Gjest Qlio Skrevet 3. mai 2002 #1 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei, jeg er nå i min andre prøvemnd. og har en planlagt MR (Magnetrøntgen) av rygg om noen få uker. Bør jeg avbestille timen, eller kan jeg ta en blodprøve dagen før for å forsikre meg om at jeg ikke er gravid???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. mai 2002 #2 Del Skrevet 3. mai 2002 Hei... Vi er da i samme situasjon (jeg skal ha MR undersøkelse den 13. mai...) Vi har vært prøvere nå en god stund, men til nå ikke lyktes! Da jeg helst ikke ømnsker å være gravid under MR'en så har vi lagt vekk prøveforsøkene denne måneden.... Hvorfor ikke gjøre det samme??? Det er jo ikke så lang tid det er snakk om for deg heller!!! Det er vel ikke verdt å risikere å bli gravid akkurat den mnd mår en skal inn til MR??? Jeg ville (og har gjort) lagt prøvinga på hylla, men... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 3. mai 2002 #3 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg har også time 13.mai!!! *ler* Legen sier: det tar 1 uke før man får svar på slike blodprøver. En link en god venninne av meg fant: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_c...creen&id=472166 Jeg kommer til å ta kontakt med sykehuset som skal ta røntgen på meg, og høre med de. Er det den minste fare for ett evt. foster, utsetter jeg MR. Lykke til, uansett hva du velger! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå