Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det var ikke det mest sjarmerende :P

Lurer på hvordan han kom på det i det hele tatt!?

Han tenkte vel at han skulle hatt noe å kjøle nøkkelen ned med, og så måtte han kanskje tilfeldigvis på do. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han tenkte vel at han skulle hatt noe å kjøle nøkkelen ned med, og så måtte han kanskje tilfeldigvis på do. :fnise:

:fnise: Da var det sannerlig godt at han ikke måtte gjøre nr. 2...

Endret av Meaty
Skrevet

Alita har jo både hell i spill og i kjærlighet :)

Fikk ikke sett i går, så jeg lurer på hva talen hennes dreide seg om?

Skrevet

Gratulerer til Alita :) Endelig er jeg fornøyd med vinneren og det er ikke ofte.

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer til Alita :) Endelig er jeg fornøyd med vinneren og det er ikke ofte.

ja, det samme sier jeg.

Skrevet

Gikk glipp av finalen, håper den kommer i reprise.

Skrevet

Jeg har og mistet litt sansen for Alita. Virker som hun diltet etter David i ett og alt, trodde hun var tøffere enn som så.

Jeg er litt usikker på hvem jeg ønsker skal vinne, men håper kanskje at Tone trekker det lengste strået. Stian synes jeg faktisk og er en verdig vinner, han har virkelig spilt spillet etter alle kunstens regler. ;)

Hun diltet nok fordi hun var ganske så betatt av han ;) Men hun var absolutt en verdig vinner. Jeg satset på henne fra tredje episode, og fikk fnatt av Stian fra omtrent da også ;)

Synd hun i dag er blitt gjeldsslave pga Robinsonekspedisjonen, det har hun ikke fortjent.. Men helt herlig at hun og David har blitt et par :jepp:

Skrevet

Gikk glipp av finalen, håper den kommer i reprise.

Du kan se den gratis på TV3s nett-TV. :)

Skrevet

Synd hun i dag er blitt gjeldsslave pga Robinsonekspedisjonen, det har hun ikke fortjent..

Hvorfor er hun det?

Skrevet (endret)

Hvorfor er hun det?

Hun mistet jobben pga at oppholdet på øya ble forlenget som følge av evakueringen. Etter gjentatte beskjeder til crewet fikk ikke arbeidsgiveren hennes beskjed om dette og når hun kom tilbake hadde de ansatt en annen. Hun fikk seg ingen ny jobb og ble liggende flere måneder etter med huslån. Sto om det i Se&Hør, her er en link til det som står i nettsidens utgave, det er noe forkortet da: http://www.seher.no/857700/alita-kristensen-mistet-huset

Endret av Mamaloco
Gjest Linda sofie
Skrevet

Har faktisk gledet meg i hele dag på at Robinson skulle komme i kveld men så fant jeg ut at det er jo ferdig :sukk::sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...