Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #1 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hei. Er det noen som har en kaffevise liggende som jeg kan få. Holder på å lage sanghefte og skal bytte ut den jeg har. På forhånd takk. trønderbrura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. oktober 2003 #2 Del Skrevet 5. oktober 2003 Mel: "tyven tyven" Hva er livet uten kaffe? Gode venner, gi oss svar. Kan en festlig stund man skaffe når man ingen kaffe har? Nei, nei, langtifra, kaffe må vi ha. Den vil alltid gi humør og energi. Her vi kaffens pris vil synge - den gjør livet lyst og lett. Borte blir alt som kan tynge i en herlig kaffeskvett. Drikk som aldri før kaffe gir humør, er du trist og lei, er kaffe godt for deg. Kaffe styrker, kaffe trøster, kaffe smaker aller best. Kaffebror og kaffesøster drikk med fryd den siste rest. Hver en kaffekopp kvikker sinn og kropp, føler du deg trett da ta en kaffeskvett. La oss så en takk få bringe Kaffe - Lars, vår gode venn, for hver kopp som får svinge om og om og om igjen. Ingen er som han, denne hedersmann, når han for oss står og byr en kaffetår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #3 Del Skrevet 5. oktober 2003 Takk skal du ha :D Nå har jeg skrevet ut 60 sanghefter. De ble da riktig så fine. Hefte fromat i A5. Nå er det bare 14 dager igjen til bryllup og nervene er der de skal. Håper alt går som vi har planlagt. Spennende blir det hvordan oktoberværet blir. Trønderbrura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. oktober 2003 #4 Del Skrevet 5. oktober 2003 Gifter du deg i Trondheim eller? Det går nok strålende og litt regn i sløret betyr jo lykke så....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #5 Del Skrevet 5. oktober 2003 Vi gifter oss på Stjørdal. Spent ja. Nå har jeg sittet siden 11 i dag og laget sanghefte. jippi. Ferdig. trønderbrura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. oktober 2003 #6 Del Skrevet 5. oktober 2003 LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå