Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #1 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har nettop kjøpt et hus fra 50 tallet,som skal pusses opp endel.Det ene badet er veldig lite,med sånne store blanke plater på veggen.Vet ikke om det er respatex,men de er ialfall blanke i en grusom grønn/brun mønstret farge.Kan jeg male dem?Eller lime strie oppå og male?Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 5. oktober 2003 #2 Del Skrevet 5. oktober 2003 heisann, jeg vet ikke om det går ann og male slike plater, ville hørt i en malebutikk jeg. Men hadde jeg vært deg ville jeg brukt panel jeg. Vi gjorde det, og vi er kjempe fornøyd. Brukte ovatrol på veggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2003 #3 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis du sliper lett over og grunner med heftgrunn kan det meste males. Siden platene er så blanke vil ikke malinga sitte på uten å "ruske opp" litt i overflata, derfor sliping først. De fleste slike plater har en sprekk mellom hver, denne kan sparkles igjen for å få en slett vegg. Hør der du kjøper malinga, men unngå helg og ettermiddag da det stort sett er ekstravakter og skoleungdom som står i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå