Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, kjipt at Dan R gikk ut.. Greit at David forsvant, begynte å bli lei skrytet hans. Tror kanskje vi får se en annen side av Alita også, slik hun fremsto i starten. I det siste har det vært mye David, David og atter David. Ellers har jeg sansen for Synnøve.

David synes jeg var en verdig robinsonvinner, men nå må det bli alita. Synnøve synes jeg er langt i fra en verdig vinner, dessuten kom hun jo inn på slutten.

Skrevet

David synes jeg var en verdig robinsonvinner, men nå må det bli alita. Synnøve synes jeg er langt i fra en verdig vinner, dessuten kom hun jo inn på slutten.

For meg er en verdig vinner en som også takler det mellommenneskelige spillet. Der har jo David feilet totalt. Hva Synnøve angår synes jeg absolutt hun har gjort en god figur. Hun lar seg ikke(foreløpig i alle fall) "pelle på nesa". Jaja, blir spennende å se hvem vinneren blir :)

Skrevet

Tja. Jeg håpet på et vis David skulle klart å vinne, fordi han hadde nesten alle odds mot seg. Ellers skulle jeg gjerne sett Dan Richard i finalen, rett og slett fordi han virka så sympatisk. (Klar over at klippinga har mye å si for hvordan folk blir framstilt altså).

Av de som er igjen nå... Holder en knapp på Alita eller Synøve.

Skrevet

Jeg synes ærlig talt at Synnøve kan komme seg hem sammen med Christine !

• Liker 1
Gjest Jente1990:)
Skrevet

En verdig Robinson for meg er en som er sterk, bidrar med å finne mat, tenne bål osv. Kristine hadde aldri overlevd på en øde øy. Er det ikke det Robinson handler om? å overleve på en øde øy? Jeg føler ikke man er verdig hvis man bare seiler med og lar andre gjøre jobben for deg hele tiden og du ikke løfter en finger. Føler også man må være god i spillet noe jeg synes Stian absolutt er. Ja han er sleip som fy men han er utrolig smart.

Skrevet

Heier på Tone, Stian og Atle jeg :)

Skrevet

Kristine er ingen verdig vinner.

Jeg håper Alita, Stian eller Tone vinner.

Skrevet

For meg er en verdig vinner en som også takler det mellommenneskelige spillet. Der har jo David feilet totalt. Hva Synnøve angår synes jeg absolutt hun har gjort en god figur. Hun lar seg ikke(foreløpig i alle fall) "pelle på nesa". Jaja, blir spennende å se hvem vinneren blir :)

Når var det en verdig robinsoner vant sist hvis vi tar som utgangspunkt at en verdig vinner er en som vil klare seg alene på en øde øy? Dette er et spill, intet annet enn et spill og jeg for min del syns det blir for dumt å bli sur for at de andre spiller det samme spillet som en selv. David syntes det var helt greit å spille så lenge det ikke gikk utover han. Det skal jo være bare en vinner til slutt og da jobber alle for at en selv blir sittende igjen som vinner. Og det har jo hendt før at en stille frøken som sitter i en krok og skriver dagbok vinner, plutselig var det ei jente der som alle hadde glemt å stemme ut. For det viser seg jo gang på gang at de som går rundt og føler at de er den verdige robinson, de ryker ut.

For meg spiller det ingen rolle hvem som vinner, likte Dan R. og liker Synnøve og Alita også. Alita er jo så forelsket at hun ikke ser klart "stakkar" :)

Skrevet

Ja, men jeg synes absolutt ikke Kristine fortjener å vinne. Det blir litt som 2008 eller når det var, ei som ikke kunne tenne et bål engang vant..

David er en verdig vinner. Samme med Alita og Dan Richard. Kanskje Tone. De kjemper og står på. Alita og Dan Richard virker i tillegg som om de bidrar til et godt og hyggelig miljø på øya.

Atle ut i dag.

Tror du mener 2007? Ho som vant i 07 var en som ikke gjorde en dritt og bare seilte med. Han som vant i 2008 var en som sto på og var den som fant maten osv. Tommen. Han var en verdig vinner.

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvordan i huleste Kristine kunne få kun én stemme i første runde??? Mest sannsynlig er det vel at David og Alita hadde blitt enige om å stemme på henne, og at en av dem ombestemte seg da de fikk vite at de kunne stemme på noen på det andre laget.

Snakk om å bæsje på leggen i så fall... var det David som ombestemte seg, så snakker vi om en klar kandidat til tidenes Robinsonselvmål :D

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvordan i huleste Kristine kunne få kun én stemme i første runde??? Mest sannsynlig er det vel at David og Alita hadde blitt enige om å stemme på henne, og at en av dem ombestemte seg da de fikk vite at de kunne stemme på noen på det andre laget.

Snakk om å bæsje på leggen i så fall... var det David som ombestemte seg, så snakker vi om en klar kandidat til tidenes Robinsonselvmål :D

Fikk ikke David kun en stemme han å? Tror nok flere ombestemte seg da de fikk vite at de kunne stemme på folk fra begge lag.

Skrevet (endret)

Fikk ikke David kun en stemme han å? Tror nok flere ombestemte seg da de fikk vite at de kunne stemme på folk fra begge lag.

Jo, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke David og Alita begge stemte på samme person. Hadde de stemt på Kristine i først runde, hadde hun vært ute.

Endret av Stillest vann
Skrevet

På det der "hvordan har de det nå"-klippet sa David at han stemte Dan R. fordi han hadde bedt om det.

Robinson har vel aldri vært en ren overlevelseskonkurranse. Da måtte spillet vært lagt opp på en helt annen måte. Dynamikken i konkurransen favoriserer dem som klarer å skjule sin styrke, men som samtidig er sympatiske og arbeidssomme nok til ikke å bli stemt hjem fordi de irriterer.

Jeg hadde sansen for David, men det var tidlig klart at han kom til å spille seg ut. De som tenker hele veien frem til finalen vet at de må sitte der med noen som blir sett på som mindre "verdige" og populære enn dem selv. Jeg tror derfor ikke det er usannsynlig at Kristine havner i finalen. Sammen med Stian kanskje?

Er man en sånn "verdig" person som vinner hver eneste robinsonkamp skal man enten ha en ekstremt uselviske alliansepartnere - ellers ryker man ut ved første tap...

Trond Trønder

Skrevet

Jo, men jeg skjønner ikke hvorfor ikke David og Alita begge stemte på samme person. Hadde de stemt på Kristine i først runde, hadde hun vært ute.

David sa han stemte på DR når han røyk ut så må det ha vært Alita som stemte Kristine. Man ser jo ikke alle sine stemmer. Er jo noen man få se vise stemmen sin til kamraet.

Skrevet

Ble skikkelig skuffa da Dan Richard dro hjem igår! Hadde virkelig ønska at han vant, han var så snill og gjorde det som HAN ville uten å høre på hva andre sa. Satt jo nesten med tårer i øynene da han sa det der om at han var en game geek eller hva det var han kalte seg selv. Så skjønn :)

Jeg misliker Kristine sterkt! Hun bare "æ e så svak" og sipper så utrolig hele tida at jeg blir gal! Hun må ryke neste gang.

Har ikke så mye imot Synnøve egentlig, synes hun virker grei. Tone også. Men de 2 er litt kjedelige.

Atle er litt falsk vil jeg si. Men han virker jo grei da.

Stian er ok. Likte han ikke før, men han virka oppriktig lei seg igår da han stemte på David - alt det han gjør der inne er jo et spill, og det er slik en må se på det. Så jeg tror jeg heier på han.

Og Alita da, håper vel egentlig hun vinner hele greia. Bryr meg ikke så mye nå som Dan Richard dro - jeg ville HAN skulle vinne!

Annonse
Skrevet

Ble skikkelig skuffa da Dan Richard dro hjem igår! Hadde virkelig ønska at han vant, han var så snill og gjorde det som HAN ville uten å høre på hva andre sa. Satt jo nesten med tårer i øynene da han sa det der om at han var en game geek eller hva det var han kalte seg selv. Så skjønn :)

Jeg misliker Kristine sterkt! Hun bare "æ e så svak" og sipper så utrolig hele tida at jeg blir gal! Hun må ryke neste gang.

Har ikke så mye imot Synnøve egentlig, synes hun virker grei. Tone også. Men de 2 er litt kjedelige.

Atle er litt falsk vil jeg si. Men han virker jo grei da.

Stian er ok. Likte han ikke før, men han virka oppriktig lei seg igår da han stemte på David - alt det han gjør der inne er jo et spill, og det er slik en må se på det. Så jeg tror jeg heier på han.

Og Alita da, håper vel egentlig hun vinner hele greia. Bryr meg ikke så mye nå som Dan Richard dro - jeg ville HAN skulle vinne!

Jeg føler Atle er mye frem og tilbake jeg. Om hvem han spiller med osv.

Kristine håper jeg faktisk ryker neste søndag. Hva er det hun bidrar med egentlig uten om å syte og vente på maten som andre fanger for henne. Må si jeg lo litt da hun satt å ventet ivrig på at fisken skulle bli ferdig også bare spiste David og Alita fisken selv :fnise:

Skrevet

Gud bedre. Nå begynner ekstraklippene på nett å bli drøye. Har akkurat sett David og Christer bryte kun iført Borat-tanga :fnise:

Eli-Eli

Gjest Linda sofie
Skrevet

Gud bedre. Nå begynner ekstraklippene på nett å bli drøye. Har akkurat sett David og Christer bryte kun iført Borat-tanga :fnise:

Eli-Eli

:sjokk:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Håper faktisk at Atle ryker idag. Heia Alita

Skrevet (endret)

Argh.

OK gjort av Atle å ta med Kristine, da. Men synes begge de to må ut nå.

Endret av Neutral

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...