Gjest Helene_Mari Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 (endret) Kom over en blogg til en fjorten år gammel gutt hvor han forteller at han har kreft og ikke har lenge igjen å leve. Det som er så spesielt, er at han blir mobbet over å ha kreft av skolekameratene sine. Vet virkelig ikke fjortenåringer idag bedre? Hva er det egentlig som feiler dem som kan nyte å mobbe et døende barn? Endret 11. september 2010 av Het Potet
Kosemose Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Jøss... ja det var spesielt Nesten så utrolig at jeg har vanskeligheter med å tro at det er sant egentlig...
Kråkesaks Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jøss... ja det var spesielt Nesten så utrolig at jeg har vanskeligheter med å tro at det er sant egentlig... Samme her. Så ondskapsfull trodde jeg ikke det var mulig å bli.
Gjest Linda sofie Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 What?? Er det virkelig mulig? Fy søren å slemme unger kan være. Bank skulle de ha hatt!!!
Gjest Helene_Mari Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 What?? Er det virkelig mulig? Fy søren å slemme unger kan være. Bank skulle de ha hatt!!! Finner jeg noen gang ut hvem de er så burde de begynne å sove med det ene øye åpent. :cry:
Gjest Sandbekken Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 uff.. dette stakk skikkelig i hjertet! Jeg har ikke ord
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Er det skolerelatert? Jeg får inntrykk av at det er fremmede på nett? Ikke at det hjelper, men jeg fatter ikke hvorfor han eventuelt fortsatt går på skolen isåfall. Hjemmeundervisning er lovlig, og i en slik situatsjon er det ikke særlig fornuftig å ta tiden til hjelp.
smalls Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Huff stakkars gutt Får helt vondt. De kan ikke bare holde på sånn. Noen må da gjøre noe? Jeg hadde blitt helt knust hvis det var min sønn som ble mobbet på den måten. Foreldrene til disse ungene burde få vite hva ungene de sine holder på med!
Gjest Helene_Mari Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Huff stakkars gutt Får helt vondt. De kan ikke bare holde på sånn. Noen må da gjøre noe? Jeg hadde blitt helt knust hvis det var min sønn som ble mobbet på den måten. Foreldrene til disse ungene burde få vite hva ungene de sine holder på med! Det er godt mulig foreldrene vet hva de holder på med. Har møtt et par slike foreldre selv :cry:
smalls Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 Det er godt mulig foreldrene vet hva de holder på med. Har møtt et par slike foreldre selv :cry: Hvis ikke disse foreldrene gidder å gjøre noe med det er de jo verre en ungene. Kan ikke skjønne at de bare kan la barna sine holde på sånn og ikke snakker med de eller noe.
Gjest Helene_Mari Skrevet 11. september 2010 #11 Skrevet 11. september 2010 Hvis ikke disse foreldrene gidder å gjøre noe med det er de jo verre en ungene. Kan ikke skjønne at de bare kan la barna sine holde på sånn og ikke snakker med de eller noe. Det er helt sykt. Husker moren til et tvillingpar som gikk i 9.klasse med meg. Hun var helt rabiat og en mobber selv, så det gikk vel i arv...
Zerox Skrevet 11. september 2010 #12 Skrevet 11. september 2010 Miljoet rundt meg da jeg var 14 aar var ikke noen soendagssskole, men noe slikt ville rett og slett aldri skjedd.
Zerox Skrevet 11. september 2010 #13 Skrevet 11. september 2010 Det er godt mulig foreldrene vet hva de holder på med. Har møtt et par slike foreldre selv :cry: Kunne du utdype? Oppmuntrer disse foreldrene barnas oppfoersel?
Gjest Helene_Mari Skrevet 11. september 2010 #14 Skrevet 11. september 2010 Kunne du utdype? Oppmuntrer disse foreldrene barnas oppfoersel? Oppmuntrer og oppmuntrer, de MÅ ha visst om det, da de ble innkalt til møter med skolen titt og ofte. Moren var ufattelig frekk i kjeften også mot lærerne, noe som må ha smittet over på disse to. Nå skal det sies at disse jentene også mobbet sine egne venner så de ikke turte å snu seg mot dem
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #15 Skrevet 11. september 2010 Kunne du utdype? Oppmuntrer disse foreldrene barnas oppfoersel? Man tar jo etter foreldrene ikke sant?
Gjest Linda sofie Skrevet 11. september 2010 #17 Skrevet 11. september 2010 Noen unger er...... helt enig. Jævla dritunger for å si det rett ut.
Antoinette Skrevet 11. september 2010 #18 Skrevet 11. september 2010 Noen rapporterte dette til Blogg.no Ser ut som om den er fjernet nå.
Gjest Helene_Mari Skrevet 11. september 2010 #19 Skrevet 11. september 2010 Noen rapporterte dette til Blogg.no Ser ut som om den er fjernet nå. Fjernet bloggen hans?
Gjest Annabelle Skrevet 11. september 2010 #20 Skrevet 11. september 2010 Hey, hvor ble innlegget mitt av? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå