AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Hvis mannen min hadde vært utro, og jeg fortsatt hadde lyst til å leve med ham, hadde jeg vært utro tilbake. Hvis jeg hadde tilgitt ham uten å være utro tilbake, hadde jeg følt meg som hans eiendom som han kunne gjøre hva faen han ville med. Jeg synes det er bra å være utro tilbake for å vise menn hvor vondt det var, og ikke løpe tilbake i hans armer og late som ingenting. Hvis du ikke er utro tilbake, så blir du bare en av hans haremspiker.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Dette høres ut som en snøball som begynner å rulle og som etterhvert vil bli diger og ganske uhåndterlig. Syns ikke det var et godt råd jeg. Hadde nok sagt farvel til denne utro og gått videre i mitt eget liv heller. Jeg tilhører ikke en av dem som syns at utroskap er greit, uansett.
Barcelone Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Merkeligste ressonementet jeg har hørt noen gang. Skjønner ikke at noen vil bli hos en utro mann, men hvis man velger å bli så man man get over it og så gå videre. Dummeste jeg vet om er damer som blir hos sin utro mann/kjæreste og som så sutrer for det i evigheter etterpå.
Meruidi Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 min far var utro med min mor for et par år siden og de er enda sammen, de har forandret seg mye etter dette, men holder godt i lag. jeg er i mot utroskap! her er det enten eller, ikke ja takk begge deler !
Gjest Raindrops Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Merkeligste ressonementet jeg har hørt noen gang. Skjønner ikke at noen vil bli hos en utro mann, men hvis man velger å bli så man man get over it og så gå videre. Dummeste jeg vet om er damer som blir hos sin utro mann/kjæreste og som så sutrer for det i evigheter etterpå. Det er utrolig irriterende å høre på. Greit for meg hvis man kommer over det, da skal jeg ikke legge meg borti. Men hvis man går rundt å whiner i ettertid "buuu jeg klarer ikke å stole på han meeeer, hva skal jeg gjøreee?" Dump han.
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 D var et dårlig råd TS.. Hvis mannen min hadde vært utro og jeg valgte å tilgi han, så tror ikke jeg at jeg hadde vært utro mot han for å ta igjen. Man kan ikke bare bestemme seg for å være utro liksom.. Forstår ikke helt hvordan du tenker.. :S
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 skulle jeg vært utro tilbake ville dette bare gi en ond sirkel som fikk mannen til å tro" å ja, da var det ikke så ille likevel da, så kanskje jeg kan holde på litt mer å denne gangen ikke like hemmelig?" Ikke alle menn lærer av å kjenne på sin egen medisin, medisinen kan kanskje smake bedre enn de trodde.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 D var et dårlig råd TS.. Hvis mannen min hadde vært utro og jeg valgte å tilgi han, så tror ikke jeg at jeg hadde vært utro mot han for å ta igjen. Man kan ikke bare bestemme seg for å være utro liksom.. Forstår ikke helt hvordan du tenker.. :S Hvis du tilgir en utro mann (uten å ta igjen), så viser du vel bare at kroppen din er hans, mens han ikke er din. Er det ikke bedre å bli skuls sånn at ingen trenger å ha mer utrygghet enn den andre?
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Mannen var utro. Han ville fortest mulig legge episoden bak seg og var ingen særlig stor støtte da jeg behøvde han i ettertid. Det var liten fortåelse å få for at smerten var stor. Etter at jeg fikk nok av hans evne til å stikke hodet i sanden og selv var utro fikk pipen en annen lyd. Plutselig forsto han hva det dreide seg om, smerten, søvnløsheten, mangelen på kommunikasjon. Da ble hans forståelse for hva han egentlig hadde påført meg litt større ja. Som han sa selv,-"Jeg liker ikke hva du gjorde, men jeg forstår hvorfor du gjorde det.Unnskyld" Man får selvrespekt på ulike måter. Min måte var å åpne øynene hans. Hadde gjort det igjen om nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 My opinion: Enten vil man jobbe for forholdet eller ikke. Det betyr ; er den ene utro dumper man eller så jobber man seg gjennom det. Det kan da umulig hjelpe på et forhold drive på med hevn mot personen man vil leve livet sitt med. Uansett så skjønner jeg ikke hvorfor folk er utro, og hvorfor folk fortsetter å være med en som var utro. Men ikke alt skjer slik man tror, og mye ligger bak en sak - fortsatt ingen unnskylding for å bedra den andre. Når det gjelder utroskap finnes det ingen unnskyldinger.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 D var et dårlig råd TS.. Hvis mannen min hadde vært utro og jeg valgte å tilgi han, så tror ikke jeg at jeg hadde vært utro mot han for å ta igjen. Man kan ikke bare bestemme seg for å være utro liksom.. Forstår ikke helt hvordan du tenker.. :S Synes ikke det er så dumt. Jeg hadde benytter sjansen. Ikke for hevn, men fordi det hadde gitt meg muligheten til å gjøre noe jeg ikke tillater meg selv som gift, uten dårlig samvittighet.
Gjest Raindrops Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Når jeg tenker etter så har jeg vært utro som hevn for utroskap. Men da var jeg yngere og dummere, og det løste absolutt ingenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå