AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Hei. Jeg er på utkikk etter større hus og skal selge leilighet for første gang. ...Ææ ... Hvor å begynne. Er det noen som har erfaring og kan fortelle litt om pris og erfaring dere har på ulike meglere? .. Ser at i prospektene til de leilighetene jeg ser på så står det om energimerking. Er det noe jeg skal ordne, er det borettslaget som er ansvarlig eller noe mekler gjør. Hva bør jeg huske på og hvilke feller er det å gå i?
kontorstol Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Ta kontakt med flere meglere og få tilbud. Kan være stor forskjell i pris, men gå gjennom tilbudene nøye siden det er forskjell på hva som er inkludert i de forskjellige prisene. Det er ikke alltid det lønner seg å velge den billigste.. Snakk med venner og bekjente som har brukt de forskjellige meglerne i ditt nærområde. Selv om Garanti Eiendomsmegling (feks) er supre i Drammen kan de være elendige i Kr.sand. I følge min megler trenger du ikke energiattest hvis leiligheten er under 50 kvm, men uansett fikser du den veldig enkelt selv på altinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå