Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei det har jeg ikke sagt heller men jeg synes ikke det er noe pent å være så blek som Synnøve er.

Jeg synes det er verre med den okseringen hun har i nesa. Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være å røske skikkelig i den hvis jeg hadde sjansen. :fnise:

Jeg satser en hundrings på at Dan Richard vinner, han gjør liksom ikke så mye ut av seg, og virker som en som blir likt av alle. Jeg begynner å bli lei av David nå, han er selvopptatt og han virker heller ikke som den aller smarteste...

Skrevet

Synes hun Synnøve virker ålreit jeg.. Heier på Dan R, han virker som en real kar. David og Stian er jeg drittlei nå, så de kan ryke og reise.

• Liker 2
Skrevet

Synes hun Synnøve virker ålreit jeg.. Heier på Dan R, han virker som en real kar. David og Stian er jeg drittlei nå, så de kan ryke og reise.

Synnøve og Dan R. er likandes folk, David sutreklump, Stian allianserytter og Atle covermyback kan dra åt skogen :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet (endret)

Jeg tror faktisk Kristine vinner eller kommer til finalen. Hun er så sinnsykt blend-inn og veldig passiv. Hun kan godt bli glemt bort, haha..

Heier på Dan R eller Alita, de er morsomme.

Jeg så videobloggen til Dan R, "hei, æ hete Dan Richard og æ har ikkje buksa på!"

Endret av Kevlarsjäl
  • Liker 1
Skrevet

Hvem var kristine?

Kristine er hun fra Tromsø, langt, lyst hår. Hun og Tone var de to som ikke fikk bli med på den båtturen de hadde (der David og Bjørnar skulle velge hvem de ville ha med, minus to stykker).

Heier på Dan Richard og Alita. Litt på Kristine også. De virker mest likandes. Er også begynt å bli lei Stian og David, men synes egentlig de er ganske flinke til å spille spillet. Spesielt Stian...

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Kristine er en sånn person som lett kan skli igjennom og komme langt. Hun er ikke noen trussel for noen og hun er litt stille av seg. Jeg tror DR kan komme til finalen og David og Stian. Stian og David har jo gullhår i ræva. Spesielt David.

Skrevet

Ja, men jeg synes absolutt ikke Kristine fortjener å vinne. Det blir litt som 2008 eller når det var, ei som ikke kunne tenne et bål engang vant..

David er en verdig vinner. Samme med Alita og Dan Richard. Kanskje Tone. De kjemper og står på. Alita og Dan Richard virker i tillegg som om de bidrar til et godt og hyggelig miljø på øya.

Atle ut i dag.

Skrevet

Konge bra av David og Alita å spise fisken selv. Vil Kristine ha fisk kan hun vel fange sin egen fisk for en gang skyld?

• Liker 1
Skrevet

Hehe, ansiktet til Kristine var jammen ikke særlig glad da de spiste fisken nei!!

Jeg heier på Dan R eller Alita. Er ikke sikkert.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Virker ikke som Kristine bidrar med så mye akkurat. Håper hun og Atle ryker idag,

Gjest Linda sofie
Skrevet

Det som er noe drit med Robinson er at det er ofte de som er sterkest og som er en verdig Robinson som ryker og de som ikke gjør en drit som bare seiler igjennom det hele.

Dan R var en verdig vinner og samme var David. Men jeg viste David kom til å ryke da det sto mellom han og Kristine. Det var ingen tvil.

• Liker 1
Skrevet

Pokker heller, jeg ble skikkelig skuffa over at Dan R røyk ut. Og Alita har jeg mistet helt sansen for, hun begynner å vise en attitude jeg ikke overhodet ikke liker.

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dan R spilte på en æreverdig måte, ved å stemme etter hjertet og gjøre sitt beste i alle konkurranser og bidra på øya. Synd han ble stemt hjem! Og kjipt at det (med unntak av alita) kun sitter søplefolk igjen der..

• Liker 2
Skrevet

Dan R spilte på en æreverdig måte, ved å stemme etter hjertet og gjøre sitt beste i alle konkurranser og bidra på øya. Synd han ble stemt hjem! Og kjipt at det (med unntak av alita) kun sitter søplefolk igjen der..

Jeg håper virkelig Alita vinner. Hun er en verdig vinner! Vinner Kristine eller Synnøve så blir jeg sur.

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Og Alita har jeg mistet helt sansen for, hun begynner å vise en attitude jeg ikke overhodet ikke liker.

Sikkert fordi hun er betatt av en viss David. :fnise: "Jeg syntes vi skulle dele fisken med de andre, men David ville ikke.."

Blir sikkert litt deilig å slippe David David David, men Dan Richard... NEI :tristbla:

Skrevet

For noe drit at Dan Richard og David ble stemt ut! :kjefte:

Nå heier jeg kun på Alita.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk godt at Synnøve kan vinne. Syntes det var supertrist at DR røk!

Skrevet

For noe drit at Dan Richard og David ble stemt ut! :kjefte:

Nå heier jeg kun på Alita.

Helt enig med hele innlegget :jepp:

Skrevet

Æsj, kjipt at Dan R gikk ut.. Greit at David forsvant, begynte å bli lei skrytet hans. Tror kanskje vi får se en annen side av Alita også, slik hun fremsto i starten. I det siste har det vært mye David, David og atter David. Ellers har jeg sansen for Synnøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...