Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2010

Anbefalte innlegg

Gjest Linda sofie
Skrevet

Imorgen starter endelig robinsonekspedisjonen igjen og jeg gleder meg :) Har venta lenge nåø

Flere som skal se på? Siden jeg er fra sør blir jeg nødt til å heie på lag sør.

Han blonde frisøren(husker ikke helt navnet) som var med på charterfeber sist gang skal vist å være med. Kan ikke helt se for meg han i robinson siden jeg synes han er veldig femi, så blir spennendes å se.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg gleder meg! Er ikke så mange på min alder som ser på Robinson, så jeg tror ikke jeg er helt målgruppen :fnise: Men jeg synes det er et artig program. I følge kartet er jeg visst på sør-siden, men jeg heier nok på nord likevel, det er der jeg føler jeg hører til:p

Skrevet

Ja jeg skal se på :popcorn: :popcorn:

Skrevet

Gleder meg jeg og!

Skrevet

Jeg og samboern er blodfan av robinson, så vi gleder oss villt! :D

Skrevet
:vinke: Jeg har alltid fulgt med Robinson, syns det er et artig konsept.
Skrevet

Gleda meg til dette på lenge :hoppe:

Sesongen skal vist bli mye drøyere enn tidligere. :popcorn:

Gjest Thefainter
Skrevet (endret)

Jeg trodde det skulle være nord mot sør, men det er jo nord mot Oslo :lete:

Syns alle folks virker kjedelige. Alle er jo på samme alder. De fra Nord er bitchy og de fra Oslo er pinglete: "jeg merker at vi har lite mat..." Etter EN dag?! :klø:

Og de har MADRASSER?! De skal jo sliiiite litt da... :sjenert:

Endret av Thefainter
Skrevet

Så morsomt det er i år! ;) Har sansen for nordingene så langt! Og ja, er søringene kun fra østlandsområdet?

Skrevet

Tror jeg heier på Nord, selv om jeg er fra Sør.. Er jo født i nord da, så får skylde på det :sjenert: Blir litt småflau på vegne av sør..

Skrevet

Regner med de har plukket ut de "beste" fra nord- og sør-norge hehe... Ikke sjokk at det er selvgode, spinkle raringer fra nord, og muskuløse menn og fine damer fra sør hehe..

Blir morsomt å se hvordan ting utvikler seg.

Annonse
Skrevet

Har de lite mat kan de alltids tre Christer Falsk på et digert grillspyd, og dermed øke seer-ratingen betraktelig. :nigo:

Skrevet

Jeg må si jeg er litt skuffet. Jeg trodde at Sør ville bestå av folk fra hvor som helst tja...sør for Trondheim, kanskje. Men bortsett fra ei fra Porsgrunn og en fyr fra Østfold, er de fra Oslo alle sammen? Hele gjengen virker så langt ganske usympatisk.

Jeg har fått best inntrykk av Nord, selv om Sør er mer "min" landsdel, hvis man kan bruke det ordet.

Skrevet

Jeg gleder meg! Er ikke så mange på min alder som ser på Robinson, så jeg tror ikke jeg er helt målgruppen :fnise: Men jeg synes det er et artig program. I følge kartet er jeg visst på sør-siden, men jeg heier nok på nord likevel, det er der jeg føler jeg hører til:p

Hvilken aldersgruppe er du i da? Jeg trodde de fleste likte Robinson ...

Skrevet

De fra nord er ikke fullt så spredt heller siden tre av dem er fra samme sted så og si.

Skrevet

Sørlendinger, vestlendinger og trøndere var nok for tøffe for å ha på et dum&deilig-lag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...