Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg synes hun Randi Anette er grusomt slitsom jeg. Og hun virker hysterisk opptatt av å ha guttene for "seg selv".. Ekstremt lite sjarmerende må jeg si..

Har sansen for Alita og Geir Rune(?) på nord, men de var jo idioter som stemte ut Werner så tidlig i spillet..

Skrevet

Heier på Sør og holder en knapp på David!

Gjest Linda sofie
Skrevet

Heier på Sør og holder en knapp på David!

Jeg heier å på sør nå

Skrevet

Flere som har lagt merke til at Kimhye som gikk ut først, er med på x-factor? Jeg synes faktisk gruppa hennes er ganske kul :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Flere som har lagt merke til at Kimhye som gikk ut først, er med på x-factor? Jeg synes faktisk gruppa hennes er ganske kul :)

Ja. Jeg trodde ikke det var samme person med en gang men så leste jeg på Seher.no at det var samme person :gjeiper: Men hun er kul

Skrevet

Irriterer meg litt over de som ikke helt vet hva de har meldt seg på liksom. De som sutrer og bare vil hjem. Synes det er litt dårlig gjort ovenfor de som faktisk vil være der og de som ikke kom med som hadde sikkelig lyst. Er alltid slike personer med hvert år. Som bare vil hjem etter en liten stund. Suck it up sier jeg. Du har selv meldt deg på og da får du bli der å. Jeg skjønner de som drar hjem pga helsa. Hvis man har skadet seg stygt og ikke kan være der mer men de som vil hjem pga de savner røyk eller kjæresten irriterer meg!!

Skrevet

Jeg har kun EN kommentar til Werner:

Ha ha, du har helt rett. ..

Skrevet

Go david! :duskedame:

Skrevet

Litt teit at det er guttene mot jentene nå

Flere som la merke til at David og Ken Rune klemte hverandre da de vant kappestriden? Litt vittig pga de har jo ikke likt hverandre noe særlig.

Skrevet

Denne nye konstellasjonen med menn mot kvinner kan da ikke vare så lenge? I så fall kan de vel ikke ha mange fysiske konkurranser, det blir jo ikke helt rettferdig.

Skrevet

Så ufattelig teit å ha guttene mot jentene. Det er som regel mye fler fysiske konkurranser enn mentale, og menn er og blir det sterkeste kjønn når det gjelder fysiskt.

Urettferdig syntes nå jeg.

Skrevet

Jeg tipper det ikke blir så mange fysiske konkurranser, hvis dette er faste lag fra nå av.

Falsk, falsk jente, Randi Anette.

Skrevet

Skjønner ikke hva hun glamourbaben gjør der. Hun vil ikke bli skitten på neglene i det hele tatt og puppene er teipet noe som betyr at hun nylig har tatt silikon. Smart å ta silikon rett før robinson. Håper hun ryker snart

Skrevet

Så moro at jentene vant skytekonkurransen! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...