gikk ut og lo enda mer da hun sippa etterpå. Snakk om dårlige taper. Go Atle. Endret 17. oktober 2010 av rachel who
VirreVapp Skrevet 18. oktober 2010 #127 Skrevet 18. oktober 2010 Yes, Randi Anette er ute! Hehe, heia Atle
suzie Skrevet 18. oktober 2010 #128 Skrevet 18. oktober 2010 jeg tror det var det smarteste Atle kunne gjort - han var helt tydelig nr 5 på rangstigen i alliansen - og hadde ikke hatt sjans når de fem sto igjen... Han har nok mye større sjanse i en allianse med mindre tydelig rang...
Gjest Linda sofie Skrevet 18. oktober 2010 #129 Skrevet 18. oktober 2010 Alita er den eneste jenta jeg heier på. Tone og Cecilie er like plagssome og hun andre(husker ikke navnet) har jeg ikke så mye å si om. Synes hun er litt anonym så har ikke noen formening om henne enda. Heia Alita og Daniel
Gjest scorpius Skrevet 18. oktober 2010 #130 Skrevet 18. oktober 2010 Synes Atle er en artig skrue. Man trenger slike fargeklatter med i ekspedisjonen også
Meaty Skrevet 18. oktober 2010 #131 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg fikk kjemperespekt for Atle nå. Det krever MOT å stå imot de andre sånn. Kjempetaktisk av han. Dritlettet over at hun er ute nå. Hun tabbet seg bigtime ut med å snakke drit om han etter programmet. Skjønner hun ikke at hun bare er et offer for spillet? Ha ha...lo godt da hun gikk ut og lo enda mer da hun sippa etterpå. Snakk om dårlige taper. Go Atle. Jeg er faktisk helt enig i dette. Jeg likte Randi Anette i begynnelsen, men jeg tror at Atle har helt rett i det han sier. Vi har liksom ikke sett noe særlig til ham før i denne episoden, tidligere har han blitt fremstilt som en som bare er opptatt av solarium og hårpleie. Men jeg har fortsatt Dan Richard som favoritt, han virker som en real fyr med hodet på rett plass. Stian fremstår som utrolig arrogant og ufyselig, men alt som er på TV bør vel tas med en klype salt. Det er slett ikke sikkert at de inntrykkene vi seere har, faktisk er reelle.
VirreVapp Skrevet 18. oktober 2010 #132 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Stian fremstår som utrolig arrogant og ufyselig, men alt som er på TV bør vel tas med en klype salt. Det er slett ikke sikkert at de inntrykkene vi seere har, faktisk er reelle. Er nok mye som er resultat av klipping fra produksjonens side.. Men likevel, de har jo sagt og gjort de tingene vi ser. Selv om vi sjelden får høre og se alt Men synes Atle er litt kul jeg, trenger noen fargeklatter!! Angående Stian er jeg helt enig med deg så langt i alle fall. Så får vi se om inntrykket retter seg opp etterhvert.. Endret 18. oktober 2010 av VirreVapp
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #133 Skrevet 24. oktober 2010 Cecilie har så plagsom stemme. Babystemme. Hun Synnøve er virkelig bleik. Heia David
Lillie Skrevet 24. oktober 2010 #134 Skrevet 24. oktober 2010 Alita er morsom, måtte le da hun ble intervjuet og la om dialekta si hele tida.
smalls Skrevet 24. oktober 2010 #136 Skrevet 24. oktober 2010 Jøss er Lisbeth kun 27 år? jeg trodde hun var 34 eller noe
rachel who Skrevet 24. oktober 2010 #137 Skrevet 24. oktober 2010 Mange som kritiserer Atle og Cecilie her, men disse to her fremstår som virkelige mennesker som bryr seg. Tåpelig spørsmål fra Christer om Daniel følte seg som et svakt menneske. Da tråte Cecilie til og ropte til Daniel at han definitivt ikke var et svakt menneske. For en flott egenskap.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. oktober 2010 #138 Skrevet 24. oktober 2010 Mange som kritiserer Atle og Cecilie her, men disse to her fremstår som virkelige mennesker som bryr seg. Tåpelig spørsmål fra Christer om Daniel følte seg som et svakt menneske. Da tråte Cecilie til og ropte til Daniel at han definitivt ikke var et svakt menneske. For en flott egenskap. Christer har jo uttalt opptil lere ganger (både i media og til robinsondeltagere) at han virkelig misliker de som gir seg og får andre til å stemme seg hjem fordi de er sultne eller savner kjærsten og sånn. Jeg regner med det var derfor han stilte det spørsmålet. Og jeg er egentlig enig med ham. Jeg tror ikke Daniel er et svakt menneske, men han visste hva han hadde meldt seg på, så det han gjorde var ganske feigt synes jeg. Du har nok rett i det med Cecilie, hun virker som et ekte menneske. PS: er det bare jeg som reagere på at hun er såå søt og pyntelig og nusselig og babystemme - men har fem (?) piercinger i tunga? Hun har nok noen skjulte sider..
Lillemeg25 Skrevet 24. oktober 2010 #139 Skrevet 24. oktober 2010 Christer har jo uttalt opptil lere ganger (både i media og til robinsondeltagere) at han virkelig misliker de som gir seg og får andre til å stemme seg hjem fordi de er sultne eller savner kjærsten og sånn. Jeg regner med det var derfor han stilte det spørsmålet. Og jeg er egentlig enig med ham. Jeg tror ikke Daniel er et svakt menneske, men han visste hva han hadde meldt seg på, så det han gjorde var ganske feigt synes jeg. Du har nok rett i det med Cecilie, hun virker som et ekte menneske. PS: er det bare jeg som reagere på at hun er såå søt og pyntelig og nusselig og babystemme - men har fem (?) piercinger i tunga? Hun har nok noen skjulte sider.. Hæ? Har hun 5 piercinger i tungs?? Trodde hun bare hadde en
smalls Skrevet 24. oktober 2010 #140 Skrevet 24. oktober 2010 Christer har jo uttalt opptil lere ganger (både i media og til robinsondeltagere) at han virkelig misliker de som gir seg og får andre til å stemme seg hjem fordi de er sultne eller savner kjærsten og sånn. Jeg regner med det var derfor han stilte det spørsmålet. Og jeg er egentlig enig med ham. Jeg tror ikke Daniel er et svakt menneske, men han visste hva han hadde meldt seg på, så det han gjorde var ganske feigt synes jeg. Du har nok rett i det med Cecilie, hun virker som et ekte menneske. PS: er det bare jeg som reagere på at hun er såå søt og pyntelig og nusselig og babystemme - men har fem (?) piercinger i tunga? Hun har nok noen skjulte sider.. Nå vet ikke jeg sånn nøyaktig hvorfor Daniel trakk seg men jeg liker ikke de som trekker seg pga de er sultne eller savner kjæresten. Det blir for dumt synes jeg. Vi vet jo hva Christer mener om det og jeg er helt enig med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå