Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj.. ville ha ut Randi Anette!! Virker svært lite sympatisk!!!

Skrevet

De søringene (spesielt Stian og David) virker så utrolig arrogante. Synes de kunne gi Ken Rune og Dan Richard en sjanse og ikke bare si med en gang: Nei dere har ikke sjangs. Dere kommer ikke inn i gruppen og vi har makten osv. Synd at KR måtte dra. Likte han

Skrevet

Hæ? Kommer det nye deltagere inn igjen? Også fra vestlandet.

Skrevet

Hvis vestlendingene gjør sitt inntog tar det vel ikke lang tid før det kommer en gruppe trøndere og.

Skrevet

Haha, bra det kommer inn noen flere! Hadde håpet på litt mer aldersspredning.. Synes det er kjedelig at så og si all er i 20-årene.. Så på svenske utgaven på fredag, og der er det mye mer variasjon.

Skrevet

Heier på Dan Richard jeg. Men veldig trist at Kim Rune gikk ut - han var så kjekk!

Skrevet

Heier på Dan Richard jeg. Men veldig trist at Kim Rune gikk ut - han var så kjekk!

Enig! Bortsett fra den biten om at Kim Rune er kjekk. Snusleppe er IKKE noen turn-on for meg. :fnise:

Skrevet

Hehehe, nei, sant. Men det er noe med den mammen altså! :)

Skrevet

Hehehe, nei, sant. Men det er noe med den mammen altså! :)

Agree to disagree ;)

Skrevet

Synes de skulle ha hatt egne landsdelslag. Det pirret jo litt ekstra da.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg er egentlig ikke typen til å diskutere personer jeg har sett på TV, men jeg synes Randi Anette ser sykelig tynn ut nå, skikkelig innhulte kinn og utstikkende øyne.

Tror det tar mer på enn vi kan forstå på TV.

Skulle ønske robinson fokuserte litt mer på selve livet på øya, og ikke bare robinsonkamer, øyråd og intriger. Jeg vil se på "døtiden" hvor de bare ligger på stranda og er sultne og prater piss, som jeg antar mesteparten av ekspedisjonen består av..

Skrevet

Jeg er egentlig ikke typen til å diskutere personer jeg har sett på TV, men jeg synes Randi Anette ser sykelig tynn ut nå, skikkelig innhulte kinn og utstikkende øyne.

Tror det tar mer på enn vi kan forstå på TV.

Skulle ønske robinson fokuserte litt mer på selve livet på øya, og ikke bare robinsonkamer, øyråd og intriger. Jeg vil se på "døtiden" hvor de bare ligger på stranda og er sultne og prater piss, som jeg antar mesteparten av ekspedisjonen består av..

Dan Rickard er også ganske tynn nå synes jeg.

Skrevet

Neeeeei. Det er det man har Paradise hotel til.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Neeeeei. Det er det man har Paradise hotel til.

Men PH-folka er jo ikke på en øde øy uten mat?

Annonse
Skrevet

Men PH-folka er jo ikke på en øde øy uten mat?

Hehe, nei.. men de snakker nok pisspreik ;) Jeg ser på Robinson for kampenes skyld og hvilke prøvelser de må gjennom for å skaffe mat etc.. Klart, dødtid er nok en stor del av hverdagen deres, men jeg tror ikke jeg er så interessert i å se på det.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hehe, nei.. men de snakker nok pisspreik ;) Jeg ser på Robinson for kampenes skyld og hvilke prøvelser de må gjennom for å skaffe mat etc.. Klart, dødtid er nok en stor del av hverdagen deres, men jeg tror ikke jeg er så interessert i å se på det.

Det har jeg heller aldri påstått.

Skrevet

Det har jeg heller aldri påstått.

??

Uansett, håper nye deltagere kan skape litt liv i leiren igjen.. Og ristet litt i deltakerene på lag sør.. De virker litt for komfortable og sikre.

Skrevet

I kveld kommer de nye. hun ene hadde jo piercing under nesen liksom. Vet ikke hva det heter. Men ser ut som okse. Det er virkelig stygt med piercing der.

Skrevet

Gleder meg til det kommer inn noen nye! Håper de skaper splittelse mellom det gamle lag sør på guttelaget!

Håper Randi-Anette ryker ut først på jentelaget, har så utrolig liten sansen for henne! Hun virker utrolig falsk (slik de fremstiller henne hvertfall)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...