Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe. Litt rart med det, man sitter liksom og lurer på om det ikke er noen som mangler. Hvor er jenta med langt blondt hår, dådyrblikk og unaturlig store pupper liksom? Hun som alltid ser nysminket ut fordi hun har med sminkekoffert som personlig eiendel?

Hun Maria har ikke så høy bimbofaktor foreløpig - men så var det jo også etter innspilling hun fikk større pupper.

Mvh.

Eli-Eli

Skrevet

Synes ikke brystimplantat gir deg bimbofaktor... Hun Maria hadde jo en veldig passende størrelse, egentlig,

Skrevet

Trodde jeg skulle dævve da hun ene sa "jeg fikk en joikabolle i håret"!

Men kjedelig at det bare var fra oslo da, så for meg det var tatt ut fra hele sørlandet, og nordnorge også forsåvidt. Men heier helt klart på lag nord, heller mer mot dem selv om jeg bor i midten ;) Men spennende blir det.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Tror dette skal bli artig. Kom forresten på en ting. Dette må vel være den første sesongen på lenge at det ikke er med en typisk bimbo / glamourmodell-dame? (Kanskje det lurer en i kulissene til en senere anledning?)

Ellers var det jo to modellpene muskelgutter på lag sør, så kanskje de er årets skjønnhetsalibi?

Mvh.

Eli-Eli

Samme har jeg å lurt på. I de siste sesongene har det alltid vært med en blond glamourmodell. Men kanskje de sender inn en i år også? Man vet jo aldri.

Gleder meg til neste episode.

Skrevet
En ting som jeg lurer på er om det ikke er lov å ha med seg lighter?
Nope! Ingen fyrtøy.

Tror dette skal bli artig. Kom forresten på en ting. Dette må vel være den første sesongen på lenge at det ikke er med en typisk bimbo / glamourmodell-dame? (Kanskje det lurer en i kulissene til en senere anledning?)

Ellers var det jo to modellpene muskelgutter på lag sør, så kanskje de er årets skjønnhetsalibi?

Synes hele rukla fra sør var selvopptatte glamourtryner, utenom hu der dama som er igjen.

Synd hu der Kimhyena måtte dra. Hun kunne blitt litt smådeilig når det bleika håret vokser bort, hvis hun ikke hadde vært skamfert av alle de der skribleriene. Ser ut som ei nærsynt eksamenskandidat med så diger "fuskelapp" skriblet på lår og armer.

Skrevet

De sender vel inn bimboen når det har gått en stund, og mannfolka begynner å bli kåte og desperate. (:ironi:) Da får bimboen oppmerksomheten til mennene, kvinnene blir misunnelige, og dette skaper splid i gruppa. Er det ikke sånn det pleier å foregå? :fnise:

Ellers er det vel litt suspekt at Maria kjøpte pupper etter Robinson. Kanskje hun plutselig vant en del penger? Hmm...

Jeg synes også det mangler en litt eldre mann, han Blondie på 45 kan vel ikke karakteriseres som det (mann, altså). Det pleier alltid å være med en selvutnevnt villmarksekspert/ jeger, som prøver å belære de andre.

Skrevet

Bortsett fra hun Maria(?) synes jeg lag Nord virka ganske ålreite. Men litt slitsom at det blir så innmari "Jeg er nordlending og best" opplegg. Er selv født og oppvokst i nord(men har flytta sørover), og føler ikke at folk er sånn på ordentlig.

Lag Sør var litt mer blanda. Hun jenta som er igjen virker foreløpig ålreit, ellers synes jeg han David var en litt artig kar. Lag Sør har absolutt de kjekkeste karene selv om det blir litt vel glatt for min smak. Men penere enn Nord gutta er de definitivt :gjeiper:

Skrevet (endret)

Go Kimhye! Har sett henne 100vis av ganger, og hun er veldig morsom og en Jævel på å danse. Får se åssen det går da...

Endret av Wonders
Skrevet

Go Kimhye! Har sett henne 100vis av ganger, og hun er veldig morsom og en Jævel på å danse. Får se åssen det går da...

Kimhye gikk ut i går...

Skrevet

Ellers er det vel litt suspekt at Maria kjøpte pupper etter Robinson. Kanskje hun plutselig vant en del penger? Hmm...

De får vel ikke pengene før serien er sendt ferdig på tv.

Skrevet

Stemmer. De får ikke pengene før det er ferdig sendt på tv.

Skrevet

Bra, da satser jeg på at det ikke var puppeguri som vant. :fnise:

Skrevet

Er veldig skuffet over at det var så liten spreding på lag sør. Alle er jo fra oslo området.

Jeg synes ikke Atle passer inn på robinson

Nå begynner det snart. Jippi :popcorn:

Skrevet

Jeg fikk ikke sett forrige søndag. Men skal se idag.

Annonse
Skrevet

Så tynne noen av guttene på lag nord er.

Når det gjelder det med personlige eiendeler så skjønner jeg meg virkelig ikke på de som tar med seg ting som f.eks lipgloss og snus. Burde man ikke heller ta med seg noe som man kan få bruk for? Som garn eller kniv f.esk?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Neste episode kommer glamourmodellene inn ja. Så jo åssen David og Daniel reagerte. MÅ ha vært en blondine med store pupper. Hva kan det ellers ha vært?

Skrevet

Synes det var litt rart at de bare var 2 jenter på hvert lag fra begynnelsen av.. Begge gangene de har hatt utstemming har de stemt hjem ei jente, så det er kun 2 jenter igjen på hele ekspedisjonen! Dårlig..

Skrevet

Synes det var litt rart at de bare var 2 jenter på hvert lag fra begynnelsen av.. Begge gangene de har hatt utstemming har de stemt hjem ei jente, så det er kun 2 jenter igjen på hele ekspedisjonen! Dårlig..

Kommer inn noen nye jenter neste gang. Tipper hun ene er hun gatebil baben som en her sa ville komme inn senere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...