Gjest BabyBlue Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 Jeg sliter med å finne den perfekte foundationen Huden min er verken tørr eller spesielt fet, men jeg har en del kviser som jeg av og til vil ha dekket godt uten at huden får en maskeeffekt. Jeg bruker ikke sminke på huden hver dag, siden det over tid ikke er bra for huden, men av og til vil jeg ha en hud som ser jevn og pen ut, og da er det greit å ha en virkelig god foundation liggende. Noen som har en å anbefale? Noe jeg også trenger hjelp til er en foundationbørste - noen som vet hvor de selger foundationbørster til ok pris? Innenfor primere har jeg funnet ut at Urban Decay Primer Potion for øyenskygger er det BESTE produktet! :rødme: Men primer til å ha under foundation er jeg usikker på... men har hørt at Smashbox Photo Finish Foundation Primer er veldig god? Mange klager på at pumpeflaska er skikkelig "gjerrig", men er den ok utenom det? : ) Og hvor kan man kjøpe den billigst? Jeg har ikke så mange flere spørsmål, men gjerne sleng inn tips til kosmetikk dere ikke kan leve uten. Gjerne ta med pris og hvor dere kjøpte det i tillegg Blir glad for svar!
Nurken Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Super foundation for super dekk-evne: DiorSkin Nude Super fdt for lett/medium dekk-evne: Chanel Vitalumiere Billigere - Max Factor sine... Gode fdt-koster får du flere steder: MakeUpStore, Esthetique, the Body Shop etc etc....Det finnes et hav, og det finnes like mange forskjellige priser. Selv kjøpte jeg en fra Face Stockholm som var altfor dyr, og nå bruker jeg den aldri lenger. Det beste verktøy er fingrene. Evt kan du jo bruke en svamp... Joda, Smashbox sin primer er helt topp - MEN Elf sin er en ren dupe (duplikat) av Smashbox sin, og etter min mening, minst like god...Den jevner huden og gjør at linjer ikke synes som før. OG den er en fjerdedel av prisen. Sjekk eyeslipsface.no (mineralprimer). Tror den koster 6 pund om jeg ikke husker feil, og det er grisebillig. Ellers - invester i en naturlig, god rouge. Det er et must
Gjest BabyBlue Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jeg har allerede en veldig god rouge : ) Men takker for godt og utfyllende svar! Har lyst på foundationbørste fordi jeg ikke liker å påføre deg med fingrene. Merkelig nok : p Har hørt mye om diorskin nude sin, og tror jeg skal teste den når jeg kommer til et parfymeri o.l... gir de ut prøver av foundation, eller? :klø: Liker aller best å teste det hjemme hvor det er dagslys tilgjengelig, siden butikkene har så rar lyssetting.
DesertRose Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Bodyshop har en del gode koster. Kabukien liker jeg meget godt. Eller så har makestyle en del gode også i bla glo minerals og the balm...Tikei.se har god kabuki og andre koster og....
Jade Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Er veldig fornøyd med Tikei sin kabuki-børste. Den er veldig myk og god. Tror den koster ca 130-150kr. Foundation kan jeg ikke anbefale deg siden vi ikke har samme hudtype.
Gjest Heidila Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Jeg sliter med å finne den perfekte foundationen Huden min er verken tørr eller spesielt fet, men jeg har en del kviser som jeg av og til vil ha dekket godt uten at huden får en maskeeffekt. Jeg bruker ikke sminke på huden hver dag, siden det over tid ikke er bra for huden, men av og til vil jeg ha en hud som ser jevn og pen ut, og da er det greit å ha en virkelig god foundation liggende. Noen som har en å anbefale? Noe jeg også trenger hjelp til er en foundationbørste - noen som vet hvor de selger foundationbørster til ok pris? Innenfor primere har jeg funnet ut at Urban Decay Primer Potion for øyenskygger er det BESTE produktet! :rødme: Men primer til å ha under foundation er jeg usikker på... men har hørt at Smashbox Photo Finish Foundation Primer er veldig god? Mange klager på at pumpeflaska er skikkelig "gjerrig", men er den ok utenom det? : ) Og hvor kan man kjøpe den billigst? Jeg har ikke så mange flere spørsmål, men gjerne sleng inn tips til kosmetikk dere ikke kan leve uten. Gjerne ta med pris og hvor dere kjøpte det i tillegg Blir glad for svar! angående foudantionprimer så er det noen som reagerer på smashbox sin,pga silikonen. Men clarins instant smooth perfecting touch er uten silikon.Den er kjempebra,så det er et tips iallefall
Gjest Heidila Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 en foundation jeg liker godt,og dekker bra er Nilens jord sin compact foundation.Den dekker bra og gir ikke kviseutbrudd. Du kan også spraye kosten din først om du vil ha en lettere konsistens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå