Neutral Skrevet 5. desember 2010 #301 Skrevet 5. desember 2010 Ja, det var ikke det mest sjarmerende Lurer på hvordan han kom på det i det hele tatt!? Han tenkte vel at han skulle hatt noe å kjøle nøkkelen ned med, og så måtte han kanskje tilfeldigvis på do. 1
Meaty Skrevet 5. desember 2010 #302 Skrevet 5. desember 2010 (endret) Han tenkte vel at han skulle hatt noe å kjøle nøkkelen ned med, og så måtte han kanskje tilfeldigvis på do. Da var det sannerlig godt at han ikke måtte gjøre nr. 2... Endret 5. desember 2010 av Meaty
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2010 #304 Skrevet 6. desember 2010 Alita har jo både hell i spill og i kjærlighet Fikk ikke sett i går, så jeg lurer på hva talen hennes dreide seg om?
Lillemeg25 Skrevet 6. desember 2010 #305 Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer til Alita Endelig er jeg fornøyd med vinneren og det er ikke ofte. 2
rachel who Skrevet 6. desember 2010 #306 Skrevet 6. desember 2010 Gratulerer til Alita Endelig er jeg fornøyd med vinneren og det er ikke ofte. ja, det samme sier jeg.
kamela Skrevet 8. desember 2010 #307 Skrevet 8. desember 2010 Gikk glipp av finalen, håper den kommer i reprise.
Mamaloco Skrevet 8. desember 2010 #308 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har og mistet litt sansen for Alita. Virker som hun diltet etter David i ett og alt, trodde hun var tøffere enn som så. Jeg er litt usikker på hvem jeg ønsker skal vinne, men håper kanskje at Tone trekker det lengste strået. Stian synes jeg faktisk og er en verdig vinner, han har virkelig spilt spillet etter alle kunstens regler. Hun diltet nok fordi hun var ganske så betatt av han Men hun var absolutt en verdig vinner. Jeg satset på henne fra tredje episode, og fikk fnatt av Stian fra omtrent da også Synd hun i dag er blitt gjeldsslave pga Robinsonekspedisjonen, det har hun ikke fortjent.. Men helt herlig at hun og David har blitt et par
Meaty Skrevet 8. desember 2010 #309 Skrevet 8. desember 2010 Gikk glipp av finalen, håper den kommer i reprise. Du kan se den gratis på TV3s nett-TV.
Neutral Skrevet 8. desember 2010 #310 Skrevet 8. desember 2010 Synd hun i dag er blitt gjeldsslave pga Robinsonekspedisjonen, det har hun ikke fortjent.. Hvorfor er hun det?
Mamaloco Skrevet 8. desember 2010 #311 Skrevet 8. desember 2010 (endret) Hvorfor er hun det? Hun mistet jobben pga at oppholdet på øya ble forlenget som følge av evakueringen. Etter gjentatte beskjeder til crewet fikk ikke arbeidsgiveren hennes beskjed om dette og når hun kom tilbake hadde de ansatt en annen. Hun fikk seg ingen ny jobb og ble liggende flere måneder etter med huslån. Sto om det i Se&Hør, her er en link til det som står i nettsidens utgave, det er noe forkortet da: http://www.seher.no/857700/alita-kristensen-mistet-huset Endret 8. desember 2010 av Mamaloco
Gjest Linda sofie Skrevet 12. desember 2010 #312 Skrevet 12. desember 2010 Har faktisk gledet meg i hele dag på at Robinson skulle komme i kveld men så fant jeg ut at det er jo ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå