AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Hei! Jeg er på jakt etter foundation, sånn at jeg kan dekke over litt ekstra når det trengs. Jeg har ikke tenkt og bruke det hver eneste dag,og vet jo at de går ut på dato, så derfor gidder jeg ikke kjøpe en til 500 kr! Vil helst ha noe til rundt 100-200 kr. Jeg har et mineralpudder, men syns ikke det dekker så mye, så vil gjerne ha en flytende, eller moussefoundation eller noe sånt. Jeg har litt fet hud i T-sonen, men resten normalt. Noen og anbefale?
putesnakk Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 True match fra Loreal..eller en farget fuktighetskrem..fra Nivea f.eks..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Har hørt at hvis man har litt fet hud, så er det ikke så bra med True Match, men tusen takk uansett:)
Wonders Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 (endret) hvem du velger er opp til deg, men jeg vil gjerne tipse om hvordan påføre. Mitt beste tips var før med hånden. Kremen får kroppstempratur osv, men det finnes en enklere måte. Jeg bruker H&M sine trekantede svamper. Endret 13. september 2010 av Wonders
Fanderay Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Rimmel stay matt er fantastisk god, tror det er beste foundation jeg har brukt noensinne.
Gjest Heidila Skrevet 13. september 2010 #6 Skrevet 13. september 2010 nilens jord har bra foundation Også makeup store (liquid) holdbarhetsdatoen er over 1 år på liquid foudnationså man har tid til å bruke opp Ellers ser du an på produktet hvordan det ser ut,holdbarhetsdatoer er som regel ikke noe å henge seg opp i
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #7 Skrevet 14. september 2010 Hvor kjøper man Rimmel stay Matte og Nilens Jord? Kan man få det i UK? Er litt sjanse hvis man bestiller på nett, fargen kan jo være helt feil..
Fanderay Skrevet 14. september 2010 #8 Skrevet 14. september 2010 Rimmel selges på Lindex-butikker Tror den ligger på ca 100-lappen i pris. Igjen den er veldig god, inneholder ikke olje, parabener eller parfyme.
Gjest Heidila Skrevet 15. september 2010 #10 Skrevet 15. september 2010 Hvor kjøper man Rimmel stay Matte og Nilens Jord? Kan man få det i UK? Er litt sjanse hvis man bestiller på nett, fargen kan jo være helt feil.. nilens jord får du kjøpt hos makestyleshop.no. De har flere typer,spørs hva du er ute etter:) Jeg vet ikke om flere steder i norge hvor man selger det merket iallfall
gladidag Skrevet 17. september 2010 #11 Skrevet 17. september 2010 Jeg liker godt Cliniques foundations:)Finns for forksjellige hudtyper og dekkevne, spør om hjelp i parfymeri er mitt beste tips;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå