Gå til innhold

Godt råd til deg som er i et forhold

isopor

Anbefalte innlegg

Vær snill og slutt å snakke om klær til mannen din.

Som du kanskje har oppdaget, så er han alltid enig med deg i hva som er fint og ikke.

Det er fordi at han gir faen og ikke gidder å ta stilling til samtaleemnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er åpen å ærlig om hva som er fint og ikke fint, om hva som passer meg og ikke passer meg.

Han er den jeg forhører meg om evnt hvilke klær jeg skal ha på meg.

Så der tar du nok feil du!

Ja, maaaaaaaaange mange menn intresserer seg ikke i klærna dine osv, men det finnes faktisk noen av dem som bryr seg og tar injiativ om samtaler om akkuratt dette emnet:)

GOD im LUCY and GRATEFULL for the man I`VE got;)

*Happyhappyhappy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vel diskutere det jeg vil med mannen min? han bryr seg. sålenge det er sexy klær er han, JA FAKTISK, interessert. og diskutere mote med han gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei er sant det du sier der da, er jo myyye mer intressant når det er noe for hans øyne, og gjerne kun hans øyne :P

Men vi kan godt diskutere mote, feks jeg kommenterer et klesplagg/moteshoot i et blad eller noe så kommer han med sine meninger og reklame med klær prater vi også om, som oftes ler vi oss i hel eller kritiserer klærna da men:p

Men noen noen ganger, da er det: "Plis, kan du vær så snill å holde kjeft om de forbannades klærna dine? Herregud du har jo en hel hau!"

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min og jeg snakker gjerne sammen om klær vi. Spesielt hvis vi skal i en eller annen anledning, så syns vi det er greit å kle oss litt "matchende" i den forstand at ikke en av oss kommer mer pyntet enn den andre f.eks.

Han spør faktisk ofte selv hva jeg skal ha på meg, eller hvis vi er i butikker kan han finne på å komme med klesplagg han tror ville vært fine på meg. Dette setter jeg veldig pris på, så vet jeg litt hva han vil se meg i også, også slipper jeg den klassiske "jada, var fin den" fordi han faktisk er ærlig på dette! Spør jeg om jeg ser feit ut i noe, og faktisk kanskje ser litt lubben ut i det, så ja, da svarer han det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan godt være. Men han er sikkert ikke interessert likevel. Men vi blir jo så glade i dere at vi klarer ikke å la være å smiske med dere.

Endret av isopor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er voldsomt forutinntatt Isopor! Du kjenner da ikke alle menn i dette landet? Forøvrig er min samboer en voksen mann som klarer å ta stilling til, og si ifra om det er et samtaleemne han ikke gidder å høre om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sambo sier alltid hva han mener om hva jeg har på meg, er det noe som ikke helt stemmer så sier han alltid i fra. Det setter jeg stor pris på! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær snill og slutt å snakke om klær til mannen din.

Som du kanskje har oppdaget, så er han alltid enig med deg i hva som er fint og ikke.

Det er fordi at han gir faen og ikke gidder å ta stilling til samtaleemnet.

Ikke skal vi diskutere ,men at dere sitter å syter over at norske kvinner er sexy er greit

SLUTT Å KLAG HVIS DU IKKE ER MANN NOK TIL Å DISKUTERE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han snakker sikkert ikke om klær når han er sammen med kompisene sine.

Det er mange menn som snakker om klær med andre menn jo. Kanskje ikke som hovedtopic, men vi har da ikke klær som hovedtopic her hjemme heller... Men vi liker begge å ta oss ut, så klart vi prater om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste er ikke redd for å si ifra om han ikke liker antrekket mitt. Jeg blir nesten litt irritert over hvor ærlig han er, men jeg vet iallefall når han synes jeg kler meg pent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snakker sikkert ikke om klær når han er sammen med kompisene sine.

Åjoda. Min shopper sammen med kompiser også.

Tro det eller ei, men det finnes menn som er interessert i hvordan både de selv og fruen ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åjoda. Min shopper sammen med kompiser også.

Tro det eller ei, men det finnes menn som er interessert i hvordan både de selv og fruen ser ut.

Min også.

Jeg har utrolig nok funnet en mann som er like interessert i mote som meg, vi snakker mye om klær, mote, designere.

Tidligere kjærester har bare vært middels interessert, men alle som en har da brydd seg om både hvordan de og jeg ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sambo kler seg i Hugo Boss, Louis Vuitton, Versace, Alexander McQueen, Burberry, Eton , Boss Orange, Dsquared, D&G, John Richmond, Dondup, Marc by Marc Jacobs, Marc Jacobs, Frankie Morello, Mardou&Dean og We Are Replay

han trenger ikke meg til dette... Der har han stålkontroll. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær snill og slutt å snakke om klær til mannen din meg.

Som du min kjæreste kanskje har oppdaget, så er han jeg alltid enig med deg henne i hva som er fint og ikke.

Det er fordi at han jeg gir faen og ikke gidder å ta stilling til samtaleemnet.

Jeg fikset innlegget ditt, du hadde et par skrivefeil der :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stillness

Jeg diskuterer ikke mote med min samboer,men noen ganger kommer emnet klær opp og da prater vi jo om det.

Pleier også å spørre han om hvilket antrekk han syns jeg ser best ut i og da svarer han ærlig om hva han liker best.Syns det er greit å spørre han om hva han syns hvis jeg ikke er helt sikker selv og jeg vil jo at han skal syns at jeg er fin ;)

Men merker at når det er snakk om undertøy så er han mer interessert :)

Det å prate om klær er egentlig uungåelig (he he) og de fleste menn er faktisk opptatt av hvordan de ser ut selv om det ikke virker sånn :) Min spør vertfall meg ofte om han ser bra ut eller om han skal kjøpe seg noe nytt så spør han meg ofte om den var fin eller kul.

Og man merker jo fort om han ikke er interessert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...