NøveNøve Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 God morgon! :o) Har begynt på eit sjal til mor til jul, men blei plutseleg litt usikker på oppskrifta. Strikker denne og er komt til andre pinne med mønster. Det står at eg skal byrje og avslutte med riller, men det er forskjell i antall. 2m i byrjinga og 6m avsluttande. Det eg ikkje forstår eg om eg skal begynne med 2m eller 6m på andre pinne. Det vil jo bli eit veldig ujevnet mønster dersom eg alltid byrjar med 2m? Det logiske er jo å speglvende, om eg kan sei det slik, er det ikkje? Kva trur de? :o)
onyx Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Ut fra bildet av sjalet ville jeg nok også strikket speilvendt på vrangen. Det var uklart forklart i oppskriften, men ser at det er blitt spurt om dette før. Så ja, du skal lese fra venstre mot høyre på vrangen. Trykk på vis favorittblogg så kan du se kommentarer og spørsmål.
NøveNøve Skrevet 11. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2010 Ja, fant ut det måtte jo vere sånn. Tusen takk for hjelp :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå