Meaty Skrevet 28. november 2010 #241 Skrevet 28. november 2010 Tøft av Atle å melde seg frivillig til duellen. Men begge var vanvittig flinke! Jeg synes det er ille nok å SE på folk som spiser larver og fiskeslo...
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #242 Skrevet 28. november 2010 Jeg tror robinson handler mye om flaks rett og slett. Om hvor langt man kommer og om man kommer til finalen. Det er jo alltid noen som bare seilier med og ikke løfter en finger eller som har vunnet en eneste robinsonkamp. Som kristine f.eks. Håper hun ryker i dag men er nok dessverre Stian hvis han ikke vinner robinsonkampen. Så er det Alita etter det igjen.
Neutral Skrevet 28. november 2010 #243 Skrevet 28. november 2010 Fikk ikke med meg hva Alita syntes var så feigt?
Meaty Skrevet 28. november 2010 #244 Skrevet 28. november 2010 Fikk ikke med meg hva Alita syntes var så feigt? Hun synes vel at alliansen til Tone, Atle og Kristine er feig. Men det er ikke lenge siden hun var med i en allianse selv...
Teriyaki Skrevet 28. november 2010 #245 Skrevet 28. november 2010 Hun synes vel at alliansen til Tone, Atle og Kristine er feig. Men det er ikke lenge siden hun var med i en allianse selv... Forskjellen er vel at Alita har bidratt til ting som skal gjøres i gruppen. Noe som de i denne alliansen ikke har gjort så mye..Det er det som er feigt.
smalls Skrevet 28. november 2010 #246 Skrevet 28. november 2010 Merker jeg er drit lei Kristine og Atle. Er også drit lei folk som bare sitter på ræva og ikke gjør noe som helst. Skjønner godt at Alita blir ganske så frustrert ja. Hadde jeg å blitt.
Meaty Skrevet 28. november 2010 #247 Skrevet 28. november 2010 Forskjellen er vel at Alita har bidratt til ting som skal gjøres i gruppen. Noe som de i denne alliansen ikke har gjort så mye..Det er det som er feigt. Kristine har vel ikke gjort noe særlig, kanskje ikke Atle heller. Men jeg har inntrykk av at Tone har vært med på ting? Uansett, dette er vel den eneste sjansen disse tre har til å gå videre, så det er forståelig at de samarbeider.
Lillemeg25 Skrevet 28. november 2010 #248 Skrevet 28. november 2010 Bra Kristine røyk. Skjønner ikke hvorfor hun meldte seg på en gang når hun sier hun ikke vil vinne:s Håper Stian eller Alita vinner.
Gjest Raindrops Skrevet 28. november 2010 #251 Skrevet 28. november 2010 Nå må bare Atle komme seg på hodet og ræva ut så er jeg fornøyd Heier på Alita!
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #252 Skrevet 28. november 2010 Var det ikke litt korttenkt av alliansen at ikke minst én av dem stemte på Alita når de fikk vite at de to med flest stemmer måtte duellere? Ser jo at de ikke fikk tid til å planlegge, men dog... Nå blir iallfall finalen litt mer spennende. Eli-Eli
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #253 Skrevet 29. november 2010 Begynner faktisk å få litt mer sansen for Atle jeg Han er litt rar og morsom på en eller annen måte... Alita har jeg ikke lenger sansen for. Vet ikke helt hvorfor, men synes hun ble helt pyton etter hele David-opplegget. Hvor dumt var det ikke å kalle de andre feige for det de gjorde under konkurransen, når David og Stian har vært de sleipeste og mest taktiske av alle de andre til sammen!! Etter Dan Richard gikk ut, synes jeg det er litt vanskelig å vite hvem jeg skal heie på.. Men begynner og synes at Tone er litt tøff 1
Stillest vann Skrevet 29. november 2010 #254 Skrevet 29. november 2010 Var det ikke litt korttenkt av alliansen at ikke minst én av dem stemte på Alita når de fikk vite at de to med flest stemmer måtte duellere? Ser jo at de ikke fikk tid til å planlegge, men dog... Nå blir iallfall finalen litt mer spennende. Eli-Eli Det var vel ingen som stemte på Alita? Stian fikk tre stemmer, Kristine én (fra Stian) og Atle én (antakelig fra Alita).
Gjest Raindrops Skrevet 29. november 2010 #255 Skrevet 29. november 2010 Det var vel ingen som stemte på Alita? Stian fikk tre stemmer, Kristine én (fra Stian) og Atle én (antakelig fra Alita). Det er jo nettopp det. Jeg er enig med AB, en av dem burde stemt på Alita slik at hun og Stian kanskje hadde endt opp med å konkurrere istedenfor.
angara Skrevet 29. november 2010 #256 Skrevet 29. november 2010 Synes Alita begynner å virke veldig barnslig. Det med at de andre var så "feige" når hun selv plutselig ikke er med i en allianse lenger. Og mye annet rart hun lirer av seg. Stian har jeg ikke helt fått taket på, hva har han egentlig gjort på Robinson? Han virker veldig anonym. Tone virker real og morsom (men snakker i vei på sin litt spesielle måte og kan kanskje være litt irriterende pga det?). Atle får jeg mer og mer sansen for. I det hele tatt er det ingen som skiller seg spesielt ut som mer eller mindre verdig enn de andre, i min mening. Men Atle er jo litt harry og kul på sin måte, kanskje det kunne vært morsomt å ha sett ham stå igjen til siste slutt.
Gjest Linda sofie Skrevet 29. november 2010 #257 Skrevet 29. november 2010 Det er jo nettopp det. Jeg er enig med AB, en av dem burde stemt på Alita slik at hun og Stian kanskje hadde endt opp med å konkurrere istedenfor. Men heldigvis skjedde ikke det
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #258 Skrevet 29. november 2010 Jeg forstår Alita godt. Husker jo hva hun sa rett etter sammenslåingen, hun trodde RE gikk ut på at den som var den beste robinson ville vinne uansett. Så fant hun ut at det ikke var slik det foregikk, for så å sitte igjen med masse folk som ikke fikk til noenting.
Stillest vann Skrevet 29. november 2010 #259 Skrevet 29. november 2010 Det er jo nettopp det. Jeg er enig med AB, en av dem burde stemt på Alita slik at hun og Stian kanskje hadde endt opp med å konkurrere istedenfor. Ah - jeg overså en "ikke". Sant nok - de hadde en sjanse som de ikke grep. Samtidig burde Alita og Stian stemmt likt, noe som hadde sikret at det ble Stian mot Kristine uansett. Hadde kun alliansen grepet sjansen, så ville det til slutt blitt Alita mot Stian. Antar at de ikke har lov til å snakke sammen etter at øyrådet er satt.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #260 Skrevet 29. november 2010 Jeg forstår Alita godt. Husker jo hva hun sa rett etter sammenslåingen, hun trodde RE gikk ut på at den som var den beste robinson ville vinne uansett. Så fant hun ut at det ikke var slik det foregikk, for så å sitte igjen med masse folk som ikke fikk til noenting. Har man sett på RE før, vet man jo at det ikke er kun den som er best til å klare seg i villmarka som vinner. Da kunne jo David vunnet med en gang, hadde ikke trengt å ha en ekspedisjon. Slike tvprogammer handler vel så mye om taktikk og psyke. Det kan man mislike, men slik er det nå engang. Alita har vært vel så mye en del av en alllianse, men deres allianse sprakk opp. De klarte ikke "spillet" hele veien inn. Kun denne tvisten som gjør at Stian fortsatt sitter i ekspedisjonen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå