Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 måneder siden møtte jeg en gutt på byen. Det var han som tok kontakt, han som spurte om han kunne få nr mitt og han som ville møte meg igjen. Jeg snakket en del med han og ga ham telefonnummeret mitt. Han ville at jeg skulle ringe til ham senere, men det ville jeg ikke love ham. Jeg var litt skeptisk og visste ikke om jeg ville bli kjent med ham.

Nå tre måneder etter har jeg ombestemt meg og vil gjerne gi ham en sjanse, men nå vet jeg ikke om han er interessert i meg lengre. Jeg ringte til ham og spurte om vi skulle finne på noe og da svarte han at han kunne ringe meg neste helg for han var bortreist..... men det gjorde han ikke. Nå har det gått tre uker og han har fremdeles ikke tatt kontakt. Så mitt spørsmål er om toget har gått?

Jeg tenker at han ble så flau over at han ble så interessert da vi møttes første gang at han rett og slett er for flau til å se meg igjen? Og skal jeg tørre å ta kontakt igjen? Jeg vil jo helst ikke gjøre det, når han ikke ville møte meg sist gang og lovte å ringe meg og ikke gjorde det.

Hva skal jeg gjøre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eg tror toget er gått. Dersom en jente eg har truffet ikkje tar kontakt med meg iløpet av 1-2 uker tenker eg at hun ikkje er interrisert. No ventet du 3 måneder og dersom dere ikkje har hatt noe kontakt tidligere er du nokk ute av hannes verden. Hvis det er en grunn til at han ikkje vil se deg igjen så er det fordi du aviste han når han viste interresse.

Du har tre mulige ting å gjøre no. Enten kan du prøve å ta kontakt igjen å se om han svarer. Du kan vente å se om han tar kontakt eller du kan komme deg videre, lære av feilen og ikkje bruke 3 måneder på å kontakte neste fyr du møter.

Endret av -L-
Skrevet

Ja, jeg har lært til neste gang. Men jeg var jo ikke sikker på om jeg ville bli bedre kjent med ham da, det er først nå jeg har tenkt på ham og er villig til å gi det en sjanse. Kan ikke kontrollere følelsene mine og jeg hadde for å være helt ærlig ikke regnet med at jeg skulle ta kontakt med han i det hele tatt, men nå vil jeg bli kjent med han og se om det er noe der. Men det er vanligvis guttene som tar kontakt med meg ført og det var veldig uvanlig for meg at JEG tok kontakt med han og i tillegg følte at jeg ble avvist. Det var kanskje fortjent, men det er ikke noe artig, for jeg er ikke overlegen, tvert i mot, jeg er litt beskjeden og er vant til at det er guttene som tar det første steget, og derfor nøler jeg med å ta kontakt med han igjen, men samtidig vil jeg bli kjent med han......

Skrevet

Du skal ikke vente på ham.

Du tok ikke kontakt på 3 mnd.!!!

Hadde en mann oppført seg sånn så hadde jeg kun trodd han var ute etter sex.

Du er faktisk ikke interessert nok når du ventet så lenge. Dette har han skjønt.

Gå videre.

Skrevet

Du skal ikke vente på ham.

Du tok ikke kontakt på 3 mnd.!!!

Hadde en mann oppført seg sånn så hadde jeg kun trodd han var ute etter sex.

Du er faktisk ikke interessert nok når du ventet så lenge. Dette har han skjønt.

Gå videre.

Enig!

Skrevet

Ja, jeg har lært til neste gang. Men jeg var jo ikke sikker på om jeg ville bli bedre kjent med ham da, det er først nå jeg har tenkt på ham og er villig til å gi det en sjanse. Kan ikke kontrollere følelsene mine og jeg hadde for å være helt ærlig ikke regnet med at jeg skulle ta kontakt med han i det hele tatt, men nå vil jeg bli kjent med han og se om det er noe der. Men det er vanligvis guttene som tar kontakt med meg ført og det var veldig uvanlig for meg at JEG tok kontakt med han og i tillegg følte at jeg ble avvist. Det var kanskje fortjent, men det er ikke noe artig, for jeg er ikke overlegen, tvert i mot, jeg er litt beskjeden og er vant til at det er guttene som tar det første steget, og derfor nøler jeg med å ta kontakt med han igjen, men samtidig vil jeg bli kjent med han......

Det er kjipt og sur, men av og til når man har "dretet på draget" så er toget gått og man kan ikkje gjøre noe med det. Det beste er å gå videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...