Gjest Prøvis Skrevet 29. november 2010 #261 Skrevet 29. november 2010 Jeg forstår Alita godt. Husker jo hva hun sa rett etter sammenslåingen, hun trodde RE gikk ut på at den som var den beste robinson ville vinne uansett. Så fant hun ut at det ikke var slik det foregikk, for så å sitte igjen med masse folk som ikke fikk til noenting. Robinson er et spill, det er den som overlever spillet og som er igjen til slutt som vinner, ikke den som er flinkest til å hogge ved og fyre opp et bål og fanger mest fisk. Hun burde kanskje sett på noen av de tidligere rundene før hun meldte seg på, men forøvrig er jeg enig med henne i at det burde være den som er best til å klare seg som burde ha vunnet. Ellers syns jeg det er så morsomt å se hvor sure enkelte blir når de blir dolket i ryggen og må gå ut når de ikke hadde tatt fem øre for selv å gjøre det samme mot andre. Det er greit å dolke andre bare det ikke går utover en selv. Og tross alt, det er kun en som vinner så de er jo nødt til å stemme hverandre ut til slutt.
Gjest Linda sofie Skrevet 29. november 2010 #262 Skrevet 29. november 2010 Robinson er et spill, det er den som overlever spillet og som er igjen til slutt som vinner, ikke den som er flinkest til å hogge ved og fyre opp et bål og fanger mest fisk. Hun burde kanskje sett på noen av de tidligere rundene før hun meldte seg på, men forøvrig er jeg enig med henne i at det burde være den som er best til å klare seg som burde ha vunnet. Ellers syns jeg det er så morsomt å se hvor sure enkelte blir når de blir dolket i ryggen og må gå ut når de ikke hadde tatt fem øre for selv å gjøre det samme mot andre. Det er greit å dolke andre bare det ikke går utover en selv. Og tross alt, det er kun en som vinner så de er jo nødt til å stemme hverandre ut til slutt. Jeg hadde hvert fall blitt sur hvis de jeg satt igjen med bare var folk som ikke gjorde en drit eller ikke kunne tenne et bål en gang, Så jeg forstår Alita godt. Men som en sa her så handler robinson å mye om flaks. Hvem man er i allianse med osv.Er ofte de som er sterkest og som er godt likt som ryker.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #263 Skrevet 29. november 2010 Ellers syns jeg det er så morsomt å se hvor sure enkelte blir når de blir dolket i ryggen og må gå ut når de ikke hadde tatt fem øre for selv å gjøre det samme mot andre. Det er greit å dolke andre bare det ikke går utover en selv. Og tross alt, det er kun en som vinner så de er jo nødt til å stemme hverandre ut til slutt. Samme tenker jeg.. De blir sååå irriterte, men ser de ikke selv at alle gjør dette mot hverandre? Den eneste jeg ikke har sett være taktisk er Dan R, men er jo ikke alt vi får se på tv heller..
Gjest Prøvis Skrevet 29. november 2010 #264 Skrevet 29. november 2010 Jeg hadde hvert fall blitt sur hvis de jeg satt igjen med bare var folk som ikke gjorde en drit eller ikke kunne tenne et bål en gang, Så jeg forstår Alita godt. Men som en sa her så handler robinson å mye om flaks. Hvem man er i allianse med osv.Er ofte de som er sterkest og som er godt likt som ryker. Jeg skrev at jeg er enig med henne at det burde være den som klarte seg best som burde ha vunnet, men sånn er det nå engang ikke. Gjør deg litt usynlig, ikke gjør deg bemerket, ikke syte for mye eller skryte for mye, da blir du ikke sett på som en trussel og ingen gidder å stemme deg ut og vips der sitter du som vinner av hele greia uten kanskje å ha løftet så mye som en finger.
Gjest Linda sofie Skrevet 29. november 2010 #265 Skrevet 29. november 2010 Jeg skrev at jeg er enig med henne at det burde være den som klarte seg best som burde ha vunnet, men sånn er det nå engang ikke. Gjør deg litt usynlig, ikke gjør deg bemerket, ikke syte for mye eller skryte for mye, da blir du ikke sett på som en trussel og ingen gidder å stemme deg ut og vips der sitter du som vinner av hele greia uten kanskje å ha løftet så mye som en finger. Ja å det synes jeg er litt synd egentlig. Trodde robinson skulle handle om å overleve på en øde øy. Synes hvert år så er det alltid de som ikke gjør noe som kommer lengst av en eller anna merkelig grunn,
Cuba Skrevet 29. november 2010 #266 Skrevet 29. november 2010 Syns ikke det har noe med verken dyktighet eller allianser å gjøre jeg, men hva produsentene bestemmer seg for underveis. Tviler på at gårdsdagens twist var fastsatt helt fra starten av. Men de ville vel ikke ha ut Stian enda, så da måtte de endre på reglene sånn ut av det blå.. Er jo ikke første gang det har skjedd i en realityserie. 2
Stillest vann Skrevet 29. november 2010 #267 Skrevet 29. november 2010 (endret) Nesten. Det handler ikke om at de vil ha Stian med videre, men om at dersom det hadde sittet igjen en allianse mot en enkelt spiller, ville det ha blitt mindre spennende = dårligere underholdning = færre seere = mindre reklameinntekter. Edit: Og jo, det var diskutert lenge på forhånd hva produsentene ville gjøre hvis de kom i en slik situasjon. Dette innrømmet Christer så sent som i dag morges på P4. Endret 29. november 2010 av Stillest vann
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. november 2010 #268 Skrevet 29. november 2010 Hadde vært dønn kjedelig hvis produsentene bare skulle la hele forrige episode handle om "nå skal alliansen stemme ut stian", så jeg liker når produksjonsteamet gjør slike twister. Det handler jo i bunn og grunn om reklameinntekter, men for oss seere er jo dramaturgien i episoden viktig. Hvordan ting bygger seg opp, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #269 Skrevet 29. november 2010 Er litt enig i dette. Selv om jeg synes gårsdagens twist var fryktelig obvious. Satt og venta på det, og da blir det litt kjedelig.. Med kudos for at de prøver
Gjest Jente1990:) Skrevet 29. november 2010 #270 Skrevet 29. november 2010 Tror nok dette stemmer litt. Kjedelig når man VET hvem som kommer til å ryke i et øyråd. Var jo 100 % sikkert at Stian ville ryke så kom ikke som noen bombe at det kom en twist der nei. Venta egentlig bare på det. Sånn føler jeg det alltid er nesten når man vet hvem som kommer til å ryke i øyrådet. Da kommer det alltid en twist. Så det må jo være litt planlagt
Gjest Prøvis Skrevet 29. november 2010 #271 Skrevet 29. november 2010 Tror nok dette stemmer litt. Kjedelig når man VET hvem som kommer til å ryke i et øyråd. Var jo 100 % sikkert at Stian ville ryke så kom ikke som noen bombe at det kom en twist der nei. Venta egentlig bare på det. Sånn føler jeg det alltid er nesten når man vet hvem som kommer til å ryke i øyrådet. Da kommer det alltid en twist. Så det må jo være litt planlagt Det er vel fordi det er så få igjen og for at det ikke skal bli fullt så opplagt hvem som går videre eller ikke at de finner på disse twistene. Greit nok.
Cuba Skrevet 29. november 2010 #272 Skrevet 29. november 2010 Edit: Og jo, det var diskutert lenge på forhånd hva produsentene ville gjøre hvis de kom i en slik situasjon. Dette innrømmet Christer så sent som i dag morges på P4. Jojo.. Det er greit nok. Men det har ikke hele tiden vært meningen at i program xx skal man gjøre den twisten. Da hadde det jo vært greit. Greit nok for meg med disse twistene, men litt urettferdig for deltakerenes sin del syns jeg.
pandabear Skrevet 29. november 2010 #273 Skrevet 29. november 2010 Klarer ikke Alita lenger. Hun klager jo over alle de andre som klager, men så er hun jo faen meg vært selv!
Neutral Skrevet 29. november 2010 #274 Skrevet 29. november 2010 Klarer ikke Alita lenger. Hun klager jo over alle de andre som klager, men så er hun jo faen meg vært selv! Tror faktisk jeg må si meg enig. Hun har jo rett i mye av det hun sier, men hun var jo helt annerledes i starten av programmet. Er så latterlig når folk ikke bare blir betatt, men blir den personen også! Hvorfor delte hun ikke fisk med de andre for eksempel? Hvis det var det hun ville? Hun sa jo at det var David som ikke ville. Nå er det egentlig det samme for meg hvem som vinner.
Lillie Skrevet 30. november 2010 #275 Skrevet 30. november 2010 Jeg har og mistet litt sansen for Alita. Virker som hun diltet etter David i ett og alt, trodde hun var tøffere enn som så. Jeg er litt usikker på hvem jeg ønsker skal vinne, men håper kanskje at Tone trekker det lengste strået. Stian synes jeg faktisk og er en verdig vinner, han har virkelig spilt spillet etter alle kunstens regler.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #276 Skrevet 30. november 2010 Håper Stian eller Alita vinner.
Gjest Linda sofie Skrevet 5. desember 2010 #277 Skrevet 5. desember 2010 Finale snart! Heier på Alita
Meaty Skrevet 5. desember 2010 #278 Skrevet 5. desember 2010 Finale snart! Heier på Alita Er det ordentlig finale i dag, etter dette mimreprogrammet?
Violetsky Skrevet 5. desember 2010 #279 Skrevet 5. desember 2010 Er det ordentlig finale i dag, etter dette mimreprogrammet? Det stemmer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå