AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #61 Skrevet 20. september 2010 Er det flere enn meg som har problemer med å få sett episode 2 på nett? Får sett alt det fiffige ekstramaterialet, men ikke selve episoden...
crazyforgum Skrevet 22. september 2010 #63 Skrevet 22. september 2010 synes de på nord er så ustabile Jeg har en teori om at de ikke er mer ustabile, de er bare mer oppriktige mennesker enn søringene. Man kan kanskje si at søringene er mer "oppdratt" enn nordlenningene
rachel who Skrevet 23. september 2010 #64 Skrevet 23. september 2010 Tror dette trigger folk flest. Morsomt er det nå uansett. Ang. folkene de har plukket ut, så er jo stort sett alle sterotopier på hva nordleningene forbinder med søringene (femi og forfengelig) og hva søringer forbinder med nordleninger (brautende og stor i kjeften). Så dette tror jeg bygger opp under manges fordommer. Hvis man tror at det er slik, så er man litt for naiv og muligens litt lite bereist.
Lise_ Skrevet 25. september 2010 #66 Skrevet 25. september 2010 Tenker på de tynne tynne guttekroppene på nord... Når man er med på Robinson er det jo typisk at man går en del ned i vekt, og da er det vel ikke så lurt å veie 10kg fra før :klø:
Gjest Linda sofie Skrevet 26. september 2010 #67 Skrevet 26. september 2010 Jeg er spent på de nye jentene Hun ene av de er selfølgelig glamourmodell. Bombe. Kommer ikke til å være mye igjen av de to spinkle guttene på lag nord. De er jo ganske så tynne nå
smalls Skrevet 3. oktober 2010 #70 Skrevet 3. oktober 2010 Synes det var litt teit at lag nord å stemme ut en så sterk konkurent så tidlig i spillet. De har jo bruk for Werner i kamepene. Men men.
ninuska_ Skrevet 3. oktober 2010 #71 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Heia Nord! - ja, jeg er søring, men jeg liker ikke lag Sør Edit: jeg syns de kunne spart seg å kaste klærne ut i vannet og ødelegge bilder. But that's just me. Endret 3. oktober 2010 av ninuska_
Rødtoppen86 Skrevet 3. oktober 2010 #73 Skrevet 3. oktober 2010 Huff, går ikke veien for nord, men ikke så rart når halvparten er spjælinger. Nesten så jeg må skjemmes over at de har tapt så mange ganger nå.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #74 Skrevet 3. oktober 2010 Huff får nesten litt vondt av Nord. De har tapt så mange ganger nå.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #75 Skrevet 3. oktober 2010 Ser ut som det skjer ting i neste uke. Kanskje de bytter om på lagene? Hadde vært utrolig kult!
Gjest Raindrops Skrevet 3. oktober 2010 #76 Skrevet 3. oktober 2010 Gjett om de angrer på at de kasta ut Werner nå. Jeg likte han jeg
Meaty Skrevet 3. oktober 2010 #77 Skrevet 3. oktober 2010 Er det flere enn meg som finner hun nye berta på Sør fryktelig irriterende? Hva er greia med puppedamer og babyspråk, egentlig? Jeg lurer også fælt på hva som skjer neste uke, det kan se ut som om det blir et fryktelig uvær, kan det ha noe med det å gjøre? Jeg synes det er veldig mange ufordragelige deltakere med i år. Det er vanskelig å finne noen favoritter, men jeg tror det må bli Dan Richard på Nord, og Randi-Anette på Sør.
MarianneE Skrevet 4. oktober 2010 #78 Skrevet 4. oktober 2010 Hun ene på lag sør vet jeg hvem er: Tone. Hun bor ikke langt unna meg og er samboer med ei som jobber i barnehagen jentungen gikk i i fjor.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #79 Skrevet 4. oktober 2010 Ja hun Glamormodellen irriterer meg å! Jeg synes det var veldig teit og lite taktisk av lag Nord å stemme hjem Werner. De hadde virkelig trengt han i robinsonkampene
Lillemeg25 Skrevet 4. oktober 2010 #80 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg synes de på lag sør virker veldig arrogante jeg. Den eneste jeg liker litt er hun Randi Anette. Hun berta har en sikkelig plagsomt stemme. Sånn babystemme akkurat som Linni Meister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå