AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg føler meg rævpult av politikerene i dette landet. Kan jeg anmelde dem for voldtekt?
feuerstein Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Jeg tror du kan levere en anmeldelse, men den vil neppe bruke mer enn noen sekunder på å havne i bunken for "intet straffbart forhold" eller tilsvarende. For å være voldtekt må det ha vært seksuell omgang, og jeg tror ikke andre enn deg vil oppfatte det som seksuell omgang når det ikke har vært kroppskontakt, men bare en følelse du sitter med.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Hei ts. Du kan faktisk anmelde og be om at saken blir behandlet av menneskerettsdomstolen i Stratsburg. Men jeg tror du må anmelde sak og ikke gå til personagrep. Mener du noen er skyldige, vil det bli undersøkt. Jeg har aldri gjort det, men det fungerer som en fin trussel i møtet med byråkrater. Dvs at jeg har hørt at de blir litt redde og at man får saken behandlet med litt mer skjønn og ikke bare et vedtak på grunnlag av en paragraf.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå